Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Ten opis został przetłumaczony automatycznie z języka angielskiego - Oryginalną wersję zobacz tutaj
Yeti Pro jest pierwszy mikrofon USB na świecie łączenie 24 bity/192 kHz zapisu cyfrowego rezolucji z analogowego wyjścia XLR. Posiada trzy kapsuły chłodnicę niestandardowych i ustawienia czterech różnych wzorów, Yeti Pro może przechwytywać dźwięk cyfrowy z maksymalnie cztery razy jasności znalezione na płytach.
Numer produktu: 19401
Yeti Pro wyposażony jest w najnowocześniejszy układ przetwornika A-D i oddzielną ścieżkę obwodu analogowego do użytku z profesjonalnymi mikserami studyjnymi i przedwzmacniaczami. Otrzymujesz również wbudowany wzmacniacz słuchawkowy do monitorowania bez opóźnień oraz bezpośrednie sterowanie głośnością słuchawek, wyborem wzorca, wyciszeniem i wzmocnieniem mikrofonu. Niezależnie od tego, czy nagrywasz w domu, w studio (lub w Himalajach!), Yeti Pro jest najlepszym rozwiązaniem dźwiękowym.
Legenda Yeti jest kontynuowana z najbardziej zaawansowanym i wszechstronnym wieloprzetwornikowym mikrofonem USB, jaki obecnie krąży po świecie. Yeti Pro oferuje narzędzia i możliwości nagrywania wymagające zazwyczaj wielu mikrofonów i urządzeń, a wszystko to w prostej formie mikrofonu USB typu plug 'n play.
Pulpit lub studio, możliwości są nieograniczone.
Możesz szybko wybrać jedno z czterech ustawień wzorca Yeti Pro (stereo, kardioidalny, dookólny, dwukierunkowy), po prostu obracając pokrętło wyboru wzorca. Poniższa tabela przedstawia symbol każdego z wzorców, kierunek źródła dźwięku oraz sugerowane zastosowania nagrywania.
STEREO
Tryb Stereo jest doskonały do przechwytywania realistycznego obrazu stereo. Aby rozpocząć, skieruj mikrofon na źródło dźwięku, które chcesz nagrać ("przód" mikrofonu to ta strona mikrofonu, na której znajduje się logo). Blue Microphones Logo). W zależności od instrumentu i/lub dźwięku, który chcesz uzyskać, umieść grill mikrofonu w odległości od 2 cali do kilku stóp przed źródłem dźwięku. Poprzez wyśrodkowanie źródła dźwięku, uzyskasz równe ilości sygnału w lewym i prawym kanale. Jeśli chcesz trochę więcej sygnału w prawym kanale, przesuń źródło dźwięku trochę w prawą stronę mikrofonu (tak jakbyś był za mikrofonem), a jeśli chcesz trochę więcej sygnału w lewym kanale, przesuń źródło dźwięku w lewo (tak jakbyś był za mikrofonem). Alternatywnie, możesz nagrać wszystko jak najbardziej wyśrodkowane i łatwo dostosować pozycję podczas miksowania nagrania. Jeśli chcesz, aby dźwięk był tylko w prawym lub lewym kanale, powinieneś spróbować użyć ustawienia kardioidalnego, dwukierunkowego lub dookólnego i użyć swojego oprogramowania do twardego panoramowania dźwięku w lewo lub w prawo.
CARDIOID
Kardioida jest najczęściej używanym trybem i może być przydatna w większości sytuacji. Jeśli nagrywasz wokal, podcast lub lektora, tryb kardioidalny jest prawdopodobnie najlepszym wyborem. Podczas nagrywania w trybie kardioidalnym, dźwięk bezpośrednio przed mikrofonem jest zbierany, podczas gdy dźwięk z tyłu i po bokach mikrofonu nie jest zbierany. Dlatego należy umieścić źródło dźwięku bezpośrednio przed mikrofonem. Tryb kardioidalny zapewnia najbardziej bezpośredni, bogaty dźwięk, ale nie oferuje tak dużej ilości powietrza lub obecności jak inne tryby nagrywania.
DOOKÓLNY
Dookólny oznacza, że mikrofon odbiera dźwięk jednakowo ze wszystkich kierunków. To ustawienie jest idealne do nagrywania grupy muzyków grających w tym samym czasie, nagrywania rozmowy pomiędzy kilkoma osobami w pokoju, rozmowy konferencyjnej lub innych sytuacji, w których chcesz uchwycić atmosferę "bycia tam". Ponieważ w tym trybie dźwięk jest odbierany ze wszystkich kierunków, orientacja mikrofonu nie jest kluczowa, ale jako dobrą zasadę należy zacząć od zorientowania przedniej części mikrofonu na główne źródło dźwięku, które chcesz nagrać.
BIDIRECTIONAL
Dwukierunkowość oznacza, że mikrofon zbiera dźwięk z przodu i z tyłu mikrofonu, podczas gdy dźwięki po bokach są "odrzucane", czyli nie są zbierane. Ustawienie dwukierunkowe jest bardzo przydatne do uzyskania zniuansowanego, przyjemnego dźwięku podczas nagrywania instrumentów muzycznych i jest idealne do nagrywania wywiadu z dwoma lub więcej gośćmi. Umieszczając mikrofon pomiędzy dwoma lub więcej obiektami (przód mikrofonu skierowany w stronę jednego źródła, tył mikrofonu skierowany w stronę drugiego), można uzyskać naturalny dźwięk bez konieczności stosowania wielu mikrofonów.
PC: Windows 7, Windows Vista, XP Home Edition lub XP Professional USB 2.0 High Speed; 256 MB RAM (minimum)
Macintosh: Mac OSX (10.4.11 lub nowszy) USB 2.0 High Speed; 256 MB RAM (minimum)