Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Kluczowe cechy
Ten opis został przetłumaczony automatycznie z języka angielskiego - Oryginalną wersję zobacz tutaj
Numer produktu: 81564
AD-9 pro został zaprojektowany z 4 wykonanych na zamówienie Maxon układów scalonych brygady kubełkowej, aby dostarczyć do 450 milisekund tłuszczu, ciepły analogowy. delay's Maxon specjalistyczne opatentowane układy redukcji szumów filtruje pedały powtarza, delay zmniejszając ilość aliasing, szumu zegarowego i zniekształceń, które są powszechnie spotykane na analogowych opóźnieniach. Do pedału dodane jest również przełączanie true-bypass, co pozwala na uzyskanie przezroczystego brzmienia, gdy pedał jest wyłączony. Wszystkie te cechy sprawiają, że AD-9 pro zapewnia niesamowitą reakcję i równowagę pomiędzy zakresami wysokich i niskich częstotliwości, dając wyraźne, mocne delay brzmienie, które nadal zachowuje ciepłą charakterystykę analogową.
Z 450ms organyicznych delay tonów, AD-9 pro oferuje szeroki zakres dynamiki, który może być wykorzystany do poprawy wrażeń z gry. Zdolne do efektów samoczynnych drgań, pedał posiada również funkcję multi-tap switching, która działa w pętli sprzężenia zwrotnego midstream delay. W trybie wielogłowicowym, pedał tworzy polirytmiczne powtórzenia w stosunku do głównego delay powtórzenia, aby zaoferować efekt symulacji echa taśmy, lub na krótszy delay czas ustawienia zapewnić i ambient reverb. AD-9 pro jest również zaprojektowany z dwoma wyjściami, co pozwala na routingu sygnałów suchych i opóźnionych do 2 oddzielnych amperów i kanałów miksera.
Maxon rozpoczęła działalność w Japonii w 1965 roku pod nazwą Nisshin Onpa, produkując przetworniki gitarowe, a następnie produkując produkty OEM dla innych firm. Nisshin Onpa był odpowiedzialny za projektowanie i produkcję wielu legendarnych pedałów podczas współpracy z Ibanez, w tym TS-808/TS808 i TS9 krzykaczy rurkowych. Chociaż wiele z Maxon tworzonych pedałów zostało wypuszczonych na rynek pod własną Ibanez nazwą, Maxon produkował pedały pod własną nazwą, a w 2002 roku, gdy obie firmy się rozeszły, Maxon zaczął forsować swoją nazwę jako producent wysokiej jakości pedałów z efektami. Dziś Maxon produkują "trudne do znalezienia" klasyczne efekty typu vintage i są używane przez wielu artystów, takich jak Pearl Jam, Troy Van Leeuwen, Steve Stevens, Brad Whitford i wielu innych.