Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Kluczowe cechy
Ten opis został przetłumaczony automatycznie z języka angielskiego - Oryginalną wersję zobacz tutaj
Arturia FX Collection 2 to kolekcja wysokiej klasy wtyczek efektowych obejmująca wszystko od klasycznych analogowych kompresorów (z nowymi możliwościami) do najnowocześniejszych pogłosów contemporary. Rozszerzając oryginalną bibliotekę 15 wtyczek, FX Collection 2 ma teraz 22 w sumie, w tym trzy nowe Bus FX i cztery nowe Modulation FX - idealne do miksowania i masteringu. Niezależnie od tego, czy jesteś producentem muzycznym, czy inżynierem dźwięku, ta profesjonalnie dobrana kolekcja efektów zapewni Ci każde narzędzie do dyspozycji, aby kształtować swoje brzmienie zgodnie z Twoimi oczekiwaniami.
Numer produktu: 182480
Na stronie Arturia FX Collection 2 pojawiło się siedem nowych wtyczek, a ich liczba wzrosła do 22. Nowe dodatki do zestawu wtyczek to: Bus Force, Comp DIODE-609, EQ SITRAL-295, Chorus DIMENSION-D, Phaser BI-TRON, Flanger BL-20 oraz Chorus JUN-6. Jednym z najbardziej wyróżniających się nowych pluginów jest DIODE-609, który zapewnia wierne odtworzenie klasycznego stereofonicznego kompresora i limitera.
DIODE-609 bazuje na kompresorze/limiterze 33609, który dzięki swojej chrupiącej reakcji i klasycznemu analogowemu ciepłu świetnie sprawdza się na perkusji. Bus Force to wirtualna listwa kanałowa i procesor równoległy składający się z czterech odrębnych modułów. Pasek zawiera filtr, EQ, kompresor i saturator, które mogą być ponownie ustawione, aby dostosować się do potrzeb kształtowania dźwięku. SITRAL-295 zapewnia wierne odtworzenie klasycznej konsolety Siemens Broadcast, zapewniając subtelne muzyczne krzywe z ciepłym tranzystorowym odczuciem.
DIMENSION-D to wtyczka typu chorus stereo z czterema trybami pracy, która potrafi emulować ciepło klasycznego układu bucket-brigade. BI-TRON to podwójny phaser, który zapewnia butikowy phasing w stylu pedału gitarowego z dwoma obwodami do wyboru, a także zaawansowanym routingiem. Flanger BL-20 jest wiernie odtworzonym, klasycznym studyjnym klejnotem, który rozciąga się od słabej szerokości stereo do złożonej modulacji złożonej. Delay TAPE-201 został również ulepszony, zapewniając wiele opcji przedwzmacniacza, w tym brak przedwzmacniacza, oryginalny przedwzmacniacz RE-201 i nowo wymodelowany przedwzmacniacz Germanium dla tego signature crunch.
Nie martw się, jeśli nie widziałeś lub nie słyszałeś o niektórych urządzeniach zawartych w kolekcji, istnieją poręczne samouczki w aplikacji dla każdego pluginu, które pozwalają na naukę sprzętu w trakcie pracy. Możesz poruszać się między tysiącami specjalnie stworzonych presetów za pomocą nowo odświeżonego menedżera presetów. Do FX Collection 2 dołączono ponad 200 nowych presetów, dzięki którym łatwiej niż kiedykolwiek wprowadzisz zmiany w locie. Możesz nawet kontrolować parametry wtyczek bezpośrednio z kontrolera MIDI, aby uzyskać zaawansowaną integrację.
1973-Pre jest wiernym odtworzeniem legendarnego przedwzmacniacza w stylu 1073. Ten obecnie znany przedwzmacniacz zrewolucjonizował świat nagrań w latach 70-tych. Oryginalny przedwzmacniacz charakteryzował się innowacyjną konstrukcją, wykorzystującą wysokowydajne tranzystory, zastępujące ograniczoną technologię lamp próżniowych. Używając technologii TAE, Arturia odtworzył ten klasyczny przedwzmacniacz z extreme dbałością o szczegóły. Wirtualny model zapewnia tę samą wyraźną barwę i analogowe zniekształcenia, jak również oryginalne, słodko brzmiące regulatory barwy dźwięku. Przedwzmacniacz składa się z 3-pasmowego equalizera, filtra górnoprzepustowego, regulatorów wzmocnienia wejściowego i trymera wyjściowego, wraz z pokrętłami w stylu vintage i klasycznymi miernikami VU, dla tego klasycznego stylu vintage. Można również przełączać pomiędzy trybami stereo L/R i M/S, jak również dwoma transformatorami dla dodatkowej wszechstronności.
TridA-Pre opiera swój projekt na rzadkiej i legendarnej konsolecie Trident A Range. Konsoleta Trident A Range była jedną z najbardziej znanych konsolet muzycznych na świecie, pomagając zapewnić brzmienie takim zespołom jak: The Beatles, David Bowie, Elton John, Queen, T-Rex, Genesis i wielu innych. Była powszechnie szanowana za pięknie brzmiący korektor muzyczny, zapewniający pełne brzmienie z bogatą barwą. Powstało tylko 13 takich konsolet, co czyni je jednymi z najbardziej poszukiwanych konsolet mikserskich w historii. Arturia stworzyło wierną reakcję przedwzmacniacza i EQ, zapewniając niesamowitą moc kształtowania dźwięku.
V76-Pre opiera swoją konstrukcję na pożądanym przedwzmacniaczie V76, używanym w słynnych studiach Abbey Road i wbudowanym w konsolety mikserskie REDD. V76 pomógł ukształtować brzmienie "The White Album" The Beatles, dzięki lampowemu ciepłu i bogatej barwie. Bazując na oryginalnym projekcie, Arturia udoskonaliło funkcjonalność i ręcznie wybrało najlepsze elementy dla zwiększenia wszechstronności. Regulatory wzmocnienia stały się bardziej ciągłe dla zwiększenia kontroli, jak również udoskonalono zakres podbicia i obcięcia EQ dla nowoczesnych celów.
VCA-65 bazuje na legendarnym DBX165A, kompresorze nieporównywalnym z żadnym innym. W przeciwieństwie do swojej konkurencji, model 165a wykorzystywał półprzewodnikowy układ VCA do uzyskania efektu kompresji. W dzisiejszych czasach DBX165A jest bardzo poszukiwany, ale dzięki Arturia's TAE modelowanie można użyć nieograniczoną ilość VCA-65s podczas miksowania. Nie tylko wygląda jak jego poprzednik, ale również brzmi jak poprzednik. Po wciśnięciu na extreme usłyszycie charakterystyczny dla VCA-65 ziarnistość. Doda to niesamowitej obecności i energii do każdego źródła. VCA-65 to najlepszy wybór przy miksowaniu perkusji, instrumentów perkusyjnych i basu.
FET-76 sprawia, że wszystko staje się lepsze. Arturia autentycznie wymodelował najbardziej kultowy kompresor studyjny na świecie. Połączenie tranzystora polowego i wzmacniacza klasy A daje subtelne, ale pożądane brzmienie, nawet przy niskich poziomach kompresji. Podkręć wejście i wybierz jedno z czterech przełożeń lub włącz tryb "wszystkie przyciski", aby naprawdę usłyszeć, jak kompresor oparty na tranzystorze FET ożywa na każdym źródle dźwięku. Perkusja, bas, wokal, gitara. Nie ma niczego, w czym 1176 nie byłby doskonały. Szybko zrozumiesz dlaczego 1176 jest numerem jeden wśród profesjonalistów, takich jak Andrew Scheps, Jacquire King, Glyn Johns.
Arturia Tube STA wiernie odtwarza amerykańskiego woła roboczego. STA był powszechny w studiach nadawczych i nagraniowych podczas złotej ery produkcji. Oryginalny STA był znany ze swojej intymności, jedwabistych wysokich tonów i nasycenia, gdy został wciśnięty. STA był głównym punktem odniesienia dla wokali i basu. Wynikało to z jego zdolności do przekształcania słabej energii dołu pasma w ciepłe, bogate harmonicznie tony.
EMT140 jest ostatecznym urządzeniem typu plate reverb. Żadna kolekcja efektów nie jest kompletna bez włączenia luksusowego, gładkiego talerza, pełnego bogactwa. Rev Plate-140 jest matką wszystkich pogłosów płytowych. Będziesz w stanie wstrzyknąć tony vintage mojo do swoich miksów, dzięki zastosowaniu analogowego, lampowego przedwzmacniacza z kompensacją wzmocnienia. Podkreśla to naturalnie słodkie brzmienie reverb. Płyta Rev jest dostarczana z trzema całkowicie dokładnymi płytami; Punchy, EMT i Wonderful. Oferuje to wszechstronny zakres opcji tonalnych, aby dopasować się do wszystkich Twoich potrzeb i wymagań.
Nie kopia, nie emulacja, nie hołd. Rev Intensity zmieni sposób w jaki myślisz o tego typu efektach audio. Po przeanalizowaniu i odtworzeniu najlepszego sprzętu studyjnego, jaki kiedykolwiek powstał dla FX Collection, Arturia zrobił notatki podczas analizy klasyków, łącząc to, co najlepsze ze wszystkich rzeczy cyfrowych w jeden niesamowity plugin reverb. Arturia's deweloperzy użyli najnowocześniejszych technik algorytmicznych, aby stworzyć bujny, wszechstronny reverb, który brzmi fantastycznie i jest łatwy w obsłudze dla twojego procesora. Jest to poręczne, ponieważ będziesz chciał używać wielu instancji, gdy tylko usłyszysz ten efekt. Program zawiera również wiele innowacyjnych presetów, które w pełni wykorzystują jego zaawansowany zestaw funkcji. Istnieje również zintegrowany samouczek wstawiony do wtyczki, dzięki czemu można uczyć się w miarę postępów.
Pierwotnie wymyślony, aby dodać trochę "przestrzeni" do brzmienia organyów Hammonda w latach 30-tych, reverb jest stosunkowo prostą konstrukcją zawieszonej sprężyny wewnątrz zbiornika. Dźwięk instrumentu jest przepuszczany przez sprężynę i odbierany ponownie, wtapiając się w oryginalny dźwięk! Dzięki potędze technologii Arturia'TAE i Phi, udało się odtworzyć wszystko to, co sprawiło, że 636 i pogłosy sprężynowe w ogóle, były tak atrakcyjne. True Analog Emulation zajmuje się stroną elektroniczną, analizując i dokładnie modelując sposób w jaki działają obwody i jak reagują na różne sygnały audio. Phi pozwala nam badać fizyczną naturę reverb, jak reaguje sprężyna, jak rezonans zbiornika zmienia brzmienie. Bądźcie pewni, że otrzymujecie to, co najbliższe rzeczywistości dzięki Arturia.
holy grail opóźniaczy taśmowych, kultowy silver, czarny, z zielonym frontem, był uwielbiany przez niezliczonych muzyków wszystkich gatunków i stylów. Artyści od Radiohead po Johna Martyna uwielbiali jego moc podkręcania wysokości dźwięku. Lista słynnych użytkowników kosmicznej taśmy delay byłaby niemożliwie długa, ale byłaby to lista "who's who" wpływowych legend muzyki. Dzięki magii swojej zaawansowanej technologii modelowania TAE®, Arturia jest w stanie doskonale emulować ten przełomowy delay jako wtyczkę. Cała ta magia, wszystkie te dziwactwa i całe to legendarne brzmienie zostały odtworzone w Arturia Delay TAPE-201.
Memory Brigade jest Arturia'listem miłosnym do legendarnego BBD - lub "bucket brigade device" - który stworzył revolution w efektach modulacyjnych opartych na czasie. Jednym z pierwszych, i z pewnością największym opóźniaczem BBD był Memory Man, oraz lekko przeprojektowany Deluxe Memory Man stworzony przez pionierów efektów Electro-Harmonix w połowie lat 70-tych.
Gitarzyści i realizatorzy nagrań uwielbiali jego wyjątkowe brzmienie: ciemny, przefiltrowany szczek, który był zupełnie inny od tradycyjnych opóźniaczy taśmowych. Oparliśmy Delay MEMORY-BRIGADE na tym legendarnym pedale, abyś mógł cieszyć się jego sprzężeniem zwrotnym i "zardzewiałym" brzmieniem we własnych produkcjach. Używając swoich ekskluzywnych technologii modelowania TAE® i Phi®, Arturia przeanalizowało wiele klasycznych obwodów BBD, które uczyniły ten efekt tak sławnym i stworzyło autentyczny, analogowo brzmiący hołd dla tych vintage legend.
Projekt Arturia Delay Eternity rozpoczął się na tej samej desce kreślarskiej, co ich wielokrotnie nagradzany, next-genowy syntezator programowy Pigments. Nie tylko chcieli stworzyć delay z nierealną mocą modulacji, ale także zintegrować funkcje contemporary, które pozwoliłyby zarówno eksperymentalnym, jak i tradycyjnym producentom doświadczyć delay jak nigdy dotąd.
Mini-Filter opiera swoją konstrukcję i brzmienie na znanym z Moog-style 24dB dolnoprzepustowym filtrze drabinkowym. Opierając się na oryginalnym projekcie, Arturia podrasował i zaktualizował filtr dla nowoczesnego twórcy muzyki. Klasyczny filtr pojawił się w instrumencie programowym Arturia'Mini V, a teraz możesz dodać go do swoich produkcji jako wszechstronny plugin. Elastyczny filtr zapewnia bogate, ciepłe brzmienie przeznaczone do wielu zastosowań. Możesz użyć filtra do wygładzenia plików audio lub dodać subtelne podteksty do nagrań o niskim poziomie głośności. Sekcja modulacji składa się z envelope follower, step sequencer i LFO dla optymalnej wszechstronności i możliwości kształtowania dźwięku. W komplecie znajduje się również szereg presetów, zaprojektowanych przez wielokrotnie nagradzanych projektantów dźwięku.
M12-Filter jest wiernym odtworzeniem słynnego filtra multi-mode, z Oberheim's Matrix-12. Brzmienie i parametry zostały udoskonalone i zaktualizowane, czyniąc go jednym z najpotężniejszych narzędzi do kształtowania brzmienia. Analogowa kontrola barwy filtra wyposażona jest w programowalne obwiednie modulacyjne oraz wszechstronną matrycę modulacyjną dla zapewnienia optymalnej elastyczności. Połączenie wszechstronnej sekcji kontrolnej i unikalnej barwy dźwięku sprawia, że M12-Filter jest jednym z najbardziej poszukiwanych wirtualnych wtyczek efektowych. Daje Ci możliwość tworzenia i wykorzystywania wszystkiego, od gładkich sweepów po rytmiczne wzory. Dzięki swojemu wszechstronnemu interfejsowi jest wręcz idealny do glitchingu i eksperymentów dźwiękowych.
SEM-Filter jest wiernym odtworzeniem legendarnego filtra Oberheim - SEM. Ten wszechstronny plugin filtrujący oparty jest na pionierskim projekcie Toma Oberheima. SEM był jednym z najbardziej rewolucyjnych filtrów stworzonych w tamtym czasie, pionierem brzmienia lat 70-tych. Arturia dołożył wszelkich starań, aby zapewnić, że uchwycił esencję analogowego brzmienia i tonu, jak również poprawił i udoskonalił filtr do współczesnego użytku. Jest on idealny do szeregu zastosowań związanych z kształtowaniem dźwięku, od kształtowania ujęć wokalnych i przetwarzania instrumentów, do wykonywania sweepów, buildów, dropów i innych. Filtr składa się z oscylatora szumu, obwodu soft-clipping SEM, sekwencera bramek i źródeł modulacji oraz matrycy modulacji dla optymalnej wszechstronności.