Pełny opis
Widok pełny Opis
Wysokiej klasy projekt i wykonanie
Po sukcesie, jakim było zdobycie nagrody Premier Guitar's Gear Award za pedał Mercury 7 Reverb , Meris kontynuuje wzbogacanie swojej linii urządzeń podłogowych o pedał Polymoon Delay. Meris koncentruje się na produkcji najwyższej jakości urządzeń dźwiękowych klasy premium, z których wszystkie są wytwarzane lokalnie w rejonie Wielkiego Los Angeles. Ten pedał czerpie inspirację z ich oferty studyjnych przedwzmacniaczy i efektów, pakując bogactwo brzmień gotowych do manipulacji w wytrzymałą i gotową do drogi jednostkę. Muzycy z pewnością docenią możliwość przełączania poziomu sygnału wejściowego, ponieważ pedał można skonfigurować tak, aby obsługiwał wejścia gitarowe, syntezatorowe lub liniowe. Dzięki temu, mimo że urządzenie ma postać pedału, może być używane zarówno w studio, jak i w trasie.
W Meris Polymoon zastosowano najwyższej jakości 24-bitową stereofoniczną konwersję analogowo-cyfrową oraz sekcję wejściową JFET, dzięki czemu można mieć pewność, że niezależnie od tego, jaki instrument lub sygnał zostanie wprowadzony do pedału, nie ulegnie on degradacji ani zakłóceniom. Wysokiej klasy 32-bitowy procesor DSP zapewnia ogromną moc obliczeniową, która umożliwia ogromną ilość manipulacji dźwiękiem dostępną w tym urządzeniu. Fakt, że Meris zdecydowało się na produkcję w lokalnym Los Angeles świadczy o ich zaangażowaniu w tworzenie produktów wysokiej jakości i możesz być pewien, że ten pedał będzie służył w trasie przez wiele lat. Opisując swoje 440 Mic przedwzmacniaczs, Meris twierdzi, że nie mają one "żadnej fałszywej wagi", a każdy komponent jest wybierany ze względu na jego wydajność i niezawodność. Bądźcie pewni, że ten pedał będzie wykonany z najwyższej jakości części wewnętrznych i że będzie również posiadał "No Fake Weight".
Najwyższa elastyczność i tworzenie pejzażu dźwiękowego
Inspiracją dla powstania Polymoon był sposób, w jaki Alan Holdsworth i Frank Zappa łączyli kaskadowo wiele efektów, tworząc nieprzewidywalne i niepowtarzalne pejzaże dźwiękowe. Ten pedał został zaprojektowany tak, aby przenieść tę koncepcję na wyższy poziom, oferując możliwość manipulowania każdym pojedynczym parametrem i przenoszenia brzmienia w miejsca tak dziwne i odległe, jak tylko zechcesz. Pejzaże pływowe i supermodulowane ścieżki powtórzeń są dostępne w Polymoon i można je uzyskać za pomocą kilku pokręteł. Opóźnienia początkowe mogą kaskadowo przechodzić jedno w drugie i być modulowane wzdłuż linii, co oznacza, że dźwięki początkowe mogą się drastycznie różnić w miarę eksperymentowania z tym, jak zmieniane są powtórzenia. Jest to urządzenie przeznaczone dla artystów, którzy chcą przekraczać granice tworzenia pejzażu dźwiękowego, i podobnie jak pedałMercury 7 Reverb , Polymoon może być traktowany jako instrument sam w sobie.
Właściwości poza powierzchnią
Pomimo prostego wyglądu zewnętrznego, Polymoon oferuje wiele więcej funkcji pod maską. Każde pokrętło posiada funkcję dual i oferuje pełną kontrolę nad powtórzeniami delay, czasem delay, modulacjami, tempami, fazą i wieloma innymi funkcjami. Pedał posiada również wejście na pedał ekspresji, co pozwala użytkownikowi na płynne łączenie dwóch całkowicie odrębnych presetów. Pedał można skonfigurować do jednoczesnej kontroli każdego parametru, co daje wiele możliwości.
Tryb manualny i tryb presetów w jednym urządzeniu
Dla tych użytkowników, którzy lubią eksperymentować z brzmieniami i manipulować stroną live, Polymoon działa w statywardowym trybie manualnym, w którym każde pokrętło ma wpływ na określony parametr. Jednak dla muzyków, którzy chcą mieć maksymalną kontrolę, Polymoon oferuje głęboką implementację MIDI oraz wejście i wyjście MIDI przez gniazdo ekspresji. Umożliwia to pełną kontrolę nad każdym pokrętłem i parametrem lub dostęp do zapisanych presetów, które można przywołać w dowolnym momencie. Polymoon daje Ci możliwość podrasowania i manipulacji brzmieniami live, a także zapisywania ich w pamięci wewnętrznej i natychmiastowego dostępu do nich. Te cechy sprawiają, że jest to niesamowite narzędzie zarówno do występów na live jak i do użytku studyjnego.
Specyfikacja
- Oficjalna instrukcja obsługi Meris Polymoon
- Super-modulowany wielokrotny tap delay
- 1200mS wybierane w czasie rzeczywistym multiple-tap delay line
- Masywne sterowanie modulacją LFO
- 6 indywidualnie dostrojonych LFO z regulowanymi przebiegami dla subtelnych lub agresywnych efektów pitch shiftingu
- Regulowany filtr Tilt EQ w delay feedback
- Stereofoniczny Barberpole z możliwością synchronizacji tempa Phaser
- Wielotrybowy stereofoniczny dynamiczny flanger z funkcją sprzężenia zwrotnego
- Unikalna topologia sprzężenia zwrotnego
- Kontrola wymiaru dla rozmazania odbić
- Możliwość wyboru tempa Tap Tempo ćwierćnutowe lub ósemkowe z kropką
- Cyfrowo kontrolowany miks analogowy
- Stereofoniczne wejście i output
- Przełączane wejście output poziom headroom dla poziomów gitary, syntezatora lub linii
- Sterowanie wszystkimi parametrami jednocześnie za pomocą pedału ekspresji
- Presety dostępne za pomocą zewnętrznego przełącznika 4-presetowego lub MIDI
- Wejście/wyjście MIDI przez TRS przez gniazdo EXP
- Zewnętrzne Tap Tempo przez TRS
- Synchronizacja zegara taktującego MIDI
- Wysokiej klasy analogowy tor sygnałowy i 24-bitowy układ AD/DA z 32-bitowym zmiennoprzecinkowym procesorem DSP
- Wysokiej klasy sekcja wejściowa Analog Devices JFET
- Kolor - biały lakier proszkowy z drobnymi opalizującymi płatkami
- Zaprojektowany i wykonany w Los Angeles w Kalifornii, USA.