Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Ten produkt jest obecnie niedostępny do wysyłki do Twojego kraju
Kluczowe cechy
Ten opis został przetłumaczony automatycznie z języka angielskiego - Oryginalną wersję zobacz tutaj
Wystarczy click "Trade-in your gear" powyżej, odpowiedzieć na kilka krótkich pytań dotyczących Twojego przedmiotu, a my powiemy Ci ile dostanie
Sprzedając nam, nie musisz pisać list produktów ani odpowiadać na pytania potencjalnych kupujących.
Numer produktu: 43078
Nord Lead A1, podobnie jak Nord Lead 4, jest wyposażony w analogowe modelowanie dźwięku engine zdolne do odtworzenia charakteru wielu syntezatorów vintage z imponującą dokładnością. Wyposażony w 26-głosową polifonię i czteroczęściowy multi-timbral, Lead A1 jest elastyczną maszyną na scenę lub do studia i zapewnia oszałamiającą, bogatą i wszechstronną paletę dźwięków.
Lead A1 ma nowy panel przedni zaprojektowany tak, aby programowanie było szybkie i łatwe, przy jednoczesnym zachowaniu elastyczności. W odpowiedzi na prośby artystów o szybsze programowanie, podczas projektowania A1 skupiono się przede wszystkim na dostępie i szybkości. Na przykład, skróty konfiguracyjne Oscillation pozwalają na tworzenie i edycję patchy znacznie szybciej niż jest to zwykle możliwe w przypadku tak złożonej syntezy. Pojedyncze LFO i uproszczona obwiednia modulacji z elementami sterującymi na panelu przednim oznacza również szybsze eksperymentowanie z modulacjami i przejrzysty przegląd struktury patch.
Lead A1 posiada nową sekcję oscylatora, która jest centralnym elementem jego projektu dźwiękowego. Może generować do 47 różnych przebiegów z klasycznymi analogowymi i cyfrowymi falami harmonicznymi i nieharmonicznymi, umożliwiając tworzenie szeregu dźwięków ołowiu, basu, pad i FX. Dostępne są również unikalne skróty konfiguracji oscylatora, które sprawiają, że projektowanie i programowanie dźwięku jest szybsze i łatwiejsze. Zacznij od pojedynczego kształtu fali i wybierz dowolny skrót konfiguracji oscylatora, w tym wysokość, odstrojenie, kształt, synchronizację, sub-mikrofon, FM, AM lub szum, a następnie dostosuj ustawienia konfiguracji, aby natychmiast rozpocząć kształtowanie dźwięku. Dzięki temu idealnie nadaje się do utrzymywania kreatywnego przepływu, zapewniając szybką ścieżkę do wspaniałych dźwięków bez potrzeby skomplikowanego routingu i łatania.
Wbudowane filtry obejmują Low Pass, High Pass, Band Pass, Ladder M i Ladder TB. Nord Lead A1 posiada niezależny procesor efektów dla każdego z czterech gniazd. Delay, Reverb plus wybór Drive, Ring Modulation, Phaser, Flanger, Ensemble lub Chorus na slot. Nowe efekty Ensemble i Chorus to analogowe modele konkretnych klasycznych syntezatorów, zapewniające vintage analogowe ciepło i wrażenie. W zestawie znajduje się uznana funkcja Morph za pomocą prędkości lub pokrętła Mod Wheel, która umożliwia zmianę wielu parametrów w czasie rzeczywistym z wyjątkowo łatwą kontrolą. Dodatkowe funkcje obejmują niezależny arpeggiator dla każdego z czterech gniazd, synchronizację zegara głównego LFO, delay i arpeggiatora, MIDI przez USB i cztery niezależne wyjścia. Lead A1 zawiera również oprogramowanie Nord Sound Manager patch librarian.
Lead A1 jest wyposażony w LFO z wieloma kształtami fali, a także trzystopniową obwiednię modulacji ADR/ASR, umożliwiającą dodawanie ruchu do dźwięków. Częstotliwość LFO można zsynchronizować z zegarem głównym Lead A1. Obwiednia modulacji oferuje własne ustawienie prędkości, a także funkcję odwracania, co pozwala na większą kreatywność. Intuicyjna konstrukcja ułatwia tworzenie i przeglądanie modulacji dodanych do dźwięków.
"Interfejs bardzo sprzyja szybkiemu tworzeniu dźwięków i nadal można tworzyć całkiem złożone dźwięki". Music Radar
Przeczytaj pełną recenzję tutaj.
"Odkryłem, że robię coś raczej niezwykłego: programuję. I odkrywanie. Zacząłem naciskać klawisz hold, uruchamiać arpeggiację i po prostu wybierać pokrętła. I to jest miejsce, w którym A1 zmienia się z przeciętnego presetu w to, do czego powinien być używany: tworzenie!" Music Tech