Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Kluczowe cechy
Ten opis został przetłumaczony automatycznie z języka angielskiego - Oryginalną wersję zobacz tutaj
Kolekcja Arturia FX to świat pełen brzmieniowych możliwości na wyciągnięcie ręki. Arturia połączył heritage cenionych modułów z futurystycznymi funkcjami. Razem zapewniają one niezrównaną jakość dźwięku i intuicyjny przepływ pracy.
Numer produktu: 160137
1973-Pre to wierne odtworzenie legendarnego przedwzmacniaczu 1073 stworzonego przez Ruperta Neve. Ten obecnie znany przedwzmacniacz zrewolucjonizował świat nagrań w latach 70-tych. Oryginalny przedwzmacniacz charakteryzował się innowacyjną konstrukcją, wykorzystującą wysokowydajne tranzystory, zastępujące ograniczoną technologię lamp próżniowych. Wykorzystując technologię TAE, Arturia odtworzył ten klasyczny przedwzmacniacz, z extreme dbałością o szczegóły. Wirtualny model zapewnia te same wyraźne barwy i analogowe zniekształcenia, a także oryginalne, słodko brzmiące regulatory tonów. Przedwzmacniacz składa się z 3-pasmowego korektora, filtra górnoprzepustowego, kontroli wzmocnienia wejściowego i trymu wyjściowego, w komplecie z pokrętłami w stylu vintage i klasycznymi miernikami VU, dla tego klasycznego stylu vintage. Możesz również przełączać się między trybami stereo L/R i M/S, a także dwoma transformatorami dla dodatkowej wszechstronności.
TridA-Pre bazuje na rzadkiej i legendarnej konsoli Trident A Range. Konsola Trident A Range była jedną z najbardziej znanych konsolet muzycznych na naszej planecie, pomagając zapewnić dźwięk dla takich aktów jak: The Beatles, David Bowie, Elton John, Queen, T-Rex, Genesis i wiele innych. Była powszechnie czczona za pięknie brzmiący muzyczny EQ, zapewniający pełne brzmienie o bogatej tonacji. Tylko 13 konsolet zostało kiedykolwiek wyprodukowanych, co czyni je jednymi z najbardziej poszukiwanych konsolet mikserskich w historii. Arturia stworzył wierną reakcję przedwzmacniaczu i EQ, zapewniając niesamowitą moc kształtowania dźwięku. TridA-Pre składa się z 3-pasmowego dwukanałowego korektora, filtra dolnoprzepustowego, filtra górnoprzepustowego i przełącznika do przełączania trybu mid/side. W komplecie znajduje się regulacja wzmocnienia wyjścia i wejścia, co pozwala na maksymalnie precyzyjne ustawienie poziomów. Wykorzystuje ten sam projekt vintage z klasycznymi miernikami VU do wizualnego monitorowania.
V76-Pre bazuje na cenionym przedwzmacniaczu V76, używanym w słynnych studiach Abbey Road i wbudowanym w konsolety mikserskie REDD. V76 pomógł ukształtować brzmienie "The White Album" The Beatles, dzięki swojemu lampowemu ciepłu i bogatej tonacji. Opierając się na oryginalnym projekcie, Arturia udoskonalił funkcjonalność i ręcznie wybrał najlepsze elementy dla zwiększenia wszechstronności. Kontrola wzmocnienia została uczyniona bardziej ciągłą dla dodatkowej kontroli, jak również udoskonalono zakres podbicia i obcięcia EQ dla nowoczesnych celów. Przedwzmacniacz składa się z 2-pasmowego korektora, wielotrybowego filtra górnoprzepustowego i trybu mid/side wraz z regulacją trymu wyjścia i wzmocnienia wejścia dla maksymalnej precyzji.
VCA-65 bazuje na legendarnym DBX165A, kompresorze niepodobnym do żadnego innego. W przeciwieństwie do swojej konkurencji, 165a wykorzystywał półprzewodnikowy VCA do tworzenia efektu kompresji. W dzisiejszych czasach DBX165A jest bardzo poszukiwany, ale dzięki Arturia's TAE modelowanie jesteś wolny, aby użyć nieograniczonej ilości VCA-65s podczas miksowania. Nie tylko wygląda jak jego poprzednik, ale również brzmi jak on. Po wciśnięciu na extreme usłyszysz charakterystyczny dla VCA65 grys. Doda to niesamowitej obecności i energii do każdego źródła. VCA-65 to najlepszy wybór podczas miksowania bębnów, perkusji i basu.
FET-76 sprawia, że wszystko jest lepsze. Arturia autentycznie wymodelował najbardziej ikoniczny studyjny kompresor na świecie. Połączenie tranzystora polowego i wzmacniacza klasy A nadaje subtelne, ale pożądane brzmienie, nawet przy niskich poziomach kompresji. Wybierz jedno z czterech wejść i jedno z czterech przełożeń lub włącz tryb "wszystkie przyciski", aby naprawdę usłyszeć, jak kompresor oparty na tranzystorze FET ożywa na każdym źródle dźwięku. Perkusja, bas, wokal, gitary. Nie ma nic, w czym 1176 nie byłby doskonały. Szybko zrozumiesz dlaczego 1176 jest numerem jeden wśród profesjonalistów takich jak Andrew Scheps, Jacquire King, Glyn Johns.
Arturia Tube STA wiernie odtwarza amerykańskiego konia roboczego.STA był powszechny w studiach telewizyjnych i nagraniowych w złotej erze produkcji. Oryginalny STA był znany ze swojej intymności, jedwabistych wysokich tonów i nasycenia, gdy był naciskany. STA był ostoją na wokalach i basie. Wynikało to z jego zdolności do przekształcania słabej energii dołu pasma w ciepłe, bogate harmonicznie tony.
EMT140 jest ostateczną płytą reverb. Żadna kolekcja efektów nie jest kompletna bez włączenia luksusowego, gładkiego talerza, rulonu bogactwa. Rev Plate-140 JEST matką wszystkich pogłosów płytowych. Będziesz w stanie wstrzyknąć tony vintage mojo do swoich miksów dzięki zastosowaniu analogowego przedwzmacniacza lampowego z kompensacją wzmocnienia. To podkreśla naturalnie słodkie brzmienie reverb. Rev plate jest wyposażony w trzy całkowicie dokładne płyty: Punchy, EMT i Wonderful. Oferuje to wszechstronny zakres opcji tonalnych, aby dopasować się do wszystkich Twoich potrzeb i wymagań.
Nie kopia, nie emulacja, nie hołd. Rev Intensity zmieni sposób w jaki myślisz o tego typu efektach audio. Po przeanalizowaniu i odtworzeniu najlepszego sprzętu studyjnego, jaki kiedykolwiek powstał dla FX Collection, Arturia wziął notatki podczas analizowania klasyków, łącząc to, co najlepsze ze wszystkich rzeczy cyfrowych w jeden niesamowity plugin reverb. Arturia's deweloperzy użyli najnowocześniejszych technik algorytmicznych, aby stworzyć bujną, wszechstronną reverb, która brzmi fantastycznie i jest łatwa dla twojego procesora. Jest to przydatne, ponieważ będziesz chciał używać wielu instancji po usłyszeniu go. Wypełnili go również innowacyjnymi presetami, które w pełni wykorzystują jego zaawansowany zestaw funkcji. Istnieje również zintegrowany samouczek wstawiony do wtyczki, dzięki czemu możesz uczyć się w miarę upływu czasu. Jeśli jesteś gotowy na przygodę ze swoim reverb, Rev Intensity powali Cię na kolana. Pre i post-filtering, zintegrowany lush chorus, reverb freeze, i soft-clipping. Moduluj każdy parametr za pomocą envelope follower i programowalnej funkcji. Idealny dla projektantów dźwięku i każdego producenta szukającego dziwacznych, unikalnych efektów.
Pierwotnie wymyślony, aby dodać trochę "przestrzeni" do brzmienia organyów Hammonda w latach 30-tych, reverb jest stosunkowo prostą konstrukcją zawieszonej sprężyny wewnątrz zbiornika. Dźwięk instrumentu jest przepuszczany przez sprężynę i odbierany ponownie, wtapiając się w oryginalny dźwięk! Dzięki mocy technologii modelowania Arturia'TAE i Phi, udało się odtworzyć wszystko, co sprawiło, że 636 i pogłosy sprężynowe w ogóle były tak atrakcyjne. True Analog Emulation zajmuje się stroną elektroniczną, analizując i dokładnie modelując sposób w jaki działają obwody i jak reagują na różne sygnały audio. Phi pozwala nam badać fizyczną naturę reverb, jak reaguje sprężyna, jak rezonans zbiornika zmienia brzmienie. Bądź pewien, że otrzymujesz to, co najbliższe rzeczywistości dzięki Arturia.
holy grail opóźnień taśmowych, kultowa silver, czarna i zielona jednostka echa była kochana przez niezliczonych muzyków ze wszystkich gatunków i stylów. Artyści od Radiohead po Johna Martyna kochali jego pitch-warping power. Lista słynnych użytkowników spacey tape delay byłaby niemożliwie długa, ale byłaby to "who's who" wpływowych legend muzyki.Dzięki magii ich zaawansowanej technologii modelowania TAE®, Arturia są w stanie doskonale emulować ten przełomowy delay jako wtyczka. Cała ta magia, wszystkie te dziwactwa i całe to legendarne brzmienie zostały odtworzone w Arturia Delay TAPE-201
.
Memory Brigade to Arturia'list miłosny do legendarnego BBD - czyli "bucket brigade device" - który stworzył revolution w efektach modulacyjnych opartych na czasie.Jednym z pierwszych, a na pewno największym opóźnieniem BBD był Memory Man, oraz nieco przeprojektowany Deluxe Memory Man stworzony przez pionierów efektów Electro-Harmonix w połowie lat 70.
Gitarzyści i inżynierowie nagrań pokochali jego wyjątkowe brzmienie: ciemny, przefiltrowany szczek, który był światami apart od tradycyjnych opóźnień taśmowych. Oparliśmy Delay MEMORY-BRIGADE na tym legendarnym pedale, dzięki czemu możesz cieszyć się jego napędzanym sprzężeniem i "zardzewiałym" brzmieniem w swoich własnych produkcjach. Wykorzystując swoje ekskluzywne technologie modelowania TAE® i Phi®, Arturia przeanalizowali wiele klasycznych obwodów BBD, które uczyniły ten efekt tak sławnym i stworzyli autentyczny, analogowo brzmiący hołd dla tych vintage legend
.Mini-Filter opiera swoją konstrukcję i brzmienie wokół Dr. Moog'renomowanego 24dB dolnoprzepustowego filtra drabinkowego. Opierając się na oryginalnym projekcie, Arturia ulepszył i zaktualizował filtr dla nowoczesnego twórcy muzyki. Klasyczny filtr był funkcjami w Arturia's Mini V instrumentu oprogramowania i teraz możesz dodać go do swoich produkcji jako wszechstronny plugin. Elastyczny filtr zapewnia bogate, ciepłe brzmienie przeznaczone do wielu zastosowań. Możesz użyć filtra, aby wygładzić pliki audio lub dodać subtelne podteksty do nagrania o niskim poziomie. Sekcja modulacji składa się z envelope follower, step sequencer i LFO dla optymalnej wszechstronności i możliwości kształtowania dźwięku. W komplecie znajduje się również szereg presetów, zaprojektowanych przez nagradzanych projektantów dźwięku.
M12-Filter jest wiernym odtworzeniem słynnego filtra wielotrybowego, pochodzącego z Matrix-12 firmy Oberheim. Brzmienie i parametry zostały dopracowane i zaktualizowane, dzięki czemu jest to jedno z najpotężniejszych dostępnych narzędzi do kształtowania dźwięku. Analogowa kontrola tonu filtra jest w komplecie z programowalnymi obwiedniami modulacji i wszechstronną matrycą modulacji dla optymalnej elastyczności. Połączenie wszechstronnej sekcji kontroli i unikalnej tonalności sprawia, że M12-Filter jest jedną z najbardziej poszukiwanych wirtualnych wtyczek efektowych dostępnych na rynku. Daje możliwość tworzenia i wykorzystania wszystkiego, od gładkich sweepów po rytmiczne wzory. Jego nawet idealny do glitchingu i eksperymentów dźwiękowych dzięki swojemu wszechstronnemu interfejsowi.
SEM-Filter jest wiernym odtworzeniem legendarnego filtra Oberheim - SEM. Ten wszechstronny plugin filtrujący oparty jest na pionierskim projekcie Toma Oberheima. SEM był jednym z najbardziej rewolucyjnych filtrów stworzonych w tamtym czasie, pionierem brzmienia lat 70-tych. Arturia zadał sobie wiele trudu, aby zapewnić, że uchwyci esencję analogowego brzmienia i tonu, a także poprawił i udoskonalił filtr do współczesnego użytku. Jest idealny do szeregu zastosowań kształtowania dźwięku, od kształtowania ujęć wokalnych i instrumentów procesowych, do wykonywania sweepów, buildów, dropów i innych. Filtr składa się z oscylatora szumów, obwodów soft-clipping SEM sekwencera bramek i źródeł modulacji oraz matrycy modulacji dla optymalnej wszechstronności.