Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Kluczowe cechy
Ten opis został przetłumaczony automatycznie z języka angielskiego - Oryginalną wersję zobacz tutaj
Polar TI wirusa jest ostatnia część specjalne wydanie wirusa TI WhiteOut. Tylko ograniczona liczba jednostek zostały wyprodukowane. Specyfikacje techniczne są identyczne z 2009 Polar TI wirusa, schemat kolorów oprawy różnią się, jak można zobaczyć. To jest ostatnia część specjalne wydanie wirusa TI WhiteOut. Pierwsze dwa wydania, biały pulpitu TI wirusa i białego klawiatury, sprzedawano wszystkie pierwszego dnia.
Numer produktu: 19514
Wygląd Gun metalu, drewna i aluminium są głównych składników na specjalnej edycji. Wykonać z WhiteOut TI wirusa i można mieć pewność, że Twoja obecność na stole montażowym nie będzie zanikanie obrazu z tłem.
Całkowitego włączenia
Całkowitego włączenia jest nasze zastrzeżonych technologii, która doskonale łączy każdego modelu TI wirusa i komputerowi utworzenie ujednolicony system składający się wirtualnego instrumentu plug-in i syntezator potężne sprzętu, który nie tylko kontroluje TI wirusa, ale również otrzymuje dźwięku z niego, w celu umożliwienia processingu wewnątrz komputera. W ten sposób otrzymasz best of both worlds: swój wirusów TI obliczy wszystkie głosy i skutków i dlatego udostępnia procesora komputera do innych zadań. Ponieważ to jest napędzana przez kontrolę wirusa plug-in, czas (w odróżnieniu od normalnego czasu MIDI i USB-MIDI) będzie dokładne próbki i wszystkie dane dźwiękowe zostaną zapisane w obrębie utworu muzycznego lub projektu. Kontrolę wirusa oferuje zaawansowane możliwości edycji, razem ze stroną bibliotekarz łatwy w użyciu, aby śledzić wszystkie poprawki TI wirusa.
Oscylatory
Trzy główne oscylatory i jedno sub oscylator na głos. Głównych oscylatorem mogą zawierać różnych typów oscylator, włączając w to klasyczne wirtualnego oscylatory analogowy (Piła, impulsowe zmiennej, sinus, trójkąt, 62 widma fal z kilku trybów FM) i hypersaw (multi Piła zębów oscylatora o maksymalnie 9 skumulowany oscylatory, 9 pod oscylatory i oscylator synchronizacji w tym samym czasie). Wavetable oscylatory z 100 wavetables wielowskaźnikowa, funkcja zmiennej rozdzielczość i opcjonalne pulse width modulation. Graintable oscylatory stosowanie technik granulowany podsumowujące dla niezależną kontrolę skoku i formants Aby zawinąć fali poznania. Formant oscylatory sympatii z systemem sygnał przez masywne, modulatable filterbank z setkami rezonansowych pasm, przy czym przekształceniom przez indeks tabeli dźwięków.
Filtry
Dwa całkowicie niezależne filtry (lowpass, highpass, pasmowego, bandstop) z modułu opcjonalne nasycenie zlokalizowany między obu bloki filtru. Moduł nasycenie można dodać jeden z kilku zakłóceń i skutków lo-fi lub dodatkowe niskie /-filtr górnoprzepustowy. Opcjonalny self-resonating Moog kaskadowo filtr symulacji obwodu przeciążenie i Polacy 1-4.
Modulacja
Modulacji dwuwymiarową macierz z 6 gniazd (źródła 1 i 3 modulacji cele każdego). Każdy parametr wykonalne mogą być modulowane w czasie rzeczywistym. Trzy LFOs z zmysłowymi dodatkowe miejsca przeznaczenia wraz z jedno gniazdo definiowanych przez użytkownika. Dwóch kopertach błyskawiczne, wielostopniowej (ADSTR) - LFOs może być używany jako generatorów ziemi jak również.
Skutki
Sekcja FX ma niezależne opóźnienia i pogłosu na poprawki (nawet w wielozadaniowy), wraz z wiele algorytmów zakłócenia/lo-fi, phaser, chór/Efekt fazowy, kontrolę znaków, ring modulator/przesuwanie, EQ i globalnego vocoder. Nie ma żadnej różnicy między trybami singel i multi - poprawki dźwięku dokładnie takie same.
Arpeggiator:
Każda poprawka zawiera własne arpeggiator wzorzec feat. 32 programowalne kroki (długości oraz prędkości może być regulowane na każdym etapie) wraz z globalną kontrolą swing/losowo chronometraż i jeden dla długości Uwaga. Całkiem dużo każdego parametru tym deseniu, sama, Liczba oktaw i wiele innych może być kontrolowane za pomocą macierzy modulacji.
WE/WY
6 zrównoważone wyjścia (@ 4dB), kopie zapasowe przez 192 Khz/24-bitowe przetworniki D/A, z ograniczenie bezalkoholowych. Dwóch danych wejściowych z 24-bitowy poświęcony A/D. wyjście słuchawkowe. MIDI w, poza i thru. Cyfrowe audio S/PDIF (44.1/48 kHz) nakłady & wyjść. USB jest używany dla MIDI i transmisji dźwiękowej (Dodawanie 3 dodatkowe stereofoniczny wyjściami) i działa na 12 Mb/s