Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Ten produkt jest obecnie niedostępny do wysyłki do Twojego kraju
Kluczowe cechy
Ten opis został przetłumaczony automatycznie z języka angielskiego - Oryginalną wersję zobacz tutaj
Numer produktu: 311177
System monitorowania bębna Porter & Davies BC-X Drum Throne jest cichym systemem monitorowania bębna basowego, który pozwala poczuć i usłyszeć swoje doznania perkusyjne. Wystarczy podłączyć bębny (lub inne instrumenty) do systemu BC-X i poczuć rytm. System monitoringu BC-X odtwarza dźwięk Twojego bębna (bębnów) z niezwykłą dokładnością i z zadziwiająco długim czasem opóźnienia. System monitoringu daje Ci możliwość sterowania, które chcesz mieć tuż obok siebie, a system jest spójny na każdym pokazie, niezależnie od akustyki i wielkości pomieszczenia.
BC-X jest wzmocnionym systemem monitorowania generatora dotykowego, który transmituje pełny sygnał i dźwięk z zestawu perkusyjnego fizycznie w górę poprzez stołek perkusyjny. Sygnał ten jest rejestrowany poprzez przewodnictwo kostne, jest znacznie bardziej wyrafinowany niż zwykłe "uderzenie". Wszystkie dźwięki i zawiłości brzmienia i uderzenia bębna basowego są odczuwalne i słyszalne wewnętrznie.
Twój rowek będzie silniejszy niż kiedykolwiek. Nie ma bębna basowego, który uderza przez duże monitory, aby zanieczyścić dźwięk sceny. Zestaw może być mikrofonowany bardziej ambiently, a inżynier dźwięku nie musi toczyć wszystkie ciężkie dno z innych mikrofonów. Tomy mogą teraz prawidłowo oddychać i zabrzmieć ogromnie. Nie będziesz musiał znowu walczyć o to, by twój dźwięk był słyszalny!
BC-X uzupełnia doświadczenie dźwiękowe, zapewniając fizyczność dolnej części, której w przeciwnym razie nie da się odtworzyć. Nigdy więcej nie będziesz walczył, aby poczuć i usłyszeć swój bęben basowy lub skompromitować swoją technikę, dźwięk i czas, uderzając bezowocnie.