Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Ten produkt jest obecnie niedostępny do wysyłki do Twojego kraju
Kluczowe cechy
Ten opis został przetłumaczony automatycznie z języka angielskiego - Oryginalną wersję zobacz tutaj
Numer produktu: 313439
Jak unowocześnić ikonę? Postaw na analog! Unikalny, dwustopniowy układ wzmocnienia z oryginału został w pełni przebudowany przy użyciu niezależnych, w pełni analogowych komponentów. Oznacza to znaczną redukcję szumów i poprawę przejrzystości, a wszystko to bez utraty charakteru średniego zakresu signature. Jeśli jesteś zwolennikiem ultra-wysokiego gainu, oznacza to, że ten pedał tylko wzbogaci twoje brzmienie bez niepożądanych szumów.
Największym dodatkiem jest nowy tryb 'Custom', który daje znacznie szerszy zakres częstotliwości, zacieśnia niskie tony i daje większą dynamikę. Został on również rozszerzony z 2 do 3-pasmowego EQ dla jeszcze większej kontroli tonalnej. To wszystko, wraz z nowym buforem premium, który zapewnia jeszcze cichszą pracę, gdy nie jest używany, nadaje dodatkowego blasku jednemu z najbardziej agresywnych pedałów distortion, jaki kiedykolwiek powstał.Boss MT-2 Metal Zone jest jednym z najbardziej skomplikowanych pedałów typu dirt i posiada prawdopodobnie najbardziej wyrafinowany (i najmniej zrozumiały) obwód kontroli barwy dźwięku w jakimkolwiek pedale dostępnym na rynku masowym. Najprościej rzecz ujmując, mamy bufor wejściowy, układ kształtowania barwy przed zniekształceniem, stopień wzmocnienia i diody obcinające, układ kształtowania barwy po zniekształceniu, pokrętła regulacji tonów wysokich i niskich oraz przestrajaną regulację tonów średnich.
Układ kształtowania brzmienia przed zniekształceniem daje wyraźny "garb" tonów średnich. Jeśli przed pedałem przesteru umieścimy "kaczkę", okaże się, że przesuwając "kaczkę" można zmienić brzmienie przesteru. To właśnie dzieje się w tym przypadku: szczyt pasma przenoszenia jest tworzony w celu wzmocnienia średnich tonów i kształtowania brzmienia przesteru. Następny układ jest w istocie dwustopniowym układem obcinania. Przy minimalnym wzmocnieniu jest tylko tyle sygnału, że diody są w stanie przewodzić, więc generowane jest lekkie chrupnięcie. Kiedy wzmocnienie wzrasta do wartości x8 lub więcej, op-amp również zaczyna się obcinać, a wzmocnione wyjście jest mocno obcinane przez diody. Tak więc ta regulacja wzmocnienia nie idzie tylko do 11, ale aż do 252! W tym momencie pozostaje już tylko absurdalnie mocno obcięty sygnał. Po diodach, mamy nasz surowy przester, z tak dużym wzmocnieniem i crunch, jak tylko można sobie tego życzyć. Następnie pojawia się filtr, który daje miękkie działanie dolnoprzepustowe i usuwa trochę wysokich tonów. Układ kształtowania barwy dźwięku po zniekształceniu jest bardziej wyrafinowaną wersją układu kształtowania barwy dźwięku przed zniekształceniem i posiada dwa gyratory, a więc dwa szczyty w odpowiedzi częstotliwościowej. Przemiatana regulacja tonów średnich jest w istocie półparametrycznym korektorem i umożliwia obcięcie lub podbicie o 15 dB. Podczas gdy w wielu innych pedałach distortion lub overdrive, wybrany op-amp lub diody clippingu mają duży wpływ na brzmienie, w MT-2 chodzi tak naprawdę o pasmo przenoszenia. Mocno kształtowana na każdym etapie, odpowiedź częstotliwościowa determinuje brzmienie pedału, o wiele bardziej niż wybór komponentów. To początkowe średnie wybrzmienie przed zniekształceniem, podwójne obcinanie high-gain, a następnie wyskalowane średnie pasmo przenoszenia po nim, nadają pedałowi jego brzmienie signature. Dodaj do tego wysoki stopień kontroli barwy dźwięku, który pochodzi z potężnego EQ i masz udany pedał - musisz tylko wiedzieć jak go używać.