Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Kluczowe cechy
Ten opis został przetłumaczony automatycznie z języka angielskiego - Oryginalną wersję zobacz tutaj
JST Bus Glue Joel Wanasek Bundle to zestaw sześciu celowo zaprojektowanych wtyczek kompresora autobusowego, zaprojektowanych do pracy z konkretnymi instrumentami w twoich miksach. Zbudowany zgodnie z wymagającymi statywardami profesjonalnego inżyniera miksowania, Joela Wanaska, Bus Glue obejmuje niezależne kompresory dla perkusji, basu, gitary, wokalu, klawiszy i wreszcie pełnego miksu. Zaprojektowany z myślą o szybkości, Bus Glue Joel Wanasek pomaga okiełznać dynamikę i wzmocnić charakter dźwiękowy poszczególnych grup instrumentów w miksie, pozwalając skupić się na ważnych, kreatywnych częściach miksu. Zajmując się inżynierią lewego mózgu, taką jak proporcje, czasy ataku i zwolnienia kompresji, Bus Glue series pozwala skoncentrować się na ożywieniu miksu za pomocą EQ, automatyzacji i wielu innych.
Obejmuje wszystko, czego potrzebujesz podczas kompresji w miksie, każda wtyczka jest całkowicie unikalna i zawiera narzędzia do poprawy brzmienia zaprojektowane w celu uzupełnienia każdej wtyczki. Bus Glue Bass zawiera nawet algorytmy distortion, zapewniając, że nie musisz używać żadnych zewnętrznych wtyczek innych firm. Wszystko to jest zawarte w usprawnionym i intuicyjnym interfejsie. Dostarczając tylko to, czego potrzebujesz i pomijając resztę, gdzie każda gałka robi dokładnie to, czego można się spodziewać, uzyskanie wspaniałych tonów kompresji jest łatwiejsze niż kiedykolwiek.
Numer produktu: 238312
Niezależnie od tego, czy klawisze są na pierwszym planie kompozycji, czy są używane do wzmocnienia innych instrumentów, mogą być trudne do prawidłowego zmiksowania. BG - Keys daje im dodatkowy push i lift, którego potrzebują, aby znaleźć swoją własną przestrzeń w miksie. Zbudowany z ograniczeniem, równoległym nasyceniem i kompresją, BG - Keys pomaga zmiękczyć transjenty Twoich klawiszy, poszerzyć je i pomóc dać im "klej" i emocje, których potrzebują, aby płynnie wtopić się w Twój miks.
Wokal jest najbardziej kluczowym aspektem każdej produkcji. To część, której ludzie słuchają najczęściej, a wokal jest często najbardziej dynamicznym instrumentem w miksie i może być najbardziej zdradliwy do okiełznania. Przejmij kontrolę nad dynamiką i tonem wokalu, dając mu dodatkowy agresywny impuls, którego potrzebuje, a wszystko to w jednym rozwiązaniu.
Wyposażony w podstawowy limiter, aby spiąć wokal do jednego spójnego poziomu, BG - Wokal stawia wokal na pierwszym miejscu w twoim miksie, sprawiając, że wyróżnia się on bardziej agresywnie. To nie jest tylko limiter, posiada on również dwa obwody, które mogą być włączone dla dodatkowej dynamiki i kształtowania tonacji. Obwód "Aggro" wybiera równoległe nasycenie, specjalnie dostrojone do wokali, aby dać im impuls w miksie - jest to idealne rozwiązanie dla agresywnych wokali metalowych lub nowoczesnych wokali popowych, aby pomóc przeciąć gęste miksy. Dodatkowo na pokładzie znajduje się obwód "Tone", działający jak wielopasmowy kompresor z określoną krzywą EQ. Ma to na celu ujarzmienie wszelkich dynamik zależnych od częstotliwości, które występują podczas śpiewania w całych zakresach. Wielopasmowa kompresja jest stosowana, ponieważ pomaga utrzymać kształt EQ wokalu, jednocześnie zaciskając rezonanse zależne od częstotliwości.
Nagrywanie basu DI jest statywardem w branży. Pozwala to na reamping Twojego brzmienia w przyszłości, aby pomóc w znalezieniu właściwego tonu dla Twojego miksu. Bus Glue Bass bierze surowy dźwięk basu D.I i zamienia go w gotowy do produkcji ton w jednej wtyczce. BG - Bass jest ostatecznym narzędziem do uzyskania tego signature spójnego i potężnego low-end, który współgra z twoim kick drumem do perfekcji. Nie musisz nawet używać symulacji wzmacniacza na swojej ścieżce basowej D.I., aby uzyskać brzmienie gotowe do produkcji. Zaprojektowany do pracy z sygnałem D.I., posiada trzy wbudowane brzmienia distortion dostosowane do rockowej i metalowej produkcji basowej. Oczywiście, możesz uzyskać jeszcze więcej zniekształceń z basu poprzez agresywne ściągnięcie progów limitera w dół, jeśli kiedykolwiek będziesz tego potrzebował!
Z łatwością kontroluj dynamikę zarówno wysokich, jak i niskich częstotliwości niezależnie dzięki dwóm wbudowanym limiterom. Jest to idealne rozwiązanie dla gitary basowej, ponieważ oznacza, że możesz osiągnąć spójny niski poziom niezależnie od tego, jaka nuta jest uderzana na podstrunnicy. Jednym prostym przełącznikiem możesz przesunąć podstawową częstotliwość basu powyżej lub poniżej bębna. Doskonale nadaje się do zrównoważenia niskich tonów pomiędzy subbębnem a mocnym bębnem, aby upewnić się, że nie konkurują one o tę samą przestrzeń.
Spraw, by Twoja perkusja wyskakiwała z głośników dzięki BG - Drums. Wzmocnij groove i energię swojej perkusji, jednocześnie zapewniając elastyczność, aby dopasować się do każdego stylu miksu. Złożony z analogowo modelowanych obwodów, BG - Drums został przetestowany na ogromnym zakresie stylów perkusyjnych, aby zmaksymalizować kompatybilność. W zestawie znajdują się dwa tryby na przełączanym przycisku, tryb Pumpin' jest wzorowany na kompresorze Roll Music Super Stereo. Tryb ten jest niezwykle punchowy, otwarty i ma w sobie dużo "slamu", co czyni go niezwykle użytecznym dla wolniejszych temp muzyki z większą przestrzenią pomiędzy transjentami, w tym EDM lub muzyki rockowej.
statyward oparty jest na programowym kompresorze w stylu Pie z kilkoma modyfikacjami. Zaprojektowany, aby brzmieć "splatty", statyward może być używany na większości rzeczy w miksie i doskonale nadaje się, gdy chcesz uzyskać ogromne, rozbijające i agresywne brzmienie. Dzięki kompensacji makijażu auto-gain, bez względu na to jak agresywnie kompresujesz, głośność pozostanie spójna, aby usłyszeć tylko efekty kompresji, a nie jakiekolwiek zmiany głośności.
Gitary stanowią wyjątkowy problem w miksie, zwłaszcza jeśli są zniekształcone. Szerokopasmowa, hałaśliwa natura zniekształconych gitar pożera headroom w twoim miksie i może być trudna do zablokowania w stosunku do innych instrumentów. Na szczęście BG - Guitars może pomóc okiełznać dynamikę i low-end, aby łatwo stworzyć spójne brzmienie. Zaprojektowany, aby stworzyć więcej headroomu w twoim miksie, BG - Guitars posiada wbudowany limiter, aby utrzymać dynamikę w ryzach, ułatwiając EQ i kreatywne aspekty, aby pomóc w połączeniu się w twoim miksie.
Układ "Chugg Slayer", zaprojektowany specjalnie dla mocno przesterowanych rockowych lub metalowych riffów gitarowych, zawiera inteligentną wielopasmową kompresję. Pomaga to okiełznać "rozkwit" niskich tonów, który można usłyszeć podczas wyciszania mocno przesterowanych gitar, utrzymując niskie tony równomiernie i pod kontrolą, aby nie zjadały istotnego headroomu w twoim miksie.
Większość inżynierów miksujących nie jest również inżynierami masteringu. Prawdziwy mrok art świata inżynierii audio, mastering wymaga technicznych umiejętności i zrozumienia, aby uzyskać najlepiej brzmiące, wyraziste i spójne mastery, które konkurują z komercyjnymi wydaniami. BG - Mix bierze lata doświadczenia w masteringu i kondensuje je w usprawnionej wtyczce, aby uzyskać natychmiastowe wyniki, dodając gotowe uczucie swoich nagrań. Napakowany ogromną ilością modelowania analogowego pod maską, BG - Mix jest kompresorem z automatycznym wzmocnieniem make-up i wieloma opcjami modelowanymi transformatorami. Kompresor w stylu SSL, posiada stałe czasy ataku i zwolnienia, co oznacza, że jedyne o co musisz się martwić to poziom progów.
Sekcja transformatorowa jest wzorowana na masteringowym kompresorze 1/50 Shadow Hills, modelując modele transformatorów Steel, Iron i Nickel. Steel to tryb nasyconego i otwartego brzmienia z podbiciem extreme niskich tonów dla punch. Iron to ciaśniejsze i bardziej skupione brzmienie transformatora z większym "klejem" i szerszym obrazem stereo. Nickel to artykulacyjny i zwiewnie brzmiący model z podbiciem górnych częstotliwości.
Przycisk #NOSMALLTIME zapewnia przełącznik jednym przyciskiem, aby dodać profesjonalny szlif i głębię do swojego brzmienia. Pod maską znajdują się harmoniczne basy dla dodatkowej głębi, nasycenie w stylu taśmy, EQ, mid-side EQ i wzmocnienie stereo, z których wszystkie zostały skrupulatnie zaprojektowane, aby dopasować się do praktycznie każdego miksu.