Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Kluczowe cechy
Ten opis został przetłumaczony automatycznie z języka angielskiego - Oryginalną wersję zobacz tutaj
Arp 2600 Analog Synthesizer zadebiutował w 1970 roku i pomógł rozwinąć syntezatory do miejsca, w którym są dzisiaj. Tam gdzie inni zawiedli, Arp 2600 zdołał zmieścić wszechstronność wielkich systemów modularnych w przenośnym, grywalnym syntezatorze. Teraz, z klasycznymi funkcjami i nowoczesnymi dodatkami, powraca.
Arp 2600 wykorzystuje szereg funkcji znalezionych w oryginalnym syntezatorze i łączy je z nowoczesną niezawodnością i wydajnością. Cechy te obejmują modulację pierścieniową, procesory opóźnienia i napięcia, envelope follower, przedwzmacniacz audio, przełącznik z zegarem, źródło szumu, moduł sample & hold, inwertery sygnału, mikser pomocniczy, a nawet zestaw gniazd równoległych/multi. W komplecie z obudową i 8-pinowym kablem DIN, naprawdę nie chcesz przegapić Arp 2600.
Numer produktu: 150719
Prawie każdy suwak dostępny na przednim panelu ARP 2600 jest okablowany do konkretnych elementów sterujących. Suwaki te zapewniają precyzyjną kontrolę nad różnymi komponentami ARP 2600. Zapewnia to również możliwość natychmiastowego rozpoczęcia tworzenia bez konieczności łatania. Dzięki półmodułowej budowie, włożenie patch kabla do któregokolwiek z wyj¶ć przewodowych jack'ów steruj±cych będzie nadrzędne w stosunku do poł±czenia wewnętrznego, pozwalaj±c na stworzenie zupełnie nowej drogi sygnału. Skutkuje to nieskończoną ilością przetwarzania sygnału i tworzenia dźwięku.
Arp 2600 wykorzystuje podnośniki 3,5 mm jako patch punkty w celu zaoszczędzenia miejsca, tworząc łatwy w nawigacji interaktywny panel sterowania. Pozwala to również na zastosowanie dodatkowych podnośników i większych możliwości łatania. Większość patch punktów znajduje się na dole panelu sterowania Arp 2600, aby nie przeszkadzały one w regulacji ustawień.
Zachowując oryginalną konstrukcję, klawiatura 3620 została znacznie ulepszona dla reedycji Arp 2600. Klawiatura zawiera 49 full-size klawiszy z funkcjami takimi jak aftertouch i portamento. Klawisze są również dwudźwiękowe, co oznacza, że można odtwarzać dwa klawisze jednocześnie - wyzwalanie pojedyncze lub wielokrotne. Klawiatura duofoniczna może również korzystać z opcjonalnego przełącznika nożnego do blokowania interwału pomiędzy dowolnymi two notes oscylatorami, bez konieczności dostrajania ich podczas pracy.
Vibrato może być dodawany za pomocą dedykowanego obwodu sterowanego za pomocą dotyku lub za pomocą jednego z trzech dostępnych LFO Arp 2600. Kolejnym dodatkiem jest arpeggiator, który pozwala na sekwencjonowanie i odtwarzanie wzorca zdefiniowanego przez użytkownika. Z oryginalnej klawiatury 3620 pozostało pokrętło zginania podziałki i przełącznik transponujący dwie oktawy w górę/w dół.
Arp 2600 jest wyposażony w szeroką gamę indywidualnie łatanych modułów. Mogą one być wykorzystywane do przetwarzania sygnału zewnętrznego poprzez dedykowane śledzenie obwiedni i przedwzmacniacz. Zestaw paralelno-przewodowych podnośników wielokrotnych znacznie zwiększa możliwości łatania Arp 2600. Mogą one być wykorzystywane do wysyłania tego samego sygnału sterującego do wielu różnych miejsc. Trzy niezależne procesory napięcia zapewniają skalowalne napięcia sterujące lub mogą działać na zasadzie tłumienia dowolnego sygnału sterującego.
Generator opóźnienia 2600 może być użyty do delay uruchomienia dowolnego sygnału sterującego. Generator hałasu jest zdolny do wytwarzania białego, różowego i niskoczęstotliwościowego szumu i każdej kombinacji pomiędzy nimi. A series z trzech przetwornic może odwrócić polaryzację dowolnego sygnału. Elektroniczny przełącznik może być zsynchronizowany z wewnętrznym zegarem lub dowolnym zewnętrznym sygnałem zegarowym, podobnie jak częstotliwość próbkowania i zatrzymywania.
Każdy z trzech oscylatorów posiada suwaki dostrajające początkowe i końcowe, dzięki czemu są one niezwykle stabilne tuningsynthesizer. Każdy oscylator może być wówczas oznaczony jako oscylator LFO lub audio. Każdy oscylator generuje jednocześnie wiele kształtów fal, w tym Piła, Kwadrat, Trójkąt, Sinus i Puls. Mają one szereg zastosowań w ramach Arp 2600 w tym do modulowania częstotliwości innego oscylatora audio do tworzenia analogowych efektów FM.
ARP 2600 jest wyposażona w 4-biegunowy filtr kontrolowany napięciowo (VCF), oferujący krzywą odwijania -24dB na oktawę. Można to dokładnie kontrolować za pomocą suwaka regulacyjnego. Stopień miksera wejściowego VCF zawiera suwaki dla każdego oscylatora, generator hałasu i wyjście modulatora pierścieniowego. Konstrukcja Arp 2600 zmieniała się nieznacznie na przestrzeni lat, a najnowsze wcielenie posiada przełącznik typu filtra alternatywnego pomiędzy różnymi reakcjami filtra związanymi z historią Arp 2600.
Arp 2600 posiada dwa generatory przejściowe obwiedniowe. Jeden z nich oferuje zmienny atak i zwolnienie, a drugi pełną kontrolę nad ADSR. Koperty te można w każdej chwili uruchomić ponownie za pomocą przycisku ręcznego uruchamiania. W sekcji kopertowej znajdują się również wyjścia bramkowe i wyzwalające, idealne do łączenia z zewnętrznymi systemami modułowymi.
Do wytworzenia dźwięku wyjściowego ARP 2600 wykorzystuje wzmacniacz sterowany napięciem (VCA) w celu doprowadzenia sygnału wyjściowego do odpowiedniego poziomu. Wzmacniacz ten może być sterowany zarówno za pomocą wejść sterujących liniowych jak i wykładniczych, przy czym początkowe ustawienie wzmocnienia zapewnia wyjście przy najwyższym ustawieniu.
Sekcja wyjściowa Arp 2600 wyposażona jest w sekcję miksera stereo, wewnętrzną spring reverb następnie główne wyjścia i wbudowane głośniki monitorowe. Do access wyjścia audio można użyć dwóch wyjść XLR o niskiej impedancji do bezpośredniego połączenia z urządzeniem nagrywającym lub systemem audio. Wyjście słuchawkowe może być również wykorzystywane do monitorowania.
MIDI jest wysyłane i odbierane za pomocą gniazd din-style IN, OUT i THRU, a także przez USB. Trzy gniazda przełączników nożnych na klawiaturze 3620 zapewniają kontrolę nad portem (włączanie/wyłączanie lub chwilowe) oraz zatrzask interwałowy. Na panelu przednim znajduje się wejście przedwzmacniacza do przetwarzania innego źródła dźwięku.