Pełny opis
Widok pełny Opis
Rewolucyjne przedwzmacniacze mikrofonowe
PreSonus Quantum HD 8 wprowadza osiem przedwzmacniaczy mikrofonowych MAX-HD, oferujących wzmocnienie +75 dB. To ulepszenie przekłada się na wyraźniejsze, bardziej szczegółowe nagrywanie wokali i instrumentów. Przedwzmacniacze te zapewniają niski poziom szumów i wyjątkową klarowność, niezbędną do uchwycenia niuansów występów. Zaawansowana konstrukcja promuje czystość dźwięku, czyniąc te przedwzmacniacze wyróżniającą się cechą dla poważnych artystów nagrywających.
Współpraca z Fender
Ten interfejs audio podnosi statyward nagrań gitarowych i basowych dzięki swoim wejściom, opracowanym wspólnie z renomowanymi inżynierami Fender. Ta współpraca zaowocowała wejściami, które zachowują naturalny ton i rezonans instrumentu, poprawiając zarówno nagrania, jak i występy na live. Niezależnie od tego, czy chodzi o nagranie basu, czy gitary riff, jakość jest niezrównana.
Automatyczna kontrola wzmocnienia
Zapomnij o ręcznej regulacji i skup się na występie dzięki funkcji automatycznego wzmocnienia Quantum HD 8. Po prostu naciskając przycisk, interfejs automatycznie oblicza i ustawia optymalne wzmocnienie dla mikrofonów i instrumentów. Funkcja ta jest przełomem zarówno dla początkujących, jak i doświadczonych użytkowników, zapewniając spójne, wysokiej jakości nagrania bez kłopotów.
Elastyczne opcje re-ampingu
Wyjścia re-amping w Quantum HD 8 zapewniają pole do dźwiękowej eksploracji. Bezpośrednio przekieruj dźwięk z programu DAW do wzmacniacza gitarowego lub basowego, a następnie nagraj ponownie, aby poeksperymentować z różnymi ustawieniami wzmacniacza, efektami pedałów i pozycjami mikrofonu. Możliwości te pozwalają muzykom udoskonalać swoje brzmienie i odkrywać unikalne kombinacje tonalne, co czyni je nieocenionym narzędziem do kreatywnego projektowania dźwięku.
Cechy
- Wysokowydajne przetworniki z zakresem dynamiki 124 dB dla czystego i wiernego przechwytywania dźwięku.
- Niestatywardowy sterownik o niskim opóźnieniu zapewnia minimalny dźwięk delay podczas nagrywania.
- Osiem zupełnie nowych przedwzmacniaczy PreSonus MAX-HD zapewnia szczegółowy dźwięk ze wzmocnieniem +75 dB, idealny do nowoczesnego nagrywania i nadawania z popularnymi mikrofonami.
- Dyskretne zasilanie phantom zapewnia stałe, pełne zasilanie wysokiej klasy mikrofonów studyjnych.
- Dwa wyjścia Re-amp do ponownego nagrywania dźwięku przez sprzęt outboard w celu dopracowania dźwięku bez konieczności wielokrotnego nagrywania.
- Zintegrowane sterowanie z Studio One i aplikacji Universal Control dla wygodnej regulacji podczas sesji nagraniowych.
- Pełnokolorowy ekran o wysokiej rozdzielczości do monitorowania poziomów wejściowych i wyjściowych, z podświetlanym enkoderem do regulacji kanałów i wyjść.
- 16 kanałów wejścia ADAT Optical (do 48 kHz) i stereo S/PDIF I/O dla łatwego podłączenia sprzętu cyfrowego.
- Dwa zbalansowane wyjścia główne TRS 1/4 cala, osiem zbalansowanych wyjść liniowych TRS 1/4 cala i dwa wyjścia słuchawkowe o dużej mocy do elastycznego monitorowania i wbudowanego przełączania głośników do sprawdzania miksu na różnych monitorach.
- Mikser monitorowy DSP i pętla zwrotna audio do efektywnego tworzenia miksów monitorowych i strumieniowych.
Specyfikacja
Analogowe wejścia/wyjścia
- Wejścia:
- Mikrofon (CH 1 - 8):
- Typ złącza: 8x Combo, XLR / TRS
- Maks. wejście: +18 dBu (zbalansowane, minimalne wzmocnienie)
- Zakres wzmocnienia: 0 dB do +75 dB
- Pasmo przenoszenia: 20 Hz do 20 kHz, +/- 0,1 dB (wzmocnienie jedności, wartość referencyjna 1 kHz)
- Zakres dynamiki: 116 dB (A-ważony, minimalne wzmocnienie)
- THD + N: 0,002 (1 kHz, minimalne wzmocnienie)
- EIN: -130 dBu (maksymalne wzmocnienie, 150 omów, 20 kHz BW, ważone A)
- Impedancja wejściowa: 1600 omów
- Wejście liniowe (CH 1 - 8):
- Typ złącza: 8x Combo, XLR / TRS
- Maksymalny poziom wejściowy: +18 dBu (zbalansowany, minimalne wzmocnienie)
- Pasmo przenoszenia: 20 Hz do 20 kHz, +/- 0,1 dB (wzmocnienie jedności, odniesienie 1 kHz)
- Zakres dynamiki: 118 dB (A-ważony, minimalne wzmocnienie)
- THD + N: 0,001 (1 kHz, minimalne wzmocnienie)
- Impedancja wejściowa: 10 tys. omów
- Trymer cyfrowy: -10 do +10 dB
- Instrument In (Ch 1 - 2):
- Typ złącza: 2 x 1/4 cala żeńskie
- Zakres wzmocnienia: -7 dB do +68 dB
- Maksymalny poziom wejściowy: +21 dBu (niezbalansowane, minimalne wzmocnienie)
- Pasmo przenoszenia: 20 Hz do 20 kHz, +/- 0,1 dB (wzmocnienie jedności, częstotliwość referencyjna 1 kHz)
- Zakres dynamiki: 111 dB (A-ważony, minimalne wzmocnienie)
- THD + N: 0,003 (1 kHz, minimalne wzmocnienie)
- Impedancja wejściowa: 1 M Ohm
- Wyjścia:
- Wyjście główne (CH 1 - 2):
- Typ złącza: 2x 1/4 cala żeńskie, TRS
- Maksymalny poziom wyjściowy: +18 dBu (zbalansowane)
- Pasmo przenoszenia: 20 Hz do 20 kHz, +/- 0,2 dB (wzmocnienie jedności, referencyjne 1 kHz)
- Zakres dynamiki: 123 dB (ważony A)
- THD + N: 0,001 (1 kHz, +4 dBu)
- Impedancja wyjściowa: 51 Ohm
- Zakres trymowania: od -inf dB do 0 dB
- Wyjście liniowe (Ch 3 - 10):
- Typ złącza: 8x 1/4-calowe żeńskie, TRS
- Maksymalny poziom wyjściowy: +18 dBu (zbalansowane)
- Pasmo przenoszenia: 20 Hz do 20 kHz, +/- 0,2 dB (wzmocnienie jedności, odniesienie 1 kHz)
- Zakres dynamiki: 123 dB (ważony A)
- THD + N: 0,001 (1 kHz, +4 dBu)
- Impedancja wyjściowa: 51 Ohm
- Zakres trymowania: od -inf dB do 0 dB
- Re-Amp Out (Ch 11 - 12):
- Typ złącza: 2x 1/4 cala żeńskie, TRS
- Maksymalny poziom wyjściowy: +4 dBu (zbalansowane)
- Pasmo przenoszenia: 20 Hz do 20 kHz, +/- 0,3 dB (wzmocnienie jedności, częstotliwość referencyjna 1 kHz)
- Zakres dynamiki: 117 dB (ważony A)
- THD + N: 0,001 (1 kHz, +4 dBu)
- Impedancja wyjściowa: 100 omów
- Zakres regulacji: od -inf dB do 0 dB
- Wyjście słuchawkowe (1 - 2):
- Typ złącza: 2x 1/4 cala żeńskie, TRS stereo
- Maksymalny poziom wyjściowy: 11 dBu (50 omów)
- Pasmo przenoszenia: 20 Hz do 20 kHz, +/- 0,3 dB (wzmocnienie jedności, częstotliwość referencyjna 1 kHz)
- Zakres dynamiki: 118 dB (ważony A)
- THD + N: 0,001 (1 kHz)
- Impedancja wyjściowa: 33 Ohm
- Zakres przycinania: od -inf dB do 0 dB
Cyfrowe wejścia/wyjścia
- S/PDIF I/O:
- Typ złącza: 2x Phono RCA (1 wejście, 1 wyjście)
- Obsługiwane częstotliwości próbkowania (kHz): 44.1, 48, 88.2, 96
- WEJŚCIA/WYJŚCIA ADAT:
- Typ złącza: Optyczne TOSLINK (2 wejścia, 2 wyjścia)
- Format: ADAT Digital Lightpipe z S/MUX II
- Kanały: 16 przy 44,1/48 kHz, 8 przy 88,2/96 kHz
- Word Clock I/O:
- Specyfikacja: AES-11 2009 Załącznik B
- Typ złącza: BNC
- Jitter: Zgodność ze specyfikacją AES 3-4- 2009 (<0,025 UI)
- MIDI I/O:
- Typ złącza: 2x 5-pin DIN (poza DB-9)
- Źródła synchronizacji: Wewnętrzne, Word Clock, ADAT, S/PDIF
Elektryczne
- Typ złącza: 3-żyłowe gniazdo IEC
- Konfiguracja: Wewnętrzne, uniwersalne
- Wejście zasilania: 100 do 240 V, 50 lub 60 Hz
Mechaniczne
- Wymiary produktu:
- Długość: 19" (483 mm)
- Szerokość: 8,6" (219 mm)
- Wysokość: 1,7'' (44 mm)
- Waga: 6,3 lb (2,86 kg)