Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Kluczowe cechy
Ten opis został przetłumaczony automatycznie z języka angielskiego - Oryginalną wersję zobacz tutaj
Kolosalny dźwięk zapakowany w 18kg kombi. Ashdown RM-C210T-500-EVO II Lightweight 500w 2x10 Combo przewyższa to, co jest możliwe dzięki wzmacniaczowi basowemu - ubranemu w zęby z funkcjami. Od '97 roku, Ashdown wyznaczają statywardy w zakresie wzmacniania basu i to wyznacza nowy pasek - dostarczając potężne brzmienie bez problemów z plecami.
Dostarczany jest z przydatnym wyjściem DI-out do wysyłania do miksera lub PA, pętlą FX dla wszystkich efektów i line-in do zagłuszania wzdłuż do ścieżek nośnych. Co odróżnia Ashdown jest ich niesamowite jedno pokrętło subharmonijny generator i wielki jeden pokrętło kompresor, który obróci pokój do gruzu. To właśnie ten rodzaj mocy wzmacnia status Ashdowna jako bogów wzmocnienia basu.
Numer produktu: 107837
Zmorą potężnych wzmacniaczy jest zwykle ich masa. Na szczęście Ashdown przeniósł to na dolne partie. Bez poświęcania brzmienia, stworzyli potężny wzmacniacz, który można łatwo przenosić i który naprawdę oszczędza twoje plecy - to niezwykłe, jak wiele mocy basowej udało się upakować w tak lekkim kombo.
RM-C210T-500-EVO II jest łatwy w adaptacji, z głęboką plastycznością, która obejmie wszystko, od przestrojonego metalu po mocny, perkusyjny funk. Po prostu i łatwo. Ashdown zasłynął z jednego pokrętła generatora subharmonicznego. Daje on poczucie fizyczności, które sprawia, że masz wrażenie, że pomieszczenie może się zawalić, oraz głębię brzmienia, która nigdy nie sprawia, że jest ono luźne lub nieokreślone.
Następny jest kompresor z jednym pokrętłem. Żadnego zamieszania, żadnego bałaganu, a rezultat ogromny. Wystarczy dodać odrobinę kompresji, aby wzmocnić niskie tony przy jednoczesnym utrzymaniu poziomu głośności i nie obcinaniu szczytów. Dodaje również sustain do nut, pozwalając im śpiewać nieco dłużej - szczególnie efektywne z włączonym generatorem subharmonicznym. Jest to bardzo reaktywne w stosunku do kontroli 'bass'. Współpracuje zarówno z pasywnymi jak i aktywnymi instrumentami, można precyzyjnie ustawić wzmocnienie wejściowe za pomocą miernika VU, upewniając się, że zachowasz tyle dynamiki ile chcesz.
Podstawą jest trzypasmowy korektor, który jest dość statywardowy: bas, środek i wysokie tony. Otrzymujemy jednak dwa dodatkowe pokrętła, które pozwalają nam jeszcze bardziej wyrzeźbić środek pasma, zmieniając charakter i głos naszego wzmacniacza. Warto trzymać te dodatkowe pokrętła na początku w pozycji 'noon' i regulować w razie potrzeby. Jest jeszcze jedna sztuczka w rękawie brzmieniowym - przycisk 'shape'. Włączony, dodaje podbicie do subów przy 50hz o 8dB i kolejne 10dB przy 10khz. Daje to dodatkową odrobinę obecności do Twojej muzyki - świetne rozwiązanie dla dodania tłustości do Twojego dźwięku.
Ashdown skrupulatnie opracował zawór overdrive, który przeniesie Cię od subtelnego ciepła i breakup'u do gęstego overdrive. Jest to bardzo interaktywne z głośnością wejściową, co ponownie sprawia, że miernik VU jest bardzo przydatny, abyś wiedział, jak daleko posuwasz wzmacniacz. overdrive jest przetwarzany równolegle z czystym sygnałem, więc basowy koniec spektrum jest podtrzymany.
Kontynuując zestaw funkcji, Ashdown zaimplementował DI, który jest post-EQ, post-FX, upewniając się, że cały dźwięk zostanie wysłany do miksera lub biurka. Jest też wyjście przedwzmacniacza słuchawkowego, które pozwala na granie w sypialni zupełnie bezgłośnie z perfekcyjnym odwzorowaniem brzmienia. Możesz również użyć wyjścia słuchawkowego w połączeniu z wejściem liniowym, aby jammować do utworów bez przeszkadzania sąsiadom. Jeśli potrzebujesz więcej mocy? RM C210-500-T EVO II posiada wyjście głośnikowe przy 8 omach, dając Ci dodatkową głębię w razie potrzeby.
To właśnie tutaj combo oszczędza swoją wagę. Używając lekkiej sklejki, Ashdown oszczędza ogromną ilość wagi przy jednoczesnym zachowaniu integralności brzmienia. Przetworniki Whiteline z łatwością radzą sobie z obciążeniem, dając głębokie, rozciągnięte niskie tony oraz bogato teksturowaną i dynamiczną średnicę.