Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Kluczowe cechy
Ten opis został przetłumaczony automatycznie z języka angielskiego - Oryginalną wersję zobacz tutaj
W King 650 Flugel Horn zastosowano yellow mosiężny dzwonek pokryty jasnozieloną, srebrną płytką. .458" otwór na King zapewnia bogaty dźwięk, a bezszwowy yellow dzwonek mosiężny projekty ten dźwięk z dużą ilością kontroli. 650 jest doskonałym wszechstronnym flugel horn i nadaje się doskonale do klasycznego, jazzowego i mosiężnego środowiska orkiestrowego. King 650 to idealny flugel dla początkujących i zaawansowanych graczy, którzy chcą instrumentu step up.
Numer produktu: 112455
Trąbka flugelowa King 650 jest idealnym instrumentem dla muzyków, którzy chcą waltorni step up. Dzwon flugel horn jest wykonany z bezszwowego kawałka yellow mosiądzu, który wytwarza szeroki dźwięk z czasem reakcji na atak. yellow Mosiądz zapewnia miłą równowagę pomiędzy różnymi parametrami gry, co sprawia, że jest to najczęściej stosowany i powszechnie grany stop na świecie. Po skonstruowaniu flugelu, w celu rozjaśnienia dźwięku i utrzymania nowszego wyglądu instrumentu na dłużej, nakładana jest srebrna płytka finish. Zawory w 650 flugelu są wykonane z monelu, który jest stopem niklu i miedzi. Większość gazów premium spalinowych posiada zawory monelowe, ponieważ są one bardzo gęste i bardziej odporne na korozję, co oznacza, że nie pękają i są mniej podatne na zapaść.
Pierwszy puzon King został opracowany w 1894 roku i był postrzegany jako objawienie dla świata muzyki. miał reputację inżynierii najlepszych slajdów puzonowych, dzięki czemu są one gładsze, delikatniejsze i lżejsze niż jakikolwiek inny puzon. Dziś, King wykorzystując swoje dziedzictwo muzyczne, nadal wyznaczają wysokie statywardy dla współczesnych rogów, łącząc w każdym instrumencie zarówno tradycyjne techniki, jak i współczesne procesy.