Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Kluczowe cechy
Ten opis został przetłumaczony automatycznie z języka angielskiego - Oryginalną wersję zobacz tutaj
Numer produktu: 33057
Moog Sub Phatty Analog Synthesizerłączy klasyczne brzmienie i styl poprzednich syntezatorów Moog z nowoczesną funkcjonalnością i wysoce przenośną konstrukcją. Moog Sub Phatty posiada dwa oscylatory z pełnym analogowym układem, co skutkuje ogromnym ciepłem i zapaścią normalnie kojarzoną z vintage syntezatorami. Podwójne oscylatory o zmiennym kształcie fali zapewniają optymalną wszechstronność w zakresie tworzenia dźwięku, a wbudowany generator hałasu zapewnia dodatkową kontrolę. Dolny-end-focused dźwięku Moog Sub Phatty produkuje będzie przeforsować każdy mix, dostarczając punchy i wymawiane low-end, idealny dla synth basslines.
Jedną z najbardziej unikalnych funkcji, którą może pochwalić się Moog Sub Phatty, jest sterowanie Multidrive, zintegrowane z sekcją miksera. Obwód Multidrive daje Ci kontrolę nad bogatym i potężnym nadbiegiem filtra. Obwód Multidrive może być używany zarówno do dodawania subtelnego ciepła do basu, jak również do granic możliwości, aby zapewnić ogromny i chrupiący dźwięk przesterowany. Możliwości są nieograniczone, ale efekt końcowy jest zawsze taki sam, gruby, chrupiący syntezatorowy bas, który zdominuje dolny koniec.
Oprócz podwójnych oscylatorów i sekcji wielodyskowej syntezator analogowy Sub Phatty posiada dodatkowy suboscylator, który wysyła falę kwadratową oktawę poniżej Osc 1, który może być używany jako trzeci oscylator dla większej wszechstronności. Panel przedni sekcji miksera oferuje szeroki zakres wszechstronnych kontroli, które mogą być używane do wytwarzania dźwięku, dając Ci bezprecedensowe access do wewnętrznego działania syntezatora. Jego półwaga klawiatury i w pełni analogowy tor obwodu posiada 1 pokrętło i 13 przełącznik w sumie, jak również wbudowany LFO. Na panelu przednim znajduje się również koło modulacyjne oraz złącze MIDI i USB do podłączenia Mooga do zewnętrznych urządzeń audio. Legendarny filtr drabinkowy, stworzony przez samego Boba Mooga, pozwala wybrać optymalną częstotliwość odcięcia filtra i rezonans dla tego słynnego, punchy Moog dźwięku, który jest tak poszukiwany.