Pełny opis
Widok pełny Opis
Czarna edycja
Czarna edycja syntezatora Studiologic Sledge 2.0 zapewnia eleganckie czarne wykończenie z dwoma pomarańczowymi pokrętłami i odwróconymi czarnymi, szarymi klawiszami, ale także ulepsza dźwięk i funkcje, aby zapewnić jeszcze więcej możliwości dźwiękowych. Półważone klawisze syntezatora otrzymały nowe sprężyny równoważące, aby zapewnić jeszcze płynniejsze wyczucie i bardziej satysfakcjonujące wrażenia z gry. Poziom wyjściowy audio został wzmocniony, tworząc dźwięk, który jest mocniejszy, czystszy i grubszy, podczas gdy Sledges LFO2 został zsynchronizowany, aby zachować tę samą fazę modulacji we wszystkich nutach. Aby zakończyć ulepszenia czarnej edycji, Studiologic Sledge 2.0 został stworzony przez wielu czołowych muzyków, którzy dostarczyli zestawy dźwięków signature i dodali nowe funkcje, aby poprawić ciepłe, wyraźne brzmienie syntezatora.
Sledge 2.0
Sledge 2.0 Studiologic Sledge oferuje szeroką gamę różnych opcji dźwiękowych, z mieszanką syntezy pure i próbkowania dźwięku. Posiadając niesamowity dźwięk engine i panel sterowania vintage, który jest bardzo przyjazny dla użytkownika, studio 2.0 jest bardzo elastycznym instrumentem z możliwością gry w trybie podwójnym, uruchamiając dwa programy w tym samym czasie. Automatyczny tryb podwójny może być używany zarówno w trybie split, jak i layer, z możliwością trwałego zapisania kombinacji w dowolnym z 1000 dostępnych presetów. Syntezator posiada również odtwarzacz próbek, kontrolę wysokości i przytrzymania, reverb i delay oraz polifonię 24 dla kontroli w czasie rzeczywistym nad dźwiękami, które można wyprodukować.
Sledge Spectre
Wraz z Sledge 2.0 pojawia się Sledge Spectre, narzędzie do tworzenia i przesyłania zawartości próbek z komputera do syntezatora. Narzędzie zapewnia również możliwość odtwarzania próbek, pozwalając usłyszeć wszystkie różne próbki. Za pomocą tego narzędzia można edytować próbki na komputerze, aż do uzyskania pożądanego dźwięku, a następnie przesłać je przez USB bezpośrednio do Sledge, gdzie są przechowywane w pamięci wewnętrznej.
Funkcje
- Wirtualny syntezator analogowy z wysokiej jakości klawiaturą Fatar TP-9
- 24-głosowa polifonia z 3 oscylatorami na głos dla niewiarygodnie ogromnego brzmienia
- Zawiera 66 cyfrowego Wavetable z cyfrowego syntezatora PPG Wave
- Wyjątkowa jakość dźwięku dzięki technologii modelowania i filtrowania Waldorf
- Filtry mogą być łatwo napędzane do samooscylacji
- Arpeggiator z trybami góra/dół/alternatywnymi i zakresem 10 oktaw
- 2 LFO na głos, 2 obwiednie na głos (filtr/wzmacniacz)
Specyfikacja
Klawiatura
- Klawiatura: 5 oktaw Fatar TP 9
- Klawisze: Półważone z aftertouch
- Liczba klawiszy: 61
- Elementy sterujące:
- 35 Pot
- 3 przełączniki obrotowe "Chicken Head" (pozycja)
- 1 obrotowy enkoder z funkcją push
- Głośność główna
- Kółka:
- Liczba dźwięków: Do 999
Modulacja:
- LFO1, LFO2:
- Szybkie LFO na głos
- Regulowana prędkość i głębokość
- Kształty LFO:
- Saw-Tooth
- Prostokąt
- Triangle
- Sinus
- Próbka i przytrzymanie
- Rampa
- Miejsce docelowe:
- OSC 1
- OSC 2
- OSC 3
- PWM / Wave / FM
- Głośność
- Odcięcie filtra
Filtr i wzmacniacz
- Nachylenie: 24/12db
- Typy:
- Lowpass
- Highpass
- Bandpass
- Rezonans: Do samooscylacji i dalej
- Obwiednia filtra: ADSR z kontrolą wartości
- Obwiednia wzmacniacza: ADSR z kontrolą prędkości
Generator dźwięku
- Polifonia:24 głosy
- Liczba oscylatorów: 3
- Modulacja częstotliwości:
- Modulacja sygnału sinusoidalnego i Triangle
- Twarda synchronizacja oscylatora (OSC 2 do OSC 3)
- Generator szumu: Szum biały i różowy
- Mikser: Przełącznik głośności i włączania/wyłączania dla każdego oscylatora
- Tryb Auto Duel: Split lub Layer Mode
Efekty (2 jednoczesne efekty)
- Efekt 1:
- Efekt 2:
- Reverb
- Delay
- Reverb + Delay
Połączenia
- Wyjścia:
- Wejścia:
- Stereo Jack (pedał ekspresji)
- Mono Jack (pedał Hold)
- MIDI: Wejście/Wyjście
- USB:
- MIDI In/Out
- Aktualizacja oprogramowania
- Ładowanie próbek (wymaga Spectre)
Wymiary
- Szerokość: 38,2" (97 cm)
- Wysokość: 16" (40,5 cm)
- Głębokość: 11 cm (4,5")
- Waga: 20,5 funta