Pełny opis
Widok pełny Opis
374 to magiczna liczba
To może brzmieć dziwnie specyficznie. I zdecydowanie nie ma takiego samego wydźwięku jak ten klasyczny singiel. Ale co by było, gdyby ta liczba była liczbą wejść i wyjść, które można mieć do dyspozycji? Nagle staje się to całkiem pokaźną liczbą. A dzięki WING dokładnie to otrzymujesz.
Ogromny wachlarz cyfrowych połączeń sprawia, że ta nieziemska liczba wejść/wyjść staje się rzeczywistością. Trzy porty AES50 SuperMAC, możliwość współdzielenia do 144 strumieni wejściowych i wyjściowych z innymi konsolami i stageboxami, 48x48 kanałów audio USB, 64x64 kanały Audio over IP oraz wejścia/wyjścia stereo AES/EBU. Dostępna jest również Behringer preinstalowana karta rozszerzeń WING-LIVE, zapewniająca do 64 kanałów 48 kHz/32-bitowego dźwięku do nagrywania na dwóch kartach SD.
Wszystko to jest dostępne do wykorzystania. I choć może się to wydawać onieśmielające, jest wręcz przeciwnie. WING może pochwalić się niezwykle intuicyjną konstrukcją, która ułatwia ożywienie miksu.
Czerwone źródło lub brązowe źródło
Dodanie ulubionej przyprawy do górnej części miksera może nie być najlepszym pomysłem, zdecydowanie tego nie zalecamy. Ale nadal możesz wybrać preferowany kolor (a dostępnych jest znacznie więcej niż tylko czerwony lub brązowy), aby dostosować swój miks i przepływ pracy.
Behringer stworzyła proces, który obejmuje "Źródła". Źródła te zawierają określone wejście, a każde z nich posiada wzmocnienie, wyciszenie i zasilanie phantom. Możesz nazwać te źródła w dowolny sposób, a także nadać każdemu z nich unikalny icon i kolor. Oznacza to, że możesz natychmiast zidentyfikować swoje źródła, po prostu patrząc, dzięki czemu wiesz dokładnie, co masz przed sobą w dowolnym momencie. Możesz nawet udostępniać swoje źródła na wielu kanałach i możesz patch je bezpośrednio do dowolnego wyjścia w różnych sytuacjach.
Ale to nie wszystko. Każdy z 48 kanałów może działać jako mono, stereo lub mid-side bez potrzeby łączenia kanałów. Cała konfiguracja kanałów odbywa się automatycznie po przypisaniu źródła do kanału, a alternatywne wejście dla każdego kanału umożliwia szybkie przełączanie między dwoma różnymi źródłami w ciągu kilku sekund. Proste.
Czas na osobiste podejście
Pracujesz na swój własny sposób. Po co więc walczyć z czymś, co sprawia, że pracujesz inaczej? Nie musisz już tego robić. Dzięki WING możesz być sobą i pracować tak, jak chcesz.
Zmotoryzowane fadery WING o średnicy 100 mm są rozmieszczone w trzech oddzielnych sekcjach i można je skonfigurować w dowolny sposób. To samo dotyczy innowacyjnej sekcji Custom Controls z 16 przyciskami zatrzaskowymi i chwilowymi oraz czterema enkoderami obrotowymi. Dzięki temu wszystkie kluczowe parametry są zawsze pod ręką. Ponadto duży pojemnościowy ekran dotykowy z czułymi na dotyk pokrętłami stanowi centralny element centrum sterowania WING, zapewniając natychmiastową, intuicyjną kontrolę nad każdym aspektem miksu.
Odkryj dziedzictwo
Mając za sobą 30 lat rozwoju, można śmiało powiedzieć, że WING został wykonany z dbałością o szczegóły. Nie tylko to, ale Behringer niestrudzenie pracowali, aby zapewnić, że każdy aspekt tego flagowego miksera wykorzystuje jedne z najbardziej prestiżowych komponentów, sprzętu, algorytmów i oprogramowania.
Przedwzmacniacze mikrofonowe i wyjścia WING pochodzą z serii Midas PRO, zapewniając wielokrotnie nagradzaną wydajność i zdumiewającą jakość dźwięku. Dodatkowo, każdy z kanałów i szyn WING posiada potężne wtyczki do poważnego kształtowania dźwięku. Skorzystaj z bramek, kompresorów, korektorów i innych funkcji, z których każda zawiera wysokiej klasy symulacje wzorowane na jednych z najbardziej szanowanych istniejących urządzeń. I wszystkie są twoje.
Ale jeśli chodzi o przetwarzanie, na tym się nie kończy. Każdy z kanałów wejściowych posiada filtry low- i hi-cut, tilt-EQ, 6-pasmowy korektor parametryczny i wiele więcej. Co więcej, każda z szyn, matryc i głównych wyjść jest wyposażona w potężny 8-pasmowy korektor parametryczny dla jeszcze większej personalizacji tonalnej. A jeśli chodzi o efekty, masz mnóstwo opcji premium.
stojaks na stojaks
Dwa całe FX stojaks. Wszystko w jednym mikserze. Pierwszym z nich jest wysokiej klasy stojak WING, oferujący łącznie osiem procesorów true-stereo z wiernymi emulacjami niektórych z najbardziej poszukiwanych jednostek na świecie. Emulacje i algorytmy pogłosów, opóźnień, podwojenia, korekcji wysokości dźwięku, nasycenia taśmy i nie tylko. Wszystko od liderów w dziedzinie przetwarzania dźwięku.
A to nie wszystko. Drugi stojak oferuje kolejny zestaw ośmiu procesorów true-stereo, zapewniających jeszcze więcej opcji modulacji, korekcji, dynamiki i efektów nieliniowych. Możesz nawet skorzystać z czterech kultowych symulacji wzmacniaczy gitarowych i kolumn, aby uzyskać natychmiast rozpoznawalne brzmienia prosto z DI. Doskonałe brzmienie w każdej sytuacji.
Cechy
- Wyposażony w osiem wielokrotnie nagradzanych przedwzmacniaczy mikrofonowych Midas PRO
- Posiada również osiem wyjść Midas PRO
- 24 zmotoryzowane suwaki 10 mm w trzech oddzielnych, w pełni konfigurowalnych sekcjach
- Zdalna łączność I/O Plug-and-Play dla maksymalnie 144 sygnałów wejściowych i wyjściowych przez trzy porty AES50
- Bardzo niski jitter i opóźnienia dzięki technologii Klark Teknik SuperMAC
- Duży wyświetlacz główny z pojemnościowym ekranem dotykowym i regulowanym obrotem wyświetlacza
- Unikalna dotykowa sekcja edycji kanałów z 11 pokrętłami i dedykowanym kolorowym wyświetlaczem TFT
- Wbudowany interfejs audio USB 2.0 48x48 kanałów, wraz z emulacją zdalnego sterowania DAW HUI i Mackie Control
- Podwójna karta SD live rejestrator i odtwarzacz z maksymalnie 64 ścieżkami i znacznikami do identyfikacji pozycji utworów
- Dodatkowa 4-kanałowa sekcja sterowania z pokrętłami, przyciskami i wyświetlaczem parametrów dla stałego dostępu do kanałów głównych, matryc lub "kanałów pieniężnych
- stojak FX klasy premium z ośmioma prawdziwymi procesorami stereo i światowej klasy algorytmami TC, a także emulacjami Lexicon i Quanteca dnEMT
- statywardowy stojak FX z ośmioma procesorami stereo dla szerokiej gamy modulacji, EQ, przetwarzania dynamiki i nie tylko
- statywardowa półka FX umożliwia również łączenie efektów outboard w miksie.
- Pięć zmiennych gniazd przetwarzania wtyczek dla wszystkich 40 kanałów wejściowych stereo
- Ikoniczne analogowe korektory i kompresory vintage, a także gniazdo insert FX i 4-pasmowy korektor parametryczny dla wszystkich ośmiu kanałów pomocniczych stereo
- Niestatywardowe elementy sterujące oferujące 16 przycisków zatrzaskowych lub chwilowych i cztery pokrętła, które można łatwo skonfigurować pod kątem preferowanych funkcji
- Cztery główne, osiem matrycowych i 16 pomocniczych szyn stereo z podwójnymi insertami, 8-pasmowymi korektorami parametrycznymi, stereofoniczną kamerą i pełnym przetwarzaniem dynamiki
- Dwa porty Ethernet ze zintegrowanym przełącznikiem do zdalnego sterowania przez sieć
- Wbudowany port rozszerzeń dla opcjonalnych kart interfejsu audio lub cyfrowych mostków sieciowych, MADI i ADAT/WC
- StageCONNECT 32-kanałowy interfejs o niskim opóźnieniu do osobistego monitorowania lub analogowych skrzynek I/O, stereofoniczne wejścia i wyjścia cyfrowe AES/EBU na zbalansowanych XLR, 8x8 zbalansowanych TRS pomocniczych wejść i wyjść liniowych, 2 złącza słuchawkowe TRS, MIDI I/O i cztery porty GPIO
- Objęty Behringer 3-letnim programem gwarancyjnym zapewniającym wyjątkową długoterminową niezawodność
- Zaprojektowany i skonstruowany w Niemczech
Specyfikacja
Charakterystyka wejścia/wyjścia:
- Pasmo przenoszenia @ Częstotliwość próbkowania 48 kHz, 0 do -1 dB (dowolne ustawienie wzmocnienia): 10 Hz - 20 kHz
- Zakres dynamiki, wejście analogowe do wyjścia analogowego (typowe), XLR / Aux: 111 dB / 108 dB
- Zakres dynamiki A/D, przedwzmacniacz i przetwornik (typowy), XLR / Aux: 112 dB / 110 dB
- Zakres dynamiki C/A, przetwornik i wyjście (typowe), XLR / Aux: 118 dB / 112 dB
- Odrzucenie przesłuchu @ 1 kHz, sąsiednie kanały: 100 dB
- Poziom wyjściowy, złącza XLR (nominalny / maksymalny): +4 dBu / +21 dBu
- Impedancja wyjściowa, złącza XLR (niezbalansowane / zbalansowane): 75 Ω / 75 Ω
- Impedancja wejściowa, złącza TRS (niezbalansowane / zbalansowane): 20 kΩ / 40 kΩ
- Maksymalny poziom wejściowy bez zacisku, złącza TRS: +16 dBu
- Poziom wyjścia Aux, TRS (nominalny / maksymalny): +4 dBu / +16 dBu
- Impedancja wyjścia Aux, TRS (niezbalansowane / zbalansowane): 150 Ω / 300 Ω
- Impedancja wyjścia telefonicznego / maksymalny poziom wyjściowy: 500 mW @ 75 Ω / +18 dBu
- Poziom szumów szczątkowych, złącza XLR Out 1-16, jedność wzmocnienia: -97 dBu
- Poziom szumów resztkowych, złącza Aux i Monitor TRS Out: -95 dBu
Wyświetlacze:
- Ekran główny: 10,1" TFT LCD, 1280 x 800 px, dotykowy pojemnościowy
- Obrót ekranu głównego, regulacja ciągła: 15°- 60°
- 4-kanałowy grupowy ekran LCD z paskiem kolorów RGB na kanał: 320 x 48 monochromatyczny
- Ekran edycji kanałów: 2,4" TFT LCD, 320 x 240 px
- Główny miernik stereo: 18 segmentów (-60 dB do klipu)
Elementy sterujące:
- 100 mm Motor Faders: 12 + 8 + 4
- Dotykowe pokrętła sterujące: 3 + 7 + 11 + 4 + 4
- Niestatywardowe elementy sterujące:
- W pełni przypisywalne pokrętła: 4
- W pełni przypisywalne podświetlane przyciski: 8 + 8
- Zmienne pokrętła / przyciski: 4 / 4
Zasilanie:
- Zasilacz impulsowy: Automatyczny zakres 100-240 Vac (50/60 Hz)
- Pobór mocy: 130 W
Fizyczne:
- statywardowy zakres temperatur pracy: 5°C - 40°C (41°F - 104°F)
- Wymiary (wys. x szer. x gł.): 201 x 870 x 575 mm (7,9 x 34,3 x 22,6")
- Waga: 24 kg (52,8 funta)