Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Ten produkt jest obecnie niedostępny do wysyłki do Twojego kraju
Kluczowe cechy
Ten opis został przetłumaczony automatycznie z języka angielskiego - Oryginalną wersję zobacz tutaj
Numer produktu: 323573
Od subtelnego, niedocenianego gritu do pełnego, intensywnego overdrive. EHX Nano Operation Overlord jest absolutnie idealny do znalezienia idealnego brzmienia overdrive pasującego do Twojej muzyki. Z trzema stopniami wzmocnienia JFET, możesz przejść od odrobiny crunchu z niską gałką gainu, do ogromnie nasyconego distortion z gałką przekręconą do końca. Jest mnóstwo miejsca do zabawy.
Jeśli te trzy stopnie wzmocnienia to dla ciebie za mało, Electro Harmonix dał ci jeszcze więcej w Nano Overlord. To "coś więcej" pojawia się w postaci fantastycznego trybu Boost. Działając jak w pełni pedałowy układ overdrive przed układem wzmocnienia JFET, dodaje on cały dodatkowy wymiar overdrive do twojego sygnału. Tak więc ogólne zniekształcenia są zwiększone, a Ty korzystasz z jeszcze większego brzmienia, kiedy naprawdę chcesz wbić każdą nutę do domu z niepowtarzalnym crunch.
Electro Harmonix jest znany w branży muzycznej z rewelacyjnych pedałów efektów gitarowych. Ale Overlord jest czymś zupełnie innym. Podczas gdy nadal jest to fantastyczny gitarowy kostka FX, został on również zoptymalizowany do użycia z gitarą basową, keyboardem i prawie każdym instrumentem elektronicznym, który możesz sobie wyobrazić.
3-pozycyjne wejście zapewnia możliwość zmiany ustawień dla szerokiej gamy instrumentów. Jednak to, co sprawia, że Overlord jest szczególnie genialny do stosowania z różnymi instrumentami, to regulacja "Dry Blend". Szczególnie dobra dla instrumentów klawiszowych i basowych, funkcja "Dry Blend" pomaga zachować słodką, naturalną artykulację głosu instrumentu. Dzięki temu nie tracimy dolnej części pasma, co pozwala na zachowanie pełnego i bogatego brzmienia basu, a jednocześnie umożliwia dodanie charakterystycznej dawki zniekształceń.