Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Kluczowe cechy
Ten opis został przetłumaczony automatycznie z języka angielskiego - Oryginalną wersję zobacz tutaj
Numer produktu: 95379
MMF-1s opiera się na projekt Cwejman MMF-1, dodając punkt nasycenia, dodatkowe formanty i szeroki zakres CV i łączność audio. MMF-1 jest idealny dla dźwięku projektowanie aplikacji, oferujący zintegrowane nasycenie sekcji z wielu ustawień kompresji i dogłębne modulacji control. Może służyć do przetwarzania sygnałów moduł synth i innych urządzeń zewnętrznych do zmiany tonu, styl i dynamiki dźwięku. Tłumiki precyzji i ergonomiczny układ sprawiają, że zmiana parametrów szybkie i łatwe, dla poprawy przepływu pracy. Posiada również szeroką gamę przełączników do zmiany parametrów w tym przełącznik nachylenia 12db/24dB filtr. Również możesz między liniowe, wykładnicze i Mix parametry dla VCA.
Filtr trybu Multi MMF-1s Cwejman oferuje siedem filtrowanie trybów w sumie, dając Ci więcej niż wystarczająco wiele, aby osiągnąć każdy dźwięk i styl, czego potrzebujesz. Składają się z siedmiu trybów: dolnoprzepustowy, Górnoprzepustowy, pasmo przenoszenia, dual band pass (podwójnego rezonansu), dwupasmowa przechodzą (jeden górnej rezonans), dwupasmowa przekazać (jeden rezonans niższe) i wycięcie (pojedynczy lub podwójny rezonansu). Każdy tryb filtra nadaje się do różnych celów. Na przykład filtr dolnoprzepustowy wycina high-end widma częstotliwości, idealne rozwiązanie do czyszczenia ścieżki basu i inne dźwięki low-end. Więcej unikatowych filtrów takich jak dual band pass, umożliwiają wyodrębnić pewne częstotliwości za pomocą Q control, który może służyć do tworzenia efektów wah typu i innych podtekstów.
Sekcji modułu poświęcona jest w fazie nasycenia. Na etapie nasycenia ma na celu zakłócić sygnał w sposób nieliniowy. Tłumiki dedykowane nasycenia może być napięcie kontrolowane za pomocą zewnętrznych tryby. Parametr Mix pozwala na dostosowanie dostrajania dźwięku, co pozwala na połączenie między dźwięk oryginalny i przetworzone, lub za pośrednictwem VCA na wyjściu. Odfiltrowany sygnał jest następnie do wyboru poprzez wyjście FRP. Jest jednym z najbardziej unikalnych parametrów modułu 2 harmonicznych control, zaprojektowane aby podkreślić drugiego zamówienia harmonicznych dźwięku. W sekcji kompresji oferuje trzy wybierane współczynniki składa się z: 1:1, 3:1 i 20:1. Nasycone sygnału mogą być używane przez wyjście Mix VCA, z wynikowy sygnału zależy przełącznik VCA/Mix, a także Mix control.
Elastyczna konstrukcja jest idealna do różnych celów w tym dźwięku projektowanie aplikacji. Polak jest zdefiniowany przez jak strome filtr tnie atenuowany częstotliwości. Można wybrać między 12dB/oktawę i 24dB/oktawę ustawienia nachylenia dla wyniki urozmaicone. Wyniki 12dB/oktawę w filtrze 2-biegunowy cięcia, 24 dB/Oktawa tym filtr 4-biegunowy cięć. Tym większe nachylenie filtr, filtr więcej cięcia to wyniki w.
Moduł oferuje również szeroki zakres Audio i złączy CV, w tym dwa dedykowane wejścia audio. Dwa połączenia Cuttoff CV pozwala na control częstotliwości odcięcia od zewnętrznych modułów i wyposażenia. Q-szczyt i odstępy między formantów szczyci się również CV połączeń zewnętrznych control. Dwa wyjścia główne są punkty patch FRP i VCA Mix, co pozwala uwzględnić zakres źródeł sygnału zewnętrznego. Nasycone sygnał jest proces za pośrednictwem połączeń VCA Mix, w związku z zależności od VCA/Mix przełącznik i mix control.