Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Kluczowe cechy
Ten opis został przetłumaczony automatycznie z języka angielskiego - Oryginalną wersję zobacz tutaj
Pedał Maxon AD-999 Analogue Delay Pedal oferuje wspaniały, organyiczny delay z 900ms czasu delay dzięki zastosowaniu niestatywardowych układów scalonych MC4107D Bucket Brigade Maxon. Brzmienie pedału jest bogate, okrągłe i trójwymiarowe - dodaje głębi i atmosfery do Twojego brzmienia. Opóźnione powtórzenia posiadają dynamiczne zniekształcenia, które są zależne od ataku kostki i mogą tworzyć efekty samospełniające się.
Dostępna jest również funkcja wet/dry stereo output, która umożliwia wysyłanie sygnałów wet i dry do dwóch różnych głośników lub efektów, tworząc niesamowite krajobrazy dźwiękowe, które wzbogacają wrażenia z gry. Zaprojektowany w kompaktowej i wytrzymałej obudowie Maxon AD-999 jest idealnym pedałem delay dla wszystkich muzyków, którzy chcą dodać zupełnie nową warstwę brzmienia do swojego stylu gry.
Numer produktu: 81599
AD-999 oferuje analogowy delay z 900 ms czasu delay, co pozwala na dodanie głębi do Twojego brzmienia, tworząc echogeniczne krajobrazy z warstwami subtelnych zniekształceń. Wspaniałe brzmienie delay jest zarówno ciepłe, jak i organyiczne, z dynamicznym przesterem na powtórzeniu delay, który reaguje na atak picków, dodając głębi i wymiaru do czystego brzmienia. Bogaty, okrągły i trójwymiarowy, pedał delay jest zdolny do tworzenia efektów samospełniającej się oscylacji, z prostym ustawieniem regulatorów, które umożliwia tworzenie szerokiej gamy brzmień. AD-999 został zaprojektowany z ośmioma niestatywardowymi układami scalonymi Maxon MC4107D Bucked Brigade, które są taktowane bardzo niskim zegarem, aby zapewnić jak najdłuższe delay, oraz stereofonicznym output, dzięki czemu można podłączyć pedał do dwóch głośników, aby uzyskać jak najlepsze brzmienie.
Maxon Firma Nisshin Onpa rozpoczęła swoją działalność w Japonii w 1965 roku pod nazwą Nisshin Onpa, produkując przetworniki gitarowe, a następnie wytwarzając produkty OEM dla innych firm. Firma Nisshin Onpa była odpowiedzialna za zaprojektowanie i wyprodukowanie wielu legendarnych pedałów podczas współpracy z Ibanez, w tym lampowych screamerów TS-808/TS808 i TS9. Choć wiele pedałów stworzonych przez Maxon zostało wydanych pod szyldem Ibanez, Maxon produkowała pedały pod własną nazwą, a w 2002 roku, gdy obie firmy się rozeszły, Maxon zaczęła forsować swoją markę jako producent wysokiej jakości pedałów efektów. Obecnie Maxon produkuje "trudne do znalezienia" pedały efektów typu vintage, które są używane przez wielu artystów, takich jak m.in. Pearl Jam, Troy Van Leeuwen, Steve Stevens, Brad Whitford i wielu innych.