Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Kluczowe cechy
Ten opis został przetłumaczony automatycznie z języka angielskiego - Oryginalną wersję zobacz tutaj
Numer produktu: 154967
Obwody w stylu MS-20 pozostają wierne oryginalnemu brzmieniu, z Behringer K-2 przenosi ten klasyczny syntezator w czasy współczesne. Oryginalny syntezator był znany z tego, że zmieniał synthesizerświat. Wielokrotnie nagradzany pół-modułowy syntezator monofoniczny zapewniający zaawansowany sposób tworzenia dźwięków i barw w tym czasie. Od tego czasu, dzięki analogowym układom i uniwersalnym parametrom, które sprawiają, że jest on tak poszukiwany, od lat cieszy się sławą.
K-2 pozostaje wierny oryginałowi, zachowując ten sam układ, wszechstronne VCF i mocne oscylatory, jednocześnie wprowadzając nowoczesną łączność. Przy 36 kontrolach w sumie Behringer K-2 zapewnia praktyczne podejście do projektowania dźwięku i rzeźbienia tonów. Zapewnia on możliwość tworzenia nieograniczonych dźwięków, a nawet poszerzenia możliwości projektowania dźwięku za pomocą zewnętrznego sprzętu.
W sercu Behringer K-2 to czysty analogowy tor sygnałowy. Dołożono wszelkich starań, aby pozostać wiernym oryginałowi, zachowując tę samą konstrukcję VCO VCF i VCA z dopasowanymi tranzystorami i JFETami. To wierne odtworzenie zapewnia wyjątkowe możliwości kształtowania dźwięku, pozwalając na tworzenie wszystkiego, od potężnych basów po prowadzenie pads i wszystko pomiędzy. Następnie można dodać teksturę, wprowadzając szeroką gamę niesamowitych efektów, od opóźnień i pogłosów do distortion.
Oscylatory sterowane napięciowo wydają szeroką gamę dźwięków z czterech zmiennych kształtów oscylatorów. Każdy z kształtów posiada zmienną szerokość impulsu i modulację pierścieniową do rzeźbienia w głębokich tonach. Podwójne oscylatory dostarczane są w komplecie z mieszadłem VCO, co pozwala na kontrolowanie objętości VCO 1 i VCO 2, a nawet na mieszanie między nimi w celu uzyskania ciekawych efektów dźwiękowych.
Główny rdzeń K-2 jest prowadzony przez uniwersalny filtr 24 dB/oktawę K-2s, pozwalający na przełączanie pomiędzy wysoko- i niskoprzepustowymi częstotliwościami odcięcia, jak również ich odpowiednimi ustawieniami rezonansu. Filtr górnoprzepustowy pozwala na ustawienie poziomów sygnałów poniżej częstotliwości odcięcia. Powoduje to obniżenie podstawowego i niższego rzędu poziomów harmonicznych. Filtr dolnoprzepustowy kontroluje głośność sygnałów powyżej punktu odcięcia, zmniejszając zawartość wysokiej klasy harmonicznych. To może dodać teksturę i przechylić sposób, w jaki dźwięki brzmią dla dogłębnej kontroli.
Behringer Neutron jest parafoniczną, półmodułową syntezą z całkowicie analogowym układem. Odtworzenie klasycznej konstrukcji VCO dla uzyskania optymalnej wydajności dźwięku. Architektura półmodułowa zawiera szereg połączeń, w tym patch punkty i MIDI I/O, a także domyślne routingi, które nie wymagają łatania. U podstaw syntezatora leżą podwójne oscylatory analogowe 3340, zapewniające szeroki zakres brzmienia dla bezprecedensowych możliwości projektowania dźwięku. Można mieszać kształty fal oscylatora, płynnie mieszając między modulacją tonu, impulsem, zębem piły, trójkątem i sinusoidą. Pozwala to uzyskać nowe kombinacje kształtów fal w celu uzyskania naprawdę wyjątkowego dźwięku.
W przypadku zastosowania w trybie parafonicznym Behringer Neutron pozwala na niezależne sterowanie obu oscylatorów. Ta wszechstronna funkcja pozwala na głębszą kontrolę nad syntezatorem, idealna do live wykonywania dynamicznych zmian w locie. Posiada również indywidualne sterowanie szerokością impulsu/ modulacją tonów, co pozwala na precyzyjne dostrojenie dźwięku. Syntezator zawiera samoscylujące, wielomodułowe VCF z podwójnym wyjściem, co pozwala na rzeźbienie dźwięku za pomocą potężnych filtrów. Dwa analogowe generatory ADSR zapewniają modulację VCF i VCA dla dalszych opcji modulacji, pozwalając na zmianę stylu i kształtu Twojego dźwięku. Pozwala to osiągnąć wszystko, od uderzających dźwięków do bogatych tonów melodycznych.
Neutron jest wyposażony w wielostopniowy analog delay, bazujący na klasycznej technologii Bucket Brigade Delay. Obwód przesterowania zapewnia analogowe ciepło i krawędź dźwięku, wydobywając brashową stronę dźwięków. W zestawie znajduje się również generator hałasu, zaprojektowany w celu radykalnej zmiany generacji fal, do celów eksperymentów dźwiękowych. Elastyczny LFO posiada w sumie pięć kształtów fal, jak również synchronizację zegara MIDI i klucza.
Podwójna konstrukcja VCO Pro-1 pięknie odtwarza klasyczne brzmienie swojego poprzednika. Wykorzystuje ona półprzewodniki 3340 i 3320, dzięki czemu można wiernie odtworzyć ikoniczne barwy syntezy monofonicznej. Możesz użyć trzech jednoczesnych kształtów oscylatora - dla Osc A są to Piła, Puls i Osc B ma Piłę, Trójkąt, Fala Impulsowa. Daje to szeroką paletę dźwięków, z którą można rozwijać swoje brzmienie.
Szczególny nacisk położono na konstrukcję Pro-1. Charakteryzuje się prawdziwie analogowym układem, co oznacza, że przy minimalnym wysiłku otrzymujesz niesamowicie ciepłe tony. VCO, VCF i VCA są połączone w celu uzyskania klasycznego brzmienia. To skupienie i dbałość o szczegóły sprawiły, że Pro-1 ma wyjątkowy, żywy i złożony dźwięk.
Synteza substrakcyjna od dziesięcioleci jest podstawą w projektowaniu dźwięku. Filtry stały się jednym z głównych obszarów synthesizer projektowania. W centrum konstrukcji PRO-1 znajduje się mocny 4-biegunowy filtr. Filtry 4-biegunowe oferują bardziej miękkie filtry - daje to dźwięk, który wydaje bardzo żywy i ciepły charakter dźwiękowy. Elementy sterujące ADSR pozwalają na wybranie idealnego dźwięku. Można nawet wybrać pomiędzy filtrowaniem hi- lub low-pass.
Pro-1 jest wszechstronny synthesizer. Można go zainstalować w obudowie Eurostojak - oznacza to, że można go łatwo zintegrować z istniejącym zestawem Eurostojak. Pozwala to na bezproblemową współpracę Pro-1 z istniejącym systemem Eurostojak.
Elegancka obudowa pulpitu dla modułów syntezatorów. Behringer 3-Tier Eurostojak statyw to solidna podstawa do syntezatorów zapewniająca do 104HP przestrzeni, idealna do przechowywania Behringer półmodułowe syntezatory lub futerał skifowy. Behringer Stojak 3-Tier jest idealny do przechowywania syntezatorów biurkowych i systemów modułowych. Zapewnia miejsce na zainstalowanie 3 syntezatorów x 70HP, takich jak syntezatory Osy, Cat i Model D.
Możesz również użyć różnych konfiguracji do przechowywania 3 x 80HP (Neutron, K2, Pro 1) lub możesz użyć go z obudowami 104HP Eurostojak. Stojak wykonany jest z aluminium powlekanego energetycznie i jest łatwy w montażu. Wytrzymała, a jednocześnie smukła konstrukcja jest idealna do użytku w domu lub na scenie, co pozwala na wypróbowanie różnych konfiguracji syntezatorów i modułów do stworzenia własnego, wszechstronnego systemu syntezatorów. Pozostawia również miejsce z tyłu, dzięki czemu można access z łatwością syntezować połączenia.