Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Kluczowe cechy
Ten opis został przetłumaczony automatycznie z języka angielskiego - Oryginalną wersję zobacz tutaj
BEATBoX SAX, czy to ty?! JodyJazz DV Beatbox tenor saksofonowy ustnik został zaprojektowany z YouTube sensacją Dereka Browna (aka BEATBoX SAX). Chwaląc się wszystkim, co już kochasz w DV series, ustnik Beatbox ma kilka subtelnych, ale istotnych ulepszeń.
Jedną z głównych różnic w stosunku do ustnika Beatbox'a jest otwór na końcówkę nr 5. Często używany wyłącznie do klasycznych ustników, ten mały otwór doskonale nadaje się do rozszerzonych technik, takich jak slap-tonguing. Intonacja jest ciaśniejsza, poprawia się wytrzymałość i nie trzeba pracować tak ciężko. To takie proste.
Aby zapewnić, że możesz zacząć grać od razu, zebraliśmy ten pakiet premium. Dołączona ligatura BG wykonana jest z róży gold, co oznacza, że daje ona głęboki i elastyczny ton. A w połączeniu z serwisem Legere Signature 2,5 tenorowy trzcina tenorowa daje jasny, a jednocześnie skupiony dźwięk.
Numer produktu: 172209
Niezwykła art "Beatboxing" na saksofonie jest bez wątpienia imponująca... Ale to nie jest łatwe. Rzeczywisty dźwięk 'uderzenia' jest wytwarzany przez całkowite zamknięcie trzciny o ustnik, a następnie uwolnienie go tak, że uderza w plecy. Nacisk wywierany na trzcinę często powoduje, że intonacja jest dość ostra ze względu na szeroki otwór końcówki i odległość, jaką trzcina musi pokonać. Ogólnie rzecz biorąc, ten styl gry może być niezwykle męczący dla embrionu.
Dlatego Derek Brown podszedł do Jody'ego Espiny i poprosił go o wykonanie ustnika, aby ułatwić mu życie. Grał już na ustniku tenorowym DV i uwielbiał go, ale chciał przenieść swoją grę na wyższy poziom. Poprosił Jody'ego, żeby zrobił mu ustnik z takim samym dźwiękiem i odpowiedzią jak w DV, ale z małym, klasycznym otwarciem końcówki. I to właśnie zrobił Jody.
Po wielu prototypach i testach, końcowym rezultatem jest ustnik DV Beatbox. Charakteryzujący się małym otworem nr 5 oraz unikalną krzywizną czołową, rozszerzone techniki, takie jak slap-tguing i ubijanie języka, są teraz łatwe do osiągnięcia. Szyna końcówki i szyny boczne są również znacznie cieńsze, aby zapewnić szybszą reakcję. Wreszcie, ustnik jest powlekany na stronie silver, aby nadać mu bardziej dzwoniący ton.
Chociaż na początku może się to nie wydawać oczywiste, JodyJazz DV Beatbox nie jest tylko dla tych, którzy chcą beatboxu. Ustnik Beatboxu jest również naprawdę dobrym wyborem dla klasycznych graczy szukających ustnika jazzu bliskiego domu. Niewielki otwór końcówki i krzywizna czołowa będą bardzo dobrze znane muzykom klasycznym, a kształt ustnika DV zapewni idealne brzmienie dla jazzu. Również ustnik Beatbox jest fantastycznym wyborem dla altowiolistów, którzy chcą przejść na tenor, podobnie jak w przypadku małego otworu końcówki.
Ustniki DV używają Phi Proportions, aby stworzyć doskonały projekt, który może dostarczyć wysokiej jakości dźwięk. Phi Proportion jest równaniem, które służy do znajdowania i tworzenia idealnej harmonii między rzeczami i jest postrzegane w naturze i art. JodyJazz zastosował to równanie w projekcie DV series w celu stworzenia dużego, bogatego dźwięku z ustnika, jak również nadania mu komory, która zwiększy harmoniczne.
Używając wysoce wyrafinowanych, sterowanych tokarek i młynów oraz wykończonych ręcznie, jest to unikalny ustnik, który wygląda tak dobrze jak brzmi. Dzięki nowo zaprojektowanej technologii licowania i krzywej, która zapewnia perfekcję za każdym razem i eliminuje możliwość martwych punktów w wibracjach trzciny, DV posiada również drugie okno pozwalające na uderzenie fali dźwiękowej w ustniku w trzcinę nad otworem ustnika.
JodyJazz został założony przez Jody Espina i stał się jednym z wiodących projektantów i producentów ustników do saksofonów i klarnetów. Dzięki zastosowaniu modelowania 3D i zastosowaniu wieloosiowych maszyn CNC, ustniki są wykańczane ręcznie i odtwarzane testowane przez samego Jody'ego Espinę. Inni profesjonalni gracze firmy testują ustniki, aby upewnić się, że każdy ustnik posiada doskonałe uszczelnienie trzciny i ma odpowiednią reakcję w całej gamie saksofonów.