Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Ten produkt jest obecnie niedostępny do wysyłki do Twojego kraju
Kluczowe cechy
Ten opis został przetłumaczony automatycznie z języka angielskiego - Oryginalną wersję zobacz tutaj
Numer produktu: 285050
Przełomowe nowe funkcje i ulepszenia. Wraz z aktualizacją firmware 4.14, Novation dodaliśmy pięć nowych i potężnych funkcji do Bass Station. Jedną z najbardziej ekscytujących funkcji jest nowy tryb AFX. Opracowany wspólnie z legendarnym producentem muzyki elektronicznej Aphex Twin, tryb AFX pozwala na patch na zasadzie "klawisz po klawiszu". Teraz możesz wprowadzać subtelne zmiany do dźwięków podczas gry lub podzielić klawiaturę na wiele stref dla live występów.
Obwiednie posiadają teraz stały parametr czasu trwania, eliminując stan zanikania obwiedni. Suwak decay dyktuje czas trwania fazy sustain, jest to idealne rozwiązanie dla programowania perkusji i uderzeń.
Inne nowe funkcje obejmują rozszerzoną kontrolę sub-oscylatora, zróżnicowany glide oscylatora i licznik rewyzwalaczów obwiedni. Każda nowa funkcja pomaga rozszerzyć kreatywne możliwości Twojego Bass Station.
Novation Bass Station II to analogowy mono-synth z talentem do basu, ale silnikiem dźwiękowym, który jest wystarczająco wszechstronny, aby wykrzesać ostre leady i wyraziste arpeggia. Wnosi najlepsze elementy oryginalnego BassStation do zupełnie nowego projektu z przerobioną modulacją, efektami, filtrami i innymi elementami; jak BassStation, ale znacznie większymi. Ścieżka sygnału jest czysto analogowa - łącznie z sekcją efektów.
Sprzęt został ułożony w moduły z dedykowanymi potencjometrami, przełącznikami, suwakami i przyciskami dla wszystkich głównych parametrów. Na Bass Station II możesz przechowywać i przywoływać patche - dostarczany jest z 64 zabójczymi presetami fabrycznymi, miejscem na 64 własne brzmienia na sprzęcie, a jeszcze więcej możesz przechowywać na komputerze. Bass Station II ma 25 pełnowymiarowych klawiszy, które są wrażliwe na prędkość i mają przypisany aftertouch.
Ponieważ została zaprojektowana jako klawiatura syntezatorowa, każdy klawisz jest indywidualnie sprężynowany, dzięki czemu jest lekki w dotyku i bardzo dobrze reaguje na syntezator engine.
Bass Station II zbudowany jest na trzech analogowych oscylatorach i generatorze szumu. Są tu dwa w pełni niezależne oscylatory plus suboscylator, krytyczny element w tworzeniu bogatych, analogowych brzmień basowych. Oscylatory One i Two są przełączane pomiędzy sinusem, sawtootem, kwadratem i zmienną szerokością impulsu, a Oscylator Three - sub osc - można ustawić na jedną lub dwie oktawy poniżej Oscylatora One. Może być kwadratowy, sinusoidalny lub o wąskiej szerokości impulsu, dostarczając charakterystycznego, tłustego brzmienia basowego.
Możesz wybrać jeden z dwóch dyskretnych filtrów - Acid lub Classic - każdy z nich posiada wbudowaną stronę overdrive, która umożliwia uzyskanie brzmienia filtra od suchego, przez ciepłe, po paskudne! Filtr Classic Bass Station może być przełączany pomiędzy filtrem dolnoprzepustowym, górnoprzepustowym i pasmowym o nachyleniu 12 lub 24dB. Filtr Acid oparty jest na konstrukcji drabinki diodowej, która zapewnia charakterystyczne dla 303 brzmienie, które jest przeznaczone do tłumienia!
Bass Station II posiada dwa efekty (nie licząc filtra overdrive). Analogowy distortion napędza elementy obwodu, aby dodać nowe częstotliwości do dźwięku. Bass Station Funkcja Distortion w II może dodać delikatne ciepło, brudną ziarnistość i wszystko pomiędzy. Drugi efekt to Osc Filter Mod, który tworzy charakterystyczne brzmienie typu FM poprzez wykorzystanie Oscylatora Dwa do modulacji częstotliwości filtra.
Istnieją dwa generatory obwiedni i dwa oscylatory niskiej częstotliwości (LFO). Pierwsza obwiednia to obwiednia wzmacniacza ADSR, a druga to obwiednia mod, która może być użyta do modulacji częstotliwości filtra, wysokości dźwięku oscylatora i szerokości impulsu osc. LFO One jest przeznaczona do modulacji wysokości dźwięku, natomiast LFO Two służy do modulacji szerokości impulsu oscylatora i częstotliwości filtra. Chociaż wygląda na to, że są cztery przebiegi LFO, funkcja LFO Slew może być dowolnie używana do rzeźbienia LFO w gładsze kształty fal.
Bass Station Arpeggiator i sekwencer krokowy II to zabójcze narzędzia wykonawcze i produkcyjne. Arpeggiator może być skierowany na przebieg 32 różnych wzorców rytmicznych w różnych kierunkach z przełączanym zakresem oktaw. Możesz również zaangażować Step Sequencer. Można zagrać do czterech sekwencji - z legato i odpoczynkami - i odtworzyć je używając jednego z 32 wzorców rytmicznych.