Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Kluczowe cechy
Ten opis został przetłumaczony automatycznie z języka angielskiego - Oryginalną wersję zobacz tutaj
Numer produktu: 79379
Yamaha DTX Upgrade pakiet zawiera DTX502 Yamaha Drum modułu wyzwalaczy i strefy 3 Yamaha XP100SD Snare Pad pozwala ty wobec uaktualnić twój bieżący zestaw. DTX502 oferuje w sumie 691 głosów, w tym głównych akustycznych brzmień Yamaha, obok bogaty zbiór wysokiej jakości dźwięki bębnów i talerzy. Z 50 zestawów predefiniowanych perkusyjnych, które oferują wszystko, od rocka i popu, Dubstep i muzyki elektronicznej DTX502 ma na celu szeroką gamę muzycy chcą ustawić ich kreatywność. Można nawet importować własne 44,1 kHz, 16-bitowych próbek audio dla maksymalnej dostosowywania dźwięków i występy.
Yamaha DTX502 oferuje precyzyjnie dostrojone wyzwalacza ustawienia do tworzenia bardziej natural czuć się podczas gry, dzięki dokładności lasera i odpowiedzi. Dodatkowe funkcje na DTX502 to, wyciszanie talerzy, natural talerzy pęcznieje i gładsze werbelrolls, wszystko przyczyniając się do zwiększenia wydajności jakości. Moduł zawiera bogactwo funkcji treningowych, aby pomóc Ci rozwijać się jako muzyk, takich jak system punktacji, dzięki czemu można śledzić swoje postępy, jak poprawić.
Yamaha DTX - PAD jest pewien 10-cal elektroniczny snare bęben pad z poczucie transcendencji, ideał pad do wykorzystania z modułem DTX502. A teksturowanej komórkowej silikonowe pad konstrukcja umożliwia pad poczuć się jak akustycznych, oferując najbardziej dokładne rozpoznawanie wizyt i zapewnia najbardziej możliwe jest dokładne dźwięki. XP100SD pad jest podzielony na 3 strefy i obsługuje rimshots otwarte i zamknięte dla wszechstronnych i realistyczne doświadczenie gry. Na przykład można utworzyć perkusyjne dźwięk, gdy trafisz obszarze głowy, cowbell dźwięk, gdy trafisz obszarze rim otwarte i dźwięk pętli, gdy trafisz obszarze zamkniętym obręczy.