Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Kluczowe cechy
Ten opis został przetłumaczony automatycznie z języka angielskiego - Oryginalną wersję zobacz tutaj
Numer produktu: 81600
Pedał sprężarki Maxon RTC600 Real Tube Compressor Pedal zapewnia studyjną jakość kompresji w kompaktowym Stompboxie. Wyposażony w ten sam opatentowany układ kompresji DBX, który został zastosowany w Maxon popularnym pedale CP-9 Pro+, RTC600 zapewnia płynną kompresję z bardzo niskoszumną podłogą, która zachowuje pierwotne brzmienie.
Gracze mogą korzystać z pełnego zakresu częstotliwości i maksymalnego headroomu do +30dB czystego gainu, który może być użyty jako booster do solówek lub jako tłumik do czyszczenia już zabrudzonego wzmacniacza. Ten studyjny jakości pedał może być również używany z innymi kompatybilnymi instrumentami dla doskonałego brzmienia.
Osiągnięcie perfekcyjnie skompresowanego brzmienia jest łatwe dzięki pięciu pokrętłom sterującym, w tym Threshold, Ratio, Attack, Release i Gain. Pokrętła Attack i Release oferują różne efekty kompresji, od ograniczających "Brick Wall" po kompresję "Soft Knee", które zapewniają doskonały dźwięk.
Maxon rozpoczął się w Japonii w 1965 roku pod nazwą Nisshin Onpa, produkcji przetworników gitarowych przed produkcją produktów OEM dla innych firm. Nisshin Onpa był odpowiedzialny za projektowanie i produkcję wielu legendarnych pedałów podczas pracy w partnerstwie z Ibanez, w tym TS-808/TS808 i TS9 krzykaczy rur. Chociaż wiele z Maxon tworzonych pedałów zostało wypuszczonych na rynek pod własną Ibanez nazwą, Maxon produkował pedały pod własną nazwą, a w 2002 roku, gdy obie firmy się rozeszły, Maxon zaczął forsować swoją nazwę jako producent wysokiej jakości pedałów z efektami. Dziś Maxon produkują "trudne do znalezienia" klasyczne efekty typu vintage i są używane przez wielu artystów, takich jak Pearl Jam, Troy Van Leeuwen, Steve Stevens, Brad Whitford i wielu innych.