Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Kluczowe cechy
Ten opis został przetłumaczony automatycznie z języka angielskiego - Oryginalną wersję zobacz tutaj
Numer produktu: 81567
Aby stworzyć niesamowity efekt chóralny dla CS-9 pro, Maxon oparto jego układ scalony wokół Panasonic MN3207 Bucket Brigade IC, który jest sterowany przez Panasonic MN3102 niskonapięciowego sterownika zegara IC, tworząc szeroką gamę klasycznych brzmień chóralnych z "vintage lo-fi warmth". Odważny i rezonansowy, pedał zapewnia efekt, który nie jest zbyt szorstki, ale ma ostrą, ziarnistą jakość, która utrzymuje brzmienie artykulacyjne i zapobiega wypłukiwaniu. Niestatywardowe dostrojone obwody oscylatora zapewnia pedał z wystarczającą prędkością i autentyczne symulacji głośnik obrotowy, aby utworzyć bujną wibracje, który ma odpowiednią ilość modulacji. Wybór elementów sterujących zapewnia doskonałe parametry tweakable znaleźć odpowiedni chór dla Twojego dźwięku, lub utworzyć efekt kołnierz jak, który dodaje rezonansowe puste jakości, który jest wielki dla solówki.
Unikalną cechą CS-9 Stereo Chorus Pro jest możliwość tworzenia efektów przestrzennych, dodających dodatkowy wymiar brzmieniu gitar bez dodawania jakiegokolwiek tradycyjnego chóru. Ustawiając prędkość i głębokość na niskim poziomie i podnosząc delay na maksimum, pedał zagęszcza dźwięk jak gitara dwutorowa, dodając obwód i żywotność bez nadmiernej modulacji.
Maxon rozpoczął działalność w Japonii w 1965 roku pod nazwą Nisshin Onpa, produkując przetworniki gitarowe, a następnie produkując produkty OEM dla innych firm. Nisshin Onpa był odpowiedzialny za projektowanie i produkcję wielu legendarnych pedałów podczas współpracy z Ibanez, w tym TS-808/TS808 i TS9 krzykaczy rurkowych. Chociaż wiele z Maxon tworzonych pedałów zostało wypuszczonych na rynek pod własną Ibanez nazwą, Maxon produkował pedały pod własną nazwą, a w 2002 roku, gdy obie firmy się rozeszły, Maxon zaczął forsować swoją nazwę jako producent wysokiej jakości pedałów z efektami. Dziś Maxon produkują "trudne do znalezienia" klasyczne efekty typu vintage i są używane przez wielu artystów, takich jak Pearl Jam, Troy Van Leeuwen, Steve Stevens, Brad Whitford i wielu innych.