Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Kluczowe cechy
Ten opis został przetłumaczony automatycznie z języka angielskiego - Oryginalną wersję zobacz tutaj
Arturia FX Collection 4 to kompleksowa kolekcja 30 wysokiej klasy, autentycznie modelowanych wtyczek do produkcji audio. Następna generacja emulacji Arturia, kolekcja FX 3 łączy zaawansowane modelowanie DSP poprzez opatentowane modelowanie TAE i Phi, tworząc przełomowe emulacje dobrze znanych klasyków sprzętowych wraz z unikalnymi projektami do ekscytującego projektowania dźwięku. Oferując wszystko, czego współczesny producent, inżynier i muzyk potrzebuje do tworzenia muzyki, kolekcja korektorów, kompresorów, inspirujących efektów, przetwarzania równoległego i nie tylko stanowi podstawę do znalezienia unikalnego brzmienia.
Wykorzystując wieloletnie doświadczenie w świecie syntezatorów, Arturia skrupulatnie wyselekcjonował ten pakiet wtyczek, aby zawierał niektóre z ulubionych w historii outboard sprzęt za pośrednictwem ich technologii modelowania vintage. Nie tylko to, ale Arturia rozszerzył projekt tych klasyków, zapewniając nowe i ekscytujące sposoby interakcji z legendarnymi efektami analogowymi i vintage. Łatwe w użyciu interfejsy i usprawniona użyteczność są połączone z profesjonalnie wykonanymi ustawieniami wstępnymi i samouczkami w aplikacji, dzięki czemu wtyczki te są idealne dla każdego, od początkującego do eksperta.
W FX Collection 4 wprowadzono cztery nowe efekty FX, Rex LX-24, Filter MS-20, Dist COLDFIRE i Rotary CLS-222, oferujące ekscytujące, unikalne zniekształcenia morficzne, klasyczne filtry syntezatora, vintage studio reverb sprzęt i modulujący symulator głośnika. Ulepszona dostępność obejmuje natychmiastową funkcję zamiany tekstu na mowę wraz z wieloma aktualizacjami i ulepszeniami w całej gamie produktów.
Numer produktu: 264632
Teraz zawiera 30 tytułów, w tym zniekształcenia, procesory ziarniste, procesory magistrali miksowania i przetwarzania równoległego, modulację, kompresję, opóźnienia, pogłosy, przedwzmacniacze i wiele innych. W FX Collection 4 wprowadzono cztery zupełnie nowe efekty: Rex LX-24, Filter MS-20, Dist COLDFIRE i Rotary CLS-222, oferujące jeszcze większy zakres manipulacji tonalnych w projektach.
Oprócz nowo wprowadzonych projektów, FX Collection 4 oferuje przełączanie porównań A/B i ulepszoną dostępność dzięki informacjom zwrotnym w czasie rzeczywistym. Istniejące wtyczki również korzystają z ulepszonej funkcjonalności, od kompensacji wzmocnienia overdrive w Bus FORCE, nowych presetów, interfejsów o zmiennym rozmiarze, nadpróbkowania w SPRING-636 oraz obsługi NKS VST3 i Mac M1 AAX.
Arturia Rotary CLS-222 to potężna i kreatywna wtyczka, która przenosi klasyczny emulator głośnika obrotowego Dynacord do studia. Dzięki jedwabiście gładkim zawirowaniom stereo można dodać głębi i tekstury do każdego utworu. Rotary CLS-222 posiada dwa niezależne kanały z oddzielnymi kontrolkami prędkości, przyspieszenia, overdrive, i nie tylko. Możesz także dostosować pozycję mikrofonu, aby stworzyć szeroką gamę dźwięków, od subtelnych po extreme. Dzięki wbudowanej sekcji EQ możesz jeszcze bardziej kształtować swój dźwięk, dodając podbicie basów lub wysokich tonów lub wycinając określone częstotliwości.
Rotary CLS-222 jest idealny do dodawania vintage wibracji do muzyki. Niezależnie od tego, czy tworzysz oldschoolowy utwór funkowy, czy nowoczesną piosenkę rockową, ta wtyczka nada Twoim utworom niepowtarzalny charakter i pomoże im wyróżnić się z tłumu. Łatwy w użyciu i intuicyjny interfejs sprawia, że jest ona idealna zarówno dla początkujących, jak i doświadczonych producentów.
Filter MS-20 to potężny filtr stereo i efekt zniekształcenia inspirowany kultowym syntezatorem MS-20. Zaprojektowana, aby tchnąć nowe życie w miksy, ta wtyczka audio zapewnia niszczycielskie chrupnięcie, ryczące zamiatanie filtra i ultra-tłustą głębię stereo, dzięki czemu każdy dźwięk jest masywny. Wykorzystując technologię TAE®, Filter MS-20 oddaje istotę swojego imiennika syntezatora, oferując miękki gumowaty bas, wyjące rezonansowe przemiatania, subtelne rozmycie i całkowitą destrukcję. Przekształć dowolny dźwięk w ogromne, kolorowe, niepowstrzymane tekstury i barwy, dając swojej produkcji DAW przewagę nad konkurencją, której szukałeś.
reverb Ta cyfrowa emulacja jednostki algorytmicznej vintage oferuje wszystkie osiem oryginalnych algorytmów, w tym Small Hall A, Small Hall B, Room A, Constant Plate, Vocal Plate, Large Hall B i Chamber. Rev LX-24 doskonale odtwarza sprzętowe 12- i 24-bitowe konwertery, aby zapewnić signature ciepłe, ciemne brzmienie. Zawiera również dodatkowy konwerter "Modern" zapewniający czystsze, bardziej hi-fi brzmienie. Dodatkowo regulowane pokrętła Crossover i Offset pozwalają na precyzyjne dostrojenie niskich tonów. A dzięki dynamicznym efektom Mode Enhancement, takim jak Ducking, Gate i Tremolo, możesz dodać ruch i modulację do swojego werbla.
COLDFIRE to wtyczka zniekształcająca z 11 algorytmami do wyboru, w tym modelowanymi analogowo i unikalnymi trybami cyfrowymi. Wykorzystując słynne i ekskluzywne technologie modelowania TAE firmy Arturia, wbudowane algorytmy analogowe są żywe i złożone, tak jak prawdziwy sprzęt. Dzięki dwóm niezależnym magistralom zniekształceń, możesz je kierować w dowolny sposób. Użyj centralnego crossfadera, aby dostosować balans między zniekształceniami i eksperymentować z wszystkim, od subtelnych harmonicznych po kompletne transformacje dźwięku.
Dźwięk kompresji brytyjskiej konsoli vintage. Odświeżona emulacja legendarnego kompresora/limitera w stylu Neve, słynącego z ciepłej, płynnej i wszechstronnej reakcji. DIODE-609 ustanowił precedens dla produkcji muzycznej contemporary. Jest to dynamiczny, wszechstronny kompresor dla niemal każdego dźwięku. Nowoczesne ulepszenia w konstrukcji i funkcjonalności łączą się z niepowtarzalnym brzmieniem kompresora/limitera w stylu 33609, aby wzmocnić dźwięk duchem signature analogowego ciepła.
Bus Force to wirtualny channel strip i równoległe przetwarzanie składające się z czterech charakterystycznych modułów. Dzięki wbudowanym modułom filtra, korektora, kompresora i nasycenia z niezrównanym routingiem modułów, Bus Force włącza bezcenne brzmienie sprzętu vintage outboard prosto do Twojego DAW. Jako najlepszy wzmacniacz dźwięku, możesz rozdzielić źródło dźwięku na różne gałęzie, każda z własną gamą efektów przed ponownym zmiksowaniem. Od delikatnych poprawek po odważne zmiany, Bus Force rozpala energię miksu.
Wysoce muzyczny korektor klasy masteringowej, SITRAL-295 modeluje nieuchwytny tranzystorowy korektor oparty na konsoli nadawczej. Dostarczając ciepły i charakterystyczny dźwięk, delikatne i łagodne zbocza częstotliwości SITRAL-295 pozwalają wyrzeźbić miks. Wydobywa energię i muzykalność, jednocześnie dodając słodyczy i analogowego charakteru.
Chór, który zmienił grę. DIMENSION-D dokładnie modeluje czterotrybowy stereofoniczny procesor chorus, dostarczając ciepłe i muzyczne brzmienia klasycznego obwodu BBD. Prosty, ale hipnotyzujący, naciśnięcie jednego przycisku dodaje delikatne zawirowania i modulację wysokości dźwięku, przekształcając utwór w głębię i ciepło. Używany na przełomowych albumach od Kate Bush po Stevie Ray Vaughan, DIMENSION-D ma cztery tryby pracy i kształt oscylatora, który może zrobić wszystko, od stereofonicznego wzmocnienia przestrzennego po warczące oscylacje.
Podwójny fader, który składa się z dwóch niezależnych LFO z przełączanymi, synchronizowanymi z tempem kształtami fali, w wyniku czego powstaje butikowy pedał gitarowy w stylu phaser. Zaawansowany routing łączy dwie ścieżki obwodu, zapewniając unikalną i ekspresyjną modulację. Przenieś swoje brzmienie na wyższy poziom, modyfikując obie ścieżki obwodów jednocześnie, aby uzyskać naprawdę nieprzewidywalne dźwięki. Spopularyzowany przez wszystkich, od Smashing Pumpkins po Prince'a, Kraftwerk i Chromeo, stereofoniczna funkcjonalność BI-TRON, przeplatająca się modulacja i analogowy urok z pewnością zajmą miejsce w Twoich projektach, gdy tylko wymagana jest ekscytująca modulacja.
Studyjny klasyk odrodzony na nowo. Wzorowany na dobrze znanym procesorze outboard, Flanger BL-20 jest w równym stopniu nieprzewidywalny, co inspirujący. Oswajaj wtyczkę, aby uzyskać kaskadowe dźwięki odrzutowca engine lub wprowadź ją w masywną, harmoniczną głębię, która graniczy z nieskończonym terytorium modulacji. Korzystaj z wielu źródeł modulacji, manipuluj kształtem LFO i rozrzutem stereo oraz zanurzaj harmoniczne w niezbadanych głębinach.
1973-Pre jest wiernym odtworzeniem legendarnego przedwzmacniacza w stylu 1073. Ten obecnie znany przedwzmacniacz zrewolucjonizował świat nagrań w latach 70-tych. Wykorzystując technologię TAE, Arturia odtworzył ten klasyczny przedwzmacniacz, z extreme dbałością o szczegóły. Wirtualny model zapewnia tę samą wyraźną barwę i zniekształcenia analogowe, a także oryginalne, słodko brzmiące regulatory tonów. Przedwzmacniacz składa się z 3-pasmowego korektora, filtra górnoprzepustowego, wzmocnienia wejściowego i regulacji trymu wyjściowego, wraz z pokrętłami w stylu vintage i klasycznymi miernikami VU, dla klasycznego stylu vintage. Możesz także przełączać się między trybami stereo L/R i M/S, a także dwoma transformatorami dla dodatkowej wszechstronności.
TridA-Pre opiera swoją konstrukcję na rzadkiej i legendarnej konsoli Trident A Range. Konsola Trident A Range była jedną z najbardziej znanych konsol muzycznych na świecie, pomagając zapewnić dźwięk takim wykonawcom jak The Beatles, David Bowie, Elton John, Queen, T-Rex, Genesis i wielu innym. Był powszechnie szanowany za pięknie brzmiący korektor muzyczny, zapewniający pełny dźwięk o bogatej barwie. Wyprodukowano tylko 13 sztuk tej konsoli, co czyni ją jedną z najbardziej poszukiwanych konsol mikserskich w historii. Arturia stworzył wierną reakcję przedwzmacniacza i korektora, zapewniając niesamowitą moc kształtowania dźwięku.
V76-Pre opiera swoją konstrukcję na pożądanym przedwzmacniaczu V76, używanym w słynnych studiach Abbey Road i wbudowanym w konsole mikserskie REDD. V76 pomógł ukształtować brzmienie "The White Album" The Beatles, dzięki lampowemu ciepłu i bogatej barwie. Opierając się na oryginalnym projekcie, Arturia udoskonalił funkcjonalność i ręcznie wybrał najlepsze elementy, aby zwiększyć wszechstronność. Regulacja wzmocnienia stała się bardziej ciągła dla dodatkowej kontroli, a także udoskonalono zakres podbicia i cięcia korektora do nowoczesnych celów.
VCA-65 bazuje na legendarnym DBX165A, kompresorze niepodobnym do żadnego innego. W przeciwieństwie do swojej konkurencji, 165a wykorzystywał półprzewodnikowy VCA do tworzenia efektu kompresji. W dzisiejszych czasach DBX165A jest bardzo poszukiwany, ale dzięki modelowaniu TAE Arturia można swobodnie korzystać z nieograniczonej liczby VCA-65 podczas miksowania. Po wciśnięciu przycisku extreme usłyszysz charakterystyczne ziarno VCA65. Doda to niesamowitej prezencji i energii do każdego źródła. VCA-65 to najlepszy wybór podczas miksowania bębnów, perkusji i basu.
FET-76 sprawia, że wszystko staje się lepsze. Arturia autentycznie wymodelował najbardziej kultowy kompresor studyjny na świecie. Połączenie tranzystora polowego i wzmacniacza klasy A nadaje subtelne, ale pożądane brzmienie, nawet przy niskich poziomach kompresji. Podkręć wejście i wybierz jeden z czterech współczynników, a nawet włącz tryb "wszystkie przyciski", aby naprawdę usłyszeć, jak kompresor oparty na tranzystorach FET ożywa na każdym źródle. Perkusja, bas, wokal, gitary. Nie ma niczego, w czym 1176 nie byłby doskonały. Wkrótce zrozumiesz, dlaczego 1176 jest kompresorem numer jeden wybieranym przez profesjonalistów z branży, takich jak Andrew Scheps, Jacquire King i Glyn Johns.
Arturia Tube STA wiernie odtwarza amerykańskiego konia roboczego. STA był powszechny w studiach nadawczych i nagraniowych podczas złotej ery produkcji. Oryginalny STA był znany ze swojej intymności, jedwabistych wysokich tonów i nasycenia po naciśnięciu. STA był podstawą wokali i basów. Wynikało to z jego zdolności do przekształcania słabej energii dołu w ciepłe, harmonicznie bogate tony.
EMT140 to najlepsza płyta reverb. Żadna kolekcja efektów nie jest kompletna bez luksusowej, gładkiej płyty, pełnej bogactwa. Dzięki analogowemu przedwzmacniaczowi lampowemu z kompensacją wzmocnienia będziesz w stanie wstrzyknąć tony vintage mojo do swoich miksów. Podkreśla to naturalnie słodkie brzmienie reverb. Płyta Rev jest dostarczana z trzema całkowicie dokładnymi płytami: Punchy, EMT i Wonderful. Zapewnia to wszechstronny zakres opcji tonalnych, aby zaspokoić wszystkie potrzeby.
Nie kopia, nie emulacja, nie hołd. Rev Intensity zmieni sposób myślenia o tego typu efektach audio. Po przeanalizowaniu i odtworzeniu najlepszego sprzętu studyjnego, jaki kiedykolwiek wyprodukowano dla FX Collection, Arturia zrobił notatki podczas analizy klasyków, łącząc to, co najlepsze ze wszystkiego, co cyfrowe, w jedną niesamowitą wtyczkę reverb. Twórcy Arturia wykorzystali najnowocześniejsze techniki algorytmiczne, aby stworzyć bujny, wszechstronny reverb, który brzmi fantastycznie i jest łatwy w obsłudze dla procesora. Wtyczka zawiera również zintegrowany samouczek, dzięki czemu można uczyć się w miarę postępów.
Pierwotnie wynaleziony, aby dodać trochę "przestrzeni" do brzmienia organyów Hammonda w latach 30-tych, reverb jest stosunkowo prostą konstrukcją zawieszonej sprężyny wewnątrz zbiornika. True Analog Emulation zajmuje się stroną elektroniczną, analizując i dokładnie modelując sposób działania obwodów i ich reakcję na różne sygnały audio. Phi pozwala nam zbadać fizyczną naturę reverb, jak reaguje sprężyna i jak rezonans zbiornika zmienia dźwięk. Możesz mieć pewność, że dzięki Arturia otrzymujesz dźwięk najbardziej zbliżony do rzeczywistego.
Wzorowany na kultowej sprzętowej maszynie echa z lat 70-tych, Delay TAPE-201 wykorzystuje zamkniętą pętlę taśmy za pomocą sekwencyjnych głowic odtwarzających do tworzenia ekspansywnych i rytmicznych efektów echa. Kluczowy dla tworzenia gatunków takich jak dub, Delay TAPE-201 może być odtwarzany jak instrument, a nie tylko używany do kreatywnego efektu. Idealny dla producentów contemporary, Delay TAPE-201 posiada szeroką gamę nowoczesnych funkcji dla współczesnych producentów. Idealny do ścieżek gitarowych, wokali, a nawet gitary basowej, Delay TAPE-201 oferuje kilka opcji przedwzmacniacza, aby zapewnić signature chrupnięcie, które można uzyskać na sprzęcie.
Memory Brigade to list miłosny Arturia do legendarnego BBD, który stworzył revolution w efektach modulacyjnych opartych na czasie. Jednym z pierwszych i z pewnością największym opóźnieniem BBD był Memory Man i nieco przeprojektowany Deluxe Memory Man stworzony przez pionierów efektów Electro-Harmonix w połowie lat 70-tych.
Gitarzyści i inżynierowie nagrań pokochali jego unikalne brzmienie: ciemną, przefiltrowaną korę, która była świat apart od tradycyjnych opóźnień taśmowych. Wykorzystując swoje ekskluzywne technologie modelowania TAE i Phi, Arturia przeanalizował wiele klasycznych obwodów BBD, które uczyniły ten efekt tak sławnym i stworzył autentyczny, analogowo brzmiący hołd dla tych vintage legend.
Projekt Arturia Delay Eternity rozpoczął się na tej samej desce kreślarskiej, co ich wielokrotnie nagradzany, nowej generacji syntezator programowy Pigments. Nie tylko chcieli stworzyć delay z nierealną mocą modulacji, ale także chcieli zintegrować funkcje contemporary, które pozwoliłyby zarówno eksperymentalnym, jak i tradycyjnym producentom doświadczyć delay jak nigdy dotąd.
Mini-Filter opiera swoją konstrukcję i brzmienie na słynnym dolnoprzepustowym filtrze drabinkowym 24dB w stylu Moog. Opierając się na oryginalnym projekcie, Arturia poprawił i zaktualizował filtr dla współczesnego twórcy muzyki. Filtr można wykorzystać do wygładzania plików audio lub dodawania subtelnych podtekstów do nagrań o niskim poziomie głośności. Sekcja modulacji składa się ze śledzenia obwiedni, sekwencera krokowego i LFO dla optymalnej wszechstronności i możliwości kształtowania dźwięku. Jest również wyposażony w szereg ustawień wstępnych, zaprojektowanych przez wielokrotnie nagradzanych projektantów dźwięku.
M12-Filter to wierne odtworzenie słynnego filtra wielomodowego z Matrix-12 firmy Oberheim. Brzmienie i parametry zostały udoskonalone i zaktualizowane, dzięki czemu jest to jedno z najpotężniejszych dostępnych narzędzi do kształtowania dźwięku. Analogowa kontrola tonu filtra jest wyposażona w programowalne obwiednie modulacji i wszechstronną matrycę modulacji dla optymalnej elastyczności. Połączenie wszechstronnej sekcji sterowania i unikalnej barwy sprawia, że M12-Filter jest jedną z najbardziej poszukiwanych wirtualnych wtyczek efektowych. Dzięki swojemu wszechstronnemu interfejsowi idealnie nadaje się nawet do glitchingu i eksperymentowania z dźwiękiem.
SEM-Filter to wierne odtworzenie legendarnego filtra Oberheim SEM. Ta wszechstronna wtyczka filtrująca oparta jest na pionierskim projekcie Toma Oberheima. Arturia dołożył wszelkich starań, aby uchwycić esencję analogowego brzmienia i tonu, a także ulepszyć i udoskonalić filtr do współczesnego użytku. Jest idealny do szeregu zastosowań związanych z kształtowaniem dźwięku, od kształtowania ujęć wokalnych i instrumentów procesowych, po wykonywanie sweepów, buildów, dropów i innych. Filtr składa się z oscylatora szumów, obwodów SEM z miękkim zaciskaniem, sekwencera bramek i źródeł modulacji oraz matrycy modulacji dla optymalnej wszechstronności.
Nie martw się, jeśli nie widziałeś lub nie słyszałeś o niektórych urządzeniach zawartych w kolekcji, dostępne są przydatne samouczki w aplikacji dla każdej wtyczki, które pozwalają uczyć się sprzętu w miarę postępów. Możesz poruszać się między tysiącami specjalnie przygotowanych ustawień wstępnych za pomocą nowo zmodernizowanego menedżera ustawień wstępnych. FX Collection 4 zawiera ponad 1000 nowych presetów, dzięki czemu wprowadzanie zmian w locie jest łatwiejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Możesz nawet kontrolować parametry wtyczek bezpośrednio z kontrolera MIDI, aby uzyskać zaawansowaną integrację.