Pełny opis
Widok pełny Opis
Najwyższej jakości projekt i produkcja
Po sukcesie, jakim było zdobycie nagrody Premier Guitar's Gear Award za pedałMercury 7 Reverb , Meris kontynuuje dodawanie do swojej linii urządzeń podłogowych pedału Polymoon Delay. Meris koncentruje się na produkcji najwyższej jakości urządzeń dźwiękowych klasy premium, produkowanych lokalnie w rejonie Los Angeles. Ten efekt czerpie inspirację z ich gamy przedwzmacniaczy studyjnych i jednostek efektów, pakując bogactwo dźwięków gotowych do manipulacji w trwałe i gotowe do użycia urządzenie. Muzycy pokochają przełączany headroom wejściowy, ponieważ pedał ten można skonfigurować tak, aby umożliwiał wejście gitarowe, syntezatorowe lub liniowe. Zapewnia to, że chociaż urządzenie jest w formacie pedału, może być używane w studiu równie łatwo, jak w trasie.
Meris Polymoon wykorzystuje najwyższej jakości 24-bitową stereofoniczną konwersję analogowo-cyfrową wraz z sekcją wejściową JFET, aby zapewnić, że niezależnie od instrumentu lub sygnału wchodzącego do pedału, możesz być pewien, że wyjdzie on bez degradacji lub zakłóceń. Wysokiej klasy 32-bitowy procesor DSP zapewnia ogromną moc obliczeniową, umożliwiając ogromną ilość manipulacji dźwiękiem dostępną w tym urządzeniu. Fakt, że Meris zdecydował się utrzymać całą swoją produkcję w lokalnym obszarze Los Angeles, pokazuje ich zaangażowanie w tworzenie wysokiej jakości produktów i możesz być pewien, że ten efekt będzie służył przez wiele lat. Opisując swoje 440 przedwzmacniaczy mikrofonowych, Meris stwierdza, że nie mają one "fałszywej wagi", a każdy komponent jest wybierany ze względu na jego wydajność i niezawodność. Możesz być pewien, że ten przedwzmacniacz będzie wykonany z najwyższej jakości części wewnętrznych i że będzie również zawierał "No Fake Weight".
Najwyższa elastyczność i tworzenie pejzażu dźwiękowego
Inspiracją dla Polymoon był sposób, w jaki Alan Holdsworth i Frank Zappa kaskadowo łączyli ze sobą wiele jednostek efektów, tworząc nieprzewidywalne i unikalne pejzaże dźwiękowe. Ten efekt został zaprojektowany, aby przenieść tę koncepcję na wyższy poziom, oferując możliwość manipulowania każdym pojedynczym parametrem i przenoszenia dźwięku w tak dziwne i odległe miejsca, jak tylko chcesz. Pływowe pejzaże dźwiękowe i super-modulowane ścieżki powtarzania są dostępne w Polymoon i można uzyskać do nich dostęp za pomocą prostego przekręcenia kilku pokręteł. Początkowe opóźnienia mogą kaskadowo przechodzić jedno w drugie i być modulowane wzdłuż linii, co oznacza, że początkowe dźwięki mogą się znacznie różnić w miarę eksperymentowania ze sposobem zmiany powtórzeń. Jest to urządzenie zaprojektowane z myślą o artystach, którzy chcą przekraczać granice tworzenia pejzaży dźwiękowych i podobnie jak pedałMercury 7 Reverb , Polymoon może być traktowany jako instrument sam w sobie.
Funkcje wykraczające poza powierzchnię
Pomimo prostego wyglądu zewnętrznego, Polymoon oferuje o wiele więcej funkcji pod maską. Każde pokrętło jest dwufunkcyjne i oferuje pełną kontrolę nad powtórzeniami delay, czasem delay, modulacjami, tempami, fazą i wieloma innymi funkcjami. Pedał posiada również wejście pedału ekspresji, które pozwala użytkownikowi na płynne łączenie dwóch całkowicie oddzielnych presetów. Można go skonfigurować do jednoczesnej kontroli każdego parametru i oferuje świat możliwości.
Tryb manualny i tryb presetów w jednym urządzeniu
Dla tych użytkowników, którzy lubią eksperymentować z brzmieniami i manipulować live, Polymoon działa w statywardowym trybie manualnym, w którym każde pokrętło wpływa na określony parametr. Jednak dla muzyków, którzy chcą mieć najwyższą kontrolę, Polymoon oferuje głęboką implementację MIDI i zapewnia zarówno wejście, jak i wyjście MIDI przez gniazdo ekspresji. Umożliwia to pełną kontrolę nad każdym pokrętłem i parametrem lub dostęp do zapisanych presetów do natychmiastowego przywołania. Polymoon daje możliwość poprawiania i manipulowania dźwiękami live, a także przechowywania ich w pamięci wewnętrznej i natychmiastowego dostępu do nich. Te funkcje sprawiają, że jest to niesamowite narzędzie zarówno do występów live, jak i do użytku studyjnego.
Specyfikacja
- Oficjalna instrukcja obsługi Meris Polymoon
- Super-Modulated multiple tap delay
- 1200ms wybierane w czasie rzeczywistym wielokrotne stuknięcie delay linia
- Ogromna kontrola modulacji wielu LFO
- 6 niestatywardowo dostrojonych LFO z regulowanymi kształtami fal dla subtelnych i agresywnych efektów zmiany wysokości dźwięku
- Regulowany filtr Tilt EQ w sprzężeniu zwrotnym delay
- Stereofoniczny Barberpole z synchronizacją tempa Phaser
- Wielomodowy stereofoniczny dynamiczny flanger ze sprzężeniem zwrotnym
- Unikalna topologia sprzężenia zwrotnego
- Kontrola wymiaru dla rozmazanych odbić
- Możliwość wyboru tempa ćwierćnutowego lub ósemkowego z kropkami
- Cyfrowo kontrolowana analogowa kontrola miksu
- Wejście i wyjście stereo
- Przełączany poziom headroomu wyjścia wejściowego dla gitary, syntezatora lub poziomów liniowych
- Kontrola wszystkich parametrów jednocześnie za pomocą pedału ekspresji
- Presety dostępne za pośrednictwem zewnętrznego przełącznika 4-Preset lub MIDI
- Wejście/wyjście MIDI przez TRS przez gniazdo EXP
- Zewnętrzne Tap Tempo przez TRS
- Synchronizacja zegara rytmu MIDI
- Wysokiej jakości ścieżka sygnału analogowego i 24-bitowy AD/DA z 32-bitowym zmiennoprzecinkowym procesorem DSP
- Sekcja wejściowa Premium Analog Devices JFET
- Kolor - biały lakier proszkowy z drobnymi opalizującymi płatkami
- Zaprojektowany i zbudowany w Los Angeles, Kalifornia, USA.