Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Kluczowe cechy
Ten opis został przetłumaczony automatycznie z języka angielskiego - Oryginalną wersję zobacz tutaj
Prawie Nowe: Ten produkt mógł zostać wcześniej otworzony w celu kontroli jakości, zwrócony przez klienta, odrestaurowany lub może brakować części nieistotych dla działania produktu lub oprogramowania. Pod każdym innym względem, produkt działa jak nowy. To idealna okazja, aby zakupić w pełni funkcjonalny produkt w obniżonej cenie.
Numer produktu: 89351
Łącząc wspaniałe brzmienia lampowe legendarnego przedwzmacniacza mikrofonowego 610 zaprojektowanego przez Billa Putnama z kompresją signature FET w Universal Audio 1176LN, 6176 Vintage Channel Strip to fantastyczny pakiet ciepłych, gładkich tonów w świetnej konstrukcji przedwzmacniacza mikrofonowego. Po tym, jak został zatrudniony do nagrywania wszystkich, od Franka Sinatry po Van Halena I, unikalne cechy kompresora, sprawiły, że jest to przedwzmacniacz dla profesjonalnych studiów.
Model 6176 może się pochwalić łatwym sterowaniem, które stało się wyborem wśród ciężkich graczy, takich jak Vance Powell i Joe Chiccarelli, artystów takich jak Chris Martin of Coldplay, Norah Jones, Wyclef Jean i James Mercer of The Shins. Użyj prostego przełącznika do "Split" lub "Join the przedwzmacniacz".
Pasek ten posiada mikrofon 2-610 i przedwzmacniacz instrumentów, nazwany przez Michaela Coopera (Mix Magazine) "hands-down, najbardziej wymiarowy przedwzmacniacz mikrofonowy, jaki kiedykolwiek słyszałem". Inżynier/producent Peter Wade, który pracował z takimi aktorami, jak Wyclef Jean czy Jennifer Lopez, powiedział po prostu: "To pudełko rządzi". Sekcja przedwzmacniacza mikrofonowego 6176 utrzymuje jakość i charakter modelu 2-610, dodając jednocześnie regulację mocy wysokiego napięcia w celu poprawy charakterystyki basu i przełącznika 15db pad na panelu przednim.
"Wszystkie wokale na wyprodukowanych przeze mnie utworach Adele zostały nagrane przez Universal Audio 6176, więc można przypisywać jasne i krystalicznie czyste, tępe tony Adele do przedwzmacniacza i kompresora UA.
Paul Epworth - Producent Roku 2012 (Adele, Foster the People)
"Gdybym mógł mieć tylko jeden kawałek sprzętu, wybrałbym 6176 rąk w dół. Potrzebuję tego."
Matt Appleton - Foxy Shazam
"The 6176 jest moim ulubionym narzędziem do uzyskiwania dużych ciepłych tonów z wiolonczeli i basu, a także czystych faktur gitary.
Charlie Clouser - NIN, "Saw" Soundtstojaks