Pełny opis
Widok pełny Opis
Niezwykłe możliwości
Muzyczny must-have. SL-2 nie jest tylko dla gitarzystów! Każdy od klawiszowców po beatmakerów znajdzie w SL-2 mnóstwo potencjału rytmicznego, ponieważ całkowicie przekształci Twój sygnał w nowy i wspaniały sposób.
Zintegruj się z każdą konfiguracją
Z wejściem i wyjściem zarówno stereo jak i mono, SL2 bez problemu zintegruje się z Twoim setupem. Dzięki siedmiu trybom wyjścia stereo masz mnóstwo opcji! Obejmują one Fixed, EFX/Direct, Random, Ping-Pong, Auto, 3D Cross i 3D Rotation. A co więcej, możesz być pewien spójnej wydajności sygnału dzięki przełączaniu true bypass.
Dostosuj efekt do swojego gustu
Kiedy masz już kawałek swojej muzyki, możesz zmienić i dostosować efekt do swoich potrzeb rytmicznych za pomocą pokręteł Attack i Duty. Te pokrętła kontrolują the wave kształt i długość pociętego dźwięku, pozwalając na uzyskanie szybkich stutterów lub gładkich, wydłużonych dronów. Eksperymentuj z nimi, aby odblokować kilka transformujących brzmień!
Możesz również regulować ogólny poziom efektu aż do 12db plus lub minus, pozwalając SL2 służyć jako szum tła lub front i centrum twojego utworu.
Odblokuj więcej wzorów dzięki aplikacji Boss Tone Studio
Chociaż domyślnie w SL2 jest załadowana ogromna liczba groove'ów i rytmów, możesz odblokować jeszcze więcej, podłączając pedał do aplikacji Boss Tone Studio. Wystarczy podłączyć się do Maca lub urządzenia Windows za pomocą USB i odkryć tony alternatywnych patternów.
Specyfikacja
- Nazwa produktu: Boss SL-2 Slicer Pedal
- Kod produktu: SL-2
- Foot-Sample Rate: 48 kHz
- AD Conversion:
- 24 bity + metoda AF
- Metoda AF (Adaptive Focus method) Jest to zastrzeżona metoda firmy Roland& BOSS, która znacznie poprawia stosunek sygnału do szumu (SN) konwerterów AD i DA.
- Konwersja DA: 32 bity
- Wzorce: 88
- Nominalny poziom wejściowy: INPUT A (MONO), INPUT B: -20 dBu
- Maksymalny poziom wejściowy: INPUT A (MONO), INPUT B: +7 dBu
- Impedancja wejściowa: WEJŚCIE A (MONO), WEJŚCIE B: 1 MΩ
- Nominalny poziom wyjściowy: OUTPUT A (MONO), OUTPUT B: -20 dBu
- Maksymalny poziom wyjściowy: OUTPUT A (MONO), OUTPUT B: +7 dBu
- Impedancja wyjściowa: OUTPUT A (MONO), OUTPUT B: 1 kΩ
- Zalecana Impedancja Obciążenia: OUTPUT A (MONO), OUTPUT B: 10 kΩ lub większa
- Bypass: Buforowany bypass
- Regulatory:
- Gałka "TYP
- Gałka VARIATION
- Pokrętło ATTACK
- Pokrętło DUTY
- Pokrętło TEMPO
- Pokrętło BALANCE
- Przełącznik pedału
- Wskaźnik: Wskaźnik CHECK (Służy do wskazania Tempo i sprawdzenia baterii)
- Złącza:
- Gniazdo INPUT A (MONO), gniazdo INPUT B, gniazdo OUTPUT A (MONO), gniazdo OUTPUT B: 1/4 cala typu telefonicznego
- Gniazdo CTL/EXP: 1/4 cala typu telefonicznego TRS
- gniazdo DC IN
- Gniazdo MIDI IN: Stereofoniczny miniaturowy typ telefonu
- Port USB: USB B
- Zasilanie: Bateria alkaliczna (9 V, 6LR61 lub 6LF22, dostępna w handlu),
Adapter AC (PSA series: sprzedawany oddzielnie)
- Pobór prądu: 95 mA
- Przewidywana żywotność baterii: Przy ciągłym użytkowaniu (Dane te będą się różnić w zależności od rzeczywistych warunków użytkowania) - Alkaliczne: Około 2,5 godz.
- Wymiary: 73 (W) x 129 (D) x 59 (H) mm,
2-7/8 (szer.) x 5-1/8 (głęb.) x 2-3/8 (wys.) cala
- Waga (wraz z baterią): 450 g, 1 lb
- Akcesoria: Ulotka ("BEZPIECZNE KORZYSTANIE Z URZĄDZENIA", "WAŻNE UWAGI" i "Informacje"), sucha bateria (9 V, 6LR61 lub 6LF22)
- Opcje (sprzedawane oddzielnie):
- Adapter AC: PSA series
- Przełącznik nożny: FS-5U
- Podwójny przełącznik nożny: FS-6, FS-7
- Pedał ekspresji: FV-500H, FV-500L, EV-30, Roland EV-5
- Kabel łączący TRS/MIDI: BMIDI-5-35, BMIDI-1-35, BMIDI-2-35, BCC-1-3535, BCC-2-3535.
- * 0 dBu = 0,775 Vrms