Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Kluczowe cechy
Ten opis został przetłumaczony automatycznie z języka angielskiego - Oryginalną wersję zobacz tutaj
Numer produktu: 79239
Kiedy Montagnana miał zaledwie 15 lat, przeniósł się do Wenecji, znanej również jako centrum produkcji instrumentów. Przed otwarciem własnego sklepu w 1712 r. Montagnana nauczył się swoich umiejętności w warsztacie Matteo Sellasa. W tym czasie dominująca praca Stainera przykuła uwagę Montagnany, która następnie wykorzystała ją do wpłynięcia na jego własną pracę, co jest oczywiste w płynących otworach F i wysokich łukach skrzypiec z 1721 roku. Stopniowo dzieło Montagnany nabrało charakteru włoskiego, a jego ostatnie instrumenty nadają się dla solistów. Pomimo całej ciężkiej pracy do tej pory wiolonczele Montagnany są nadal jego najlepszą spuścizną i są uważane przez profesjonalistów za podobne jakościowo do pracy Stradivari. Montagnana wykorzystuje szeroki wzór, z długimi, pięknymi narożnikami i właściwymi otworami w kształcie litery F, które są w stanie osiągnąć mocne i pełne brzmienie. Kiedy projekty wiolonczelowe znajdowały się na czele weneckiego instrumentu, Montagnana wykorzystał ten czas na rozwój swojego kunsztu w tej dziedzinie. Jego wiolonczele były bardzo charakterystyczne i działały dobrze jako instrumenty koncertowe. Wiolonczele wytwarzają wysokiej jakości dźwięk o wspaniałej projekcji i brzmieniu.
Ebony jest popularnym drewnem, znanym najlepiej z czystych, ostrych ataków, które jest w stanie wytworzyć. Drewno to jest na ogół znacznie jaśniejsze niż klon i ma podobną gęstość. Ebony Dzięki ciasnym ziarnom podstrunnica ta nie wymaga żadnego finish. Ta jakość nadaje podstrunnicy naturalną płynność i szybkość gry, którą preferuje wielu profesjonalistów. Chociaż istnieje wiele rodzajów drewna używanych do tworzenia podstrunnic ebony jest najciemniejszy z nich wszystkich. Drewno działa efektywnie w całej gamie instrumentów i jest niezawodne przez wiele lat.
Użycie klonu i świerku jest wypróbowaną i sprawdzoną kombinacją używaną w najwyższej jakości altówkach. Ta kombinacja daje skoncentrowany, mocny dźwięk z dużą ilością ciała i ciepła tonalnego, który z czasem tylko się poprawi. Drewno jest wybierane ręcznie na podstawie wieku i wąskiej granulacji, a następnie jest ręcznie rzeźbione dla uzyskania dźwięku i wyglądu pełnego dziedzictwa. Odległość pomiędzy ziarnami ma wpływ na rezonans instrumentu, a węższe ziarnko skutkuje bardziej czułym, pełnoziarnistym i ważonym dźwiękiem z mocnym rdzeniem tonalnym. Klonowe grzbiety i boki pomagają zapewnić wytrzymałą altówkę, która współpracuje z wąskoziarnistym świerkiem, zapewniając unikalny instrument o niesamowitej reakcji, projekcji i pełnym korpusie tonalnym.
Ten 4/4 wielkości wiolonczeli Montagnana jest idealnym rozwiązaniem dla większości graczy - dorośli i starsze dzieci mogą cieszyć się wygodnym dopasowaniem tego instrumentu. Odtwarzacze nie muszą się martwić o dostosowanie instrumentu do swoich rozmiarów i dlatego mogą skoncentrować się wyłącznie na przygotowaniu muzycznym.
Solista series smyczków został zaprojektowany dla tych, którzy chcą, aby każda nuta była wyartykułowana i mocna. Struny posiadają solidne stalowe rdzenie, które mają rezonansowy bas, zrównoważone średnie i wyraźne wysokie tony. A i D mają uzwojenie ze stali nierdzewnej dla zapewnienia wygodnego odczucia, podczas gdy struna G jest nawinięta wolframem dla zwiększenia reakcji basów. Smyczki są idealne dla muzyków solowych, którzy chcą, aby każdy fragment ich występu miał jasność i równowagę, niezależnie od ich prędkości.
Premium wysokiej jakości materiały w połączeniu z umiejętnościami rzemieślniczymi zapewniają stabilność skoku i długowieczność. Z długością gry 27,5 cala, średni ciąg napięcia są skalowane, aby zmieścić 4/4 wielkości wiolonczeli.
Sprawa K2 jest świetna dla podróżujących muzyków, którzy muszą chronić swój sprzęt przed ruchliwym trybem życia. W tym przypadku wiolonczela będzie dłużej wyglądać, czuć się i brzmieć nowiej, zmniejszając ryzyko zadrapań i zapobiegając uszkodzeniom spowodowanym przez upuszczenie instrumentu. Walizka posiada wiele funkcji, dzięki którym wszystko jest zorganyizowane i przechowywane. Lekka konstrukcja nadal zapewnia ochronę wymaganą dla każdej wiolonczeli z górnej półki.
Marco Raposo zawsze odgrywał dużą rolę w ochronie i trwałości pernambuco, które zostało uznane za chroniony gatunek drewna. Ściśle współpracując z urzędnikami leśnictwa i własnym zakładem produkcyjnym zarządzającym dużym obszarem zalesionym, firma pomaga zapobiegać poważnym szkodom dla środowiska, jednocześnie utrzymując i rozwijając wysoce pożądany Pau-Brasil pernambuco. Wynikiem tego jest jakość, która jest prezentowana w całej gamie Marco Raposołuków.
Po studiach art produkcji łuków w New Hampshire, Marco Raposo założył swój warsztat w Domingos Martins, Brazylia. Wykorzystując jedną z najcenniejszych form drewna pernambuco, Pau-Brasil, Raposo osiągnął wysokiej jakości łuk, który przekłada dźwięk w głowie każdego muzyka na smyczki. Jego styl produkcyjny łączy w sobie najlepsze atrybuty tradycji niemieckiej i francuskiej, zapewniając każdemu muzykowi access nieograniczoną liczbę stylów gry.