Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Ten produkt jest obecnie niedostępny do wysyłki do Twojego kraju
Kluczowe cechy
Ten opis został przetłumaczony automatycznie z języka angielskiego - Oryginalną wersję zobacz tutaj
Numer produktu: 298246
Przełomowe nowe funkcje i aktualizacje. Wraz z aktualizacją oprogramowania 4.14, Novation dodał pięć nowych i potężnych funkcji do Bass Station. Jedną z najbardziej ekscytujących funkcji jest nowy tryb AFX. Opracowany we współpracy z legendarnym producentem muzyki elektronicznej Aphex Twin, tryb AFX umożliwia patch na zasadzie klawisz po klawiszu. Teraz możesz wprowadzać subtelne zmiany w dźwiękach podczas gry lub podzielić klawiaturę na wiele stref w celu uzyskania live występów.
Obwiednie mają teraz stały parametr czasu trwania, eliminując stan zanikania obwiedni. Suwak decay dyktuje czas trwania etapu podtrzymania, co jest idealne do programowania perkusji i podciągnięć.
Inne nowe funkcje obejmują rozszerzoną kontrolę sub-oscylatora, zróżnicowany poślizg oscylatora i liczbę rewyzwalaczów obwiedni. Każda nowa funkcja pomaga rozszerzyć kreatywne możliwości Bass Station.
Novation Bass Station II to analogowy syntezator monofoniczny z talentem do basu, ale z silnikiem dźwiękowym, który jest wystarczająco wszechstronny, aby wykopać leady i ostre arpeggia. Wnosi najlepsze elementy oryginalnego BassStation do zupełnie nowego projektu z przerobioną modulacją, efektami, filtrami i nie tylko; podobnie jak BassStation, ale znacznie większy. Ścieżka sygnału jest analogowa - w tym sekcja efektów. sharp pure
Sprzęt został podzielony na moduły z dedykowanymi potencjometrami, przełącznikami, suwakami i przyciskami dla wszystkich głównych parametrów. Możesz przechowywać i przywoływać patche na Bass Station II - jest dostarczany z 64 zabójczymi presetami fabrycznymi, miejscem na 64 własne dźwięki na sprzęcie i możesz przechowywać jeszcze więcej na komputerze. Bass Station II posiada 25 pełnowymiarowych klawiszy czułych na prędkość z możliwością przypisania aftertouch.
Ponieważ została opracowana jako klawiatura syntezatorowa, każdy klawisz jest indywidualnie sprężynowany, dzięki czemu jest lekki w dotyku i bardzo czuły na syntezator engine.
Bass Station II opiera się na trzech analogowych oscylatorach i generatorze szumu. Istnieją dwa w pełni niezależne oscylatory oraz suboscylator, krytyczny element w tworzeniu bogatych, analogowych dźwięków basowych. Oscylatory One i Two można przełączać między sinusoidą, piłokształtem, kwadratem i zmienną szerokością impulsu, a oscylator Three - sub osc - można ustawić na jedną lub dwie oktawy poniżej oscylatora One. Może być kwadratowy, sinusoidalny lub o wąskiej szerokości impulsu, zapewniając charakterystyczne, tłuste brzmienie basu.
Możesz wybrać pomiędzy dwoma dyskretnymi filtrami - Acid lub Classic - każdy z wbudowanym overdrive do przesuwania tonów filtra z suchego, do ciepłego, do paskudnego! Filtr Classic Bass Station można przełączać między dolnoprzepustowym, górnoprzepustowym i pasmowym przy nachyleniu 12 lub 24 dB. Filtr Acid jest oparty na konstrukcji filtra drabinkowego diodowego, który zapewnia charakterystyczny dźwięk 303, który jest przeznaczony do squelch!
Bass Station II posiada dwa efekty (nie wliczając filtra overdrive). Zniekształcenia analogowe napędzają komponenty obwodu, aby dodać nowe częstotliwości do dźwięku. Bass Station Funkcja zniekształceń II może dodać delikatne ciepło, brudną ziarnistość i wszystko pomiędzy. Drugim efektem jest Osc Filter Mod, który tworzy charakterystyczny dźwięk typu FM, wykorzystując Oscylator Two do modulowania częstotliwości filtra.
Dostępne są dwa generatory obwiedni i dwa oscylatory niskiej częstotliwości (LFO). Pierwsza obwiednia to obwiednia wzmacniacza ADSR, a druga to obwiednia modów, która może być używana do modulowania częstotliwości filtra, wysokości oscylatora i szerokości impulsu oscylatora. LFO One jest przeznaczone do modulacji wysokości dźwięku, podczas gdy LFO Two służy do modulowania szerokości impulsu oscylatora i częstotliwości filtra. Chociaż wygląda na to, że istnieją cztery przebiegi LFO, funkcja LFO Slew może być dowolnie używana do rzeźbienia LFO w gładsze kształty fal.
Bass Station Arpeggiator i sekwencer krokowy II to zabójcze narzędzia do wykonywania i produkcji. Arpeggiator może być skierowany do wykonywania 32 różnych wzorów rytmicznych w różnych kierunkach z przełączanym zakresem oktaw. Można również włączyć Step Sequencer. Można odtwarzać do czterech sekwencji - z legato i odpoczynkami - i odtwarzać je przy użyciu dowolnego z 32 wzorów rytmicznych.