Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Kluczowe cechy
Ten opis został przetłumaczony automatycznie z języka angielskiego - Oryginalną wersję zobacz tutaj
Numer produktu: 81566
Wbudowany w studyjny układ kompresji DBX, CP-9 Pro+ oferuje niewiarygodnie czyste wzmocnienie do +30dB, które nie doda koloru Twojemu tonowi i nie stworzy nadmiernego szumu. Dzięki zmiennemu współczynnikowi kompresji 1:1 do ∞:1, pedał może być używany z każdym aparatem i do wielu różnych zastosowań. Użyj jako prosty czysty booster lub tłumik głośności, pedał wyczyści każdy brudny wzmacniacz poprzez zmniejszenie poziomu wejścia i pozwalając prawdziwe brzmienie świecić przez. Wewnętrzny podwajacz napięcia zapewnia dwa razy większą moc, tworząc więcej headroomu i pełne pasmo przenoszenia.
Jeśli nie jest możliwe podłączenie do gniazda wysokiego prądu, można zasilić CP-9 Pro+ pozostawiając w pedale akumulator. Po pierwszym uruchomieniu należy odłączyć przewód zasilania zewnętrznego DC, włączyć pedał, a następnie ponownie podłączyć przewód zasilania DC - pedał będzie teraz normalnie zasilany z zewnętrznego źródła zasilania do momentu wyłączenia pedału.
Maxon rozpoczął działalność w Japonii w 1965 roku pod nazwą Nisshin Onpa, produkując przetworniki gitarowe, a następnie produkując produkty OEM dla innych firm. Nisshin Onpa był odpowiedzialny za projektowanie i produkcję wielu legendarnych pedałów podczas współpracy z Ibanez, w tym TS-808/TS808 i TS9 krzykaczy rurkowych. Chociaż wiele z Maxon tworzonych pedałów zostało wypuszczonych na rynek pod własną Ibanez nazwą, Maxon produkował pedały pod własną nazwą, a w 2002 roku, gdy obie firmy się rozeszły, Maxon zaczął forsować swoją nazwę jako producent wysokiej jakości pedałów z efektami. Dziś Maxon produkują "trudne do znalezienia" klasyczne efekty typu vintage i są używane przez wielu artystów takich jak Pearl Jam, Troy Van Leeuwen, Steve Stevens, Brad Whitford i wielu innych.