Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Ten produkt jest obecnie niedostępny do wysyłki do Twojego kraju
Kluczowe cechy
Ten opis został przetłumaczony automatycznie z języka angielskiego - Oryginalną wersję zobacz tutaj
Numer produktu: 320869
Prawdziwy interes. The Walrus Audio Mako ACS1 Amp & Cab Sim łączy w sobie funkcjonalność z niezwykłą wszechstronnością. Rozwiń swoje opcje w stereo, zamiast jednego wzmacniacza używanego na obu kanałach, zmieszaj i dopasuj wzmacniacze i szafki na lewym i prawym kanale za pomocą przełącznika L + R. Wystarczy wybrać kanał do modyfikacji, wybrać wzmacniacz i model kabiny, a następnie ustawić poziomy. Następnie przerzuć się na drugi kanał i powtórz - to takie proste. Przywrócenie tych dźwięków do życia jest skomplikowany szczegół, który poszedł do projektu: głośność i wzmocnienie działają razem, tylko by na wzmacniaczu; zwiększenie poziomu wzmocnienia również podnieść ogólną głośność wyjścia więc ustawić pokrętło głośności odpowiednio. I w przeciwieństwie do rzeczywistych modeli vintage, nie ma żadnych problemów z wydajnością lub ryzyko, że sprzęt jest temperamentny, po prostu niezawodnie bogate, mocne dźwięki wzmacniacza.
Wiele amp sim pedały po prostu spróbować odtworzyć charakter tonalny i zostawić go na to... nie ACS1! Symulacje kabinowe naprawdę ożywiają dźwięki wzmacniacza. Sześć wysokiej jakości obudowy odpowiedzi impulsowe zostały zaprojektowane na zamówienie, aby zoptymalizować właściwości dźwiękowe każdego wzmacniacza i eksperymentowanie w celu znalezienia idealnej kombinacji jest jedynym sposobem, aby wypracować to, co jest najlepsze dla Ciebie. Sterowanie reverb jest również intuicyjnie nazywany "Pokój", to jest ponieważ aktywnie symuluje rozmiar pokoju, który wzmacniacz i obudowa są w. Przy zerze przypominałoby to całkowicie odizolowane środowisko, w którym nie ma reverb. Na maksimum, byłoby to zbliżone do naturalnie brzmiącego otoczenia sali. Jest nawet przełącznik zasilania, aby szybko wziąć swój dźwięk w górę nacięcie, czyniąc to o tak czuły pedał, jak można znaleźć na rynku dzisiaj.