Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Kluczowe cechy
Ten opis został przetłumaczony automatycznie z języka angielskiego - Oryginalną wersję zobacz tutaj
Numer produktu: 94874
Tiptop Audio udało się wiernie odtworzyć obwody z klasycznej perkusyjnej maszyny lat 80-tych, aby zapewnić bezkompromisowe brzmienie perkusji w unikalnym i funkcjonalnym formacie modułowym. Zaprojektowany do pracy wraz z innymi modułami perkusyjnymi w series CP909 dostarcza ten klasyczny analogowy dźwięk klap w hałdach, z dodatkowymi funkcjami dodanymi w celu stworzenia tego osobistego dotyku i rzeźbienia idealnego dźwięku dla Twojego projektu. Modułowy format umożliwia niewiarygodną personalizację w obrębie platformy, a CP909 idealnie wpasuje się w istniejące i nowe konfiguracje dzięki swojej wszechstronnej konstrukcji i kompaktowej konstrukcji.
CP909 jest wyposażony w ulepszony stopień wzmocnienia sygnału wyjściowego, zdolny do generowania znacznie gorętszych sygnałów niż oryginalna maszyna bębnowa. Ten dodatek stopni wzmocnienia emuluje starą praktykę uruchamiania oryginalnych maszyn perkusyjnych przez outboard wzmacniacze w celu dodania wzmocnienia, oraz przekazywania tego sygnału przez inne urządzenia w celu wygenerowania dodatkowych harmonicznych z klipsowania i distortion. Ta rozszerzona paleta dźwięków opisana w CP909 daje możliwość wykorzystania szeregu zharmonizowanych dźwięków bębna z ostrym atakiem brzytwy, a nawet mocno zgniecionych i zniekształconych dźwięków. CP909 może być nawet bardziej gorący niż statywardowe poziomy modułowych VCO, co czyni go jednym z najbardziej użytecznych sposobów na osiągnięcie dużych, ziarnistych i bogatych dźwięków z obwodów CP909.
Tiptop Audio dodano również zaprojektowany przez nas podwójny układ puls-shaper, umożliwiający wyzwalanie sterownika CP909 za pomocą sygnałów wyzwalających lub bramkowych z wielu innych urządzeń, takich jak dzielniki zegara, sekwencery kroku lub inne źródła zegara/impulsu. Ta konstrukcja oznacza, że otrzymujesz ten sam stabilny dźwięk przy jego szczytowej mocy niezależnie od różnic w źródle impulsów bez potrzeby kształtowania impulsów wysyłanych do modułu.
Akcent jest tym, co sprawia, że beat brzmi naturalnie i jest pełen życia. CP909 posiada wejście akcentujące, które jest sygnałem bramki/wyzwalacza. Gdy to wejście akcentujące nie jest używane, wejście wejściowe bramy jest kierowane zarówno do wejścia akcentującego, jak i wejścia bramy, co służy dwóm celom. Pozwala to na uzyskanie najgorętszego możliwego brzmienia bębna, nawet gdy nie jest podłączony sygnał wejściowy z akcentem, a jednocześnie wykorzystuje pokrętło regulacji akcentu do działania jako precyzyjna kontrola poziomu wzmocnienia sygnału wyjściowego. Jednak po podłączeniu do wejścia akcentującego, routing wejścia bramy zostanie przerwany, co pozwoli na niezależne sterowanie żądanym akcentem niezależnie od sygnału bramy przychodzącej. Ustawienie pokrętła wyżej spowoduje duże różnice poziomów wzmocnienia pomiędzy akcentowanymi i nieakcentowanymi nutami, przy czym niższy poziom będzie miał odwrotny efekt. W porównaniu z oryginalną maszyną perkusyjną, która posiadała globalną kontrolę akcentu, która miała wpływ na wszystkie dźwięki na maszynie w tym samym czasie, CP909 daje Ci całkowitą niezależną kontrolę nad akcentem Twoich dźwięków bez narażania innych modułów, dając Ci szerokie opcje dynamiczne.
CP909 wykorzystuje quasi-randomowy generator hałasu oparty na logice, a kontrola kosza wpływa na prędkość tego generatora. W pozycji maksymalnej, generator jest ustawiony na oryginalną prędkość klasycznej maszyny perkusyjnej, aby osiągnąć typowy dla lat 80. analogowy dźwięk klap. Obniżenie ustawienia "trashes" źródła hałasu, otwierając ogromny wachlarz możliwości dźwiękowych pozwalających na wygenerowanie znacznie większej ilości dźwięków. Zmniejszenie prędkości obrotowej zegara zwiększa również głośność ze względu na naturę logicznego generatora hałasu.
Umieszczony w środkowej, prawej części płytki drukowanej, trymer jest używany do zrównoważenia dźwięków klaskania i klaskania reverb. statywardowo trymer CP909 jest ustawiony zgodnie z oryginalnymi specyfikacjami klasycznej maszyny bębnowej z lat 80-tych. Można to jednak wyregulować i eksperymentować za pomocą małego śrubokręta płasko-głowicowego, aby ostrożnie obracać trymer podczas słuchania zmian brzmienia.
CP909 tworzy swój efekt klaskania poprzez zastosowanie specjalnego generatora o potrójnej obwiedni, który kontroluje wzmocnienie VCA. Quasi-random logiczny generator hałasu tworzy źródło dźwięku, które zasila VCA, a to tworzy signature analogowe klapki, które można znaleźć w klasycznej maszynie perkusyjnej z lat 80-tych. CP909 jest również wyposażony w unikalne pokrętło regulacji kosza, które otwiera zupełnie nowy świat dźwięków, które mogą być generowane przez ten moduł.
Każdy moduł bębna analogowego wykonany przez Tiptop audio dobrze patch dostrojony moduł wykorzystuje sieć T-Network generatorów sinusoidalnych, źródeł hałasu, VCA, kopert i obwodów filtrujących zaprojektowanych specjalnie do tworzenia niesamowitych dźwięków perkusyjnych. Łącząc każdy z tych modułowych komponentów, Tiptop stworzył niesamowity sposób generowania specyficznych dźwięków. Stosowane są tylko najwyższej jakości części dyskretne i to w sposób minimalny. Łączenie wielu Tiptop Audio modułów daje możliwość stworzenia prawdziwie spersonalizowanego zestawu dźwiękowego o ogromnej elastyczności. Czy to tylko do odtwarzania rowka obok innych linii basowych i innych melodii, lub złożone przełączanie sygnałów wyzwalających w locie, podczas gdy dźwięki bębna podróżują przez dodatkowe procesory dźwięku, aby stworzyć nieprzewidywalne i skomplikowane wyniki, Tiptop Audio's premium modułowa konstrukcja otwiera drzwi do zupełnie nowego świata dźwięku.