Pełny opis
Widok pełny Opis
ZA DARMO - iZotope Ozone 11 Elements tylko przez ograniczony czas!
Dostępny za darmo do 6 stycznia 2025 roku, Native Instruments nawiązaliśmy współpracę z Focusrite, aby dać posiadaczom sprzętu Focusrite (niezależnie od tego, czy jesteś nowym członkiem rodziny, czy długoletnim użytkownikiem) szansę na zdobycie tego potężnego narzędzia do masteringu. Oznacza to, że jeśli jesteś już zarejestrowanym posiadaczem sprzętu lub kupujesz ten produkt dzisiaj, bezpłatna kopia Ozone 11 Elements pojawi się na Twoim koncie - dostępna do pobrania do końca tej promocji.
Dzięki Ozone 11 Elements możesz podnieść swoją muzykę do statywardów gotowych do wydania, korzystając ze zaktualizowanych funkcji, takich jak udoskonalony widok asystenta do spersonalizowanego przetwarzania, ulepszony asystent główny do dopasowywania tonów i balansu oraz płynna integracja z Audiolens do analizy ścieżek referencyjnych. Natywna obsługa Apple Silicon zapewnia optymalną wydajność, dzięki czemu jest to idealne narzędzie do finalizacji następnego projektu. Pobierz bezpłatnie już dziś za pośrednictwem zarejestrowanego konta Focusrite!
Tworzenie niestatywardowych oscylatorów za pomocą Wavetable Editor
Edytor Wavetable to nowa funkcja do pobrania dla Peak i Summit. Nowy i wszechstronny edytor zawiera liczne narzędzia do odkrywania swojej kreatywności. Dołączone narzędzia do rysowania umożliwiają tworzenie własnych niestatywardowych kształtów oscylatorów. Następnie można wyświetlić ich podgląd w czasie rzeczywistym, idealny do przesłuchiwania nowych kształtów i dźwięków. Możesz nawet użyć własnych plików audio jako podstawy dla kształtu fali oscylatora. Dostęp do nowego edytora wavetable można uzyskać za pośrednictwem strony Novation Components.
Edytor Wavetable Editor zawiera ekskluzywną zawartość audio o tematyce kosmicznej z biblioteki dźwięków NASA. Ten wybór dźwięków nie z tego świata jest idealny dla każdego gatunku. Co więcej, dostępna jest również ekskluzywna zawartość od legendy drum and bass Noisia.
Strona patch na każdą okazję
Novation z okazji premiery Summit. Od sierpnia do września wydali 1000 łatek kompatybilnych z syntezatorem. Składa się ona z ogromnej gamy basów, leadów, pads, arps, FX i innych, które wykorzystują pełny zakres możliwości Summit. Aby stworzyć tę ogromną bibliotekę potencjału muzycznego, Novation wezwał jednych z najlepszych projektantów dźwięku, aby zapewnić najlepsze możliwe ustawienia wstępne. Co najlepsze, wszystkie są darmowe.
Bi-timbralny syntezator engine z trzema oscylatorami FPGA New Oxford
Sercem Summit są trzy oscylatory FPGA New Oxford na głos. Oferuje to szeroki zakres trybów syntezy, w tym syntezę subtraktywną, wavetable i FM. Oscylatory znajdują się na zaawansowanym układzie FPGA (Field Programmable Gate Array). Pozwala to na generowanie autentycznych analogowych przebiegów i wysoce teksturowych surowych dźwięków.
Oscylatorom towarzyszą podwójne filtry analogowe z korzeniami w OSCar firmy Oxford Synthesizer Company. To sprawia, że jest to najbardziej innowacyjna współpraca Novation ze znanym inżynierem Chrisem Huggettem.
Podwójne, dzielone i warstwowe dźwięki
Bi-timbralna konstrukcja pozwala na kreatywne łączenie dźwięków. Trzy tryby są dostępne na Multi Patch. Ustawienia Layered pozwalają na odtwarzanie obu części dźwięku nałożonych na siebie. Pozwala to na tworzenie własnych unikalnych dźwięków z połączenia dwóch.
Ustawienie Split skutecznie dzieli klawiaturę na dwie części. Dolna część klawiatury odtwarza część A, a górna część część B. Można również zdefiniować własny punkt podziału, który można zapisać jako część patch. Ustawienie Dual oznacza, że każda część może być odtwarzana oddzielnie. W menu dostępne są dodatkowe elementy sterujące, które zostaną następnie zapisane w multi patch.
Podwójne filtry analogowe
Architektura podwójnych filtrów analogowych oparta jest na projekcie legendy syntezatorów Chrisa Huggetta OSCar. Po wybraniu ustawienia dolnoprzepustowego 24 dB sygnał jest przepuszczany przez podwójne filtry dolnoprzepustowe 12 dB. Filtry mogą pracować równolegle lub szeregowo względem siebie. Częstotliwość filtra będzie kontrolować odcięcie obu filtrów.
Można również rozdzielić filtry, aby ustawić je na różnych częstotliwościach. Te wszechstronne filtry pozwalają nadać dźwiękowi różne tekstury i kolory, idealne do projektowania dźwięku.
Dogłębna kontrola modulacji
Na panelu przednim dodano modulację FM, dzięki czemu projektowanie dźwięków jest łatwiejsze niż kiedykolwiek. Praktyczne, precyzyjne elementy sterujące pozwalają na dokonywanie szybkich i świadomych wyborów, idealnych do studia i występów live.
Sekcja obwiedni posiada ustawienia wstrzymania i zapętlenia, a także przełącznik Loop dla każdej obwiedni. Obwiednie są również wyposażone w scenę delay dla dodatkowej wszechstronności. W zestawie znajdują się również 45-milimetrowe fadery, kontrola Voice Mode, globalne LFO, Arpeggiator Tempo, Rhythm Tempo, Octave i Type. Możesz także tworzyć tabele mikrotuningu łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej. Wystarczy wybrać nutę, zmienić strojenie i powtórzyć. Twórz wszystko, od atmosferycznego pads po najnowocześniejsze dźwięki ołowiu.
Szeroki zakres ustawień fabrycznych
Aby natychmiast rozpocząć pracę, Summit jest wyposażony w szeroką gamę wbudowanych fabrycznych ustawień wstępnych. Te presety zostały wyselekcjonowane przez Particia Wolf, Gforce software i całą rzeszę innych popularnych projektantów dźwięku i artystów. Presety obejmują zarówno klasyczne dźwięki, jak i najnowocześniejsze i ekskluzywne presety. Wszystkie presety Peak są kompatybilne z Summit i mogą być wysyłane bezpośrednio do syntezatora.
Cechy
- 16-głosowy, bi-timbralny syntezator polifoniczny
- 61-nutowa klawiatura klasy premium (ten sam układ klawiszy co w SL MkIII)
- Oscylatory FPGA New Oxford na głos
- Synteza subtraktywna, wavetable i FM
- Wielotimbralna konstrukcja do grania dzielonego, warstwowego i podwójnego
- Tryb Voice, sterowanie FM, przełączniki pętli obwiedni dostępne na panelu przednim
- Dogłębne możliwości projektowania dźwięku
- Nowy edytor Wavetable dostępny dla Novation Components (z zawartością od Noisia i NASA)
- Dołączone oprogramowanie: Ableton Live Lite i dostęp do Sound Collective
- Podwójne filtry analogowe - działają równolegle lub oddzielnie przy użyciu wbudowanych ustawień
- Globalne LFO 3 i 4 dostępne na panelu przednim
- Sekcja FX dla każdej części
- Wyjście stereo AUX
- Kontrola tempa, rytmu, tempa, oktawy i typu arpeggiatora dostępna na panelu przednim
- Przełącznik oktawy w górę / w dół oraz koła Pitchbend i modulacji
- Hostowany na zaawansowanym układzie FPGA (Field Programmable Gate Array)
- Szeroki zakres połączeń analogowych
- Duża liczba fabrycznych ustawień wstępnych stworzonych przez Patricia Wolf, oprogramowanie Gforce i inne
- Wszystkie presety Peak są kompatybilne i mogą być wysyłane bezpośrednio do syntezatora Summit
- W zestawie 3-letnia gwarancja od Novation
Specyfikacja
- Format: 61 klawiszy (ten sam mechanizm klawiszy co SL MkIII)
- Budowa: Metalowa konstrukcja z drewnianymi policzkami
- Głos: 16-głosowy 2-częściowy multi-timbral (Split, Layer, Dual)
- Tryb Voice: Dedykowany przełącznik Voice Mode dostępny na panelu przednim
- Te same oscylatory NCO: Sterowanie FM dostępne na panelu przednim
- Filtr analogowy: Podwójny lub separacja do równoległego działania filtrów
- Obwiednie (ten sam wzmacniacz, mod 1 i 2): Przełącznik pętli dostępny na panelu przednim
- LFO: Globalne LFO 3 i 4 dostępne na panelu przednim
- FX: Sekcja FX dla każdej części
- Arpeggiator: Kontrola tempa, rytmu, tempa, oktawy i typu dostępna na panelu przednim
- Wyjście audio:główne wyjście stereo i dodatkowe wyjście stereo
- Wejście audio: Może być kierowane bezpośrednio do FX lub do głosu
- Elementy sterujące: Przełącznik oktawy w górę/w dół, Pitchbend i koła modów
- Zasilanie: Gniazdo IEC AC