Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Kluczowe cechy
Ten opis został przetłumaczony automatycznie z języka angielskiego - Oryginalną wersję zobacz tutaj
Gibson USA Les Paul Studio Raw Power jest Les Paul w najprostszym jeszcze zbudowane podobnie jak nic innego przed nim. I rozpoczyna się ciała stałe klon odpowiadać wierzchołku tradycyjnych klon, skutkujące bardziej articulate, jasny sygnał. Fingerboard klon daje każdego grał Uwaga snappier odpowiedzi. Para Gibsona słynną "57 Classic pickups przewiduje jasne punch & mięśni tych legendarnym PAFs. Podstawy pozostają takie same: 22 fret stałe mahogany szyi, objętości i Pokrętło sterowania dla każdego pobrania, jeden trójdrogowy przełącznik przełącznik, Grover Kluson stylu zielone klucza tunerów i Gibsona pionierskie Tune-o-matic mostka i stopbar tailpiece. Nowe Les Paul Studio Raw Power z Gibson USA jest pełny. To jest niezawodny. A przede wszystkim, jest cenowo - bez żadnych kompromisów.
Numer produktu: 13553
Rozpoczyna się stały organy Maple
Zasadniczą cechą każdego Les Paul jest jego klon wspólnej polityki rolnej. Czy jest pięknie figured flames modelach serii lub zwykły klon używane na kolor kryjący wykończenie, Les Paul nie Les Paul bez niego. Co to ustawia od siebie nowe Les Paul Studio Raw Power z innymi Les Paul jest dodanie ciała stałe klon, zamiast zwykłych mahogany. Wynik jest bardziej articulate, jaśniejsze tonów i silne, bardziej penetrujący ataku na każdej karty. Jest sygnał w przeciwieństwie do innych Les Paul, a jej tylko w Les Paul Raw Power. Oczywiście podobnie jak wszystkie lasy używane przez Gibson, klon jest osobiście inspekcji prawniczym i Gibsona zespół wykwalifikowanych ekspertów drewna przed jej wejściem w fabrykach Gibson. Klon jest również poświadczona przez Radę kształtowanie lasu, stając się pierwszą serię pełni certyfikatem FSC gitara w wierszu Gibson do 100 procent. Wewnątrz Gibson USA fabryk wilgotności i temperatury są starannie monitorowana by lasy wszystkie zachowania równych wilgoci zawartości lub równowagi, to oznacza że zawartość wilgoci jest kontrolowana podczas procesu produkcyjnego, ściśle dopasowane stawów i nie rozszerzenia. Kontroluje również kurczliwość, Wypaczanie i wagę lasach. Zawartość wilgoci spójne oznacza, że każdy gitara Gibson będą odpowiadać równomiernie na zmiany temperatury i wilgotności długo po opuszczeniu fabryki.
22 Fret Maple Fingerboard
Na pierwszy rzut oka fingerboard nowy klon Les Paul Studio Raw Power powoduje czy podwójne odbioru. Odtwarza i natychmiast uważasz, różnica pomiędzy Les Paul Studio Raw Power i wszystkie inne Les Pauls. Klon sprawia, że każda informacja dosłownie jump off fingerboard. Sygnał jest snappier, szybszej reakcji i przejrzystości w niedopasowane dane. I tak jak wszystkie fingerboards Gibson, klon jest osobiście inspekcji i zdobył Gibsona zespół wykwalifikowanych ekspertów drewna przed wprowadzeniem fabryki. Promień 12-calowy fingerboard zapewnia płynne Uwaga zginania zdolności i eliminuje padłych lub niedrożności się notatki, które są Wikimedian na fingerboards z mniejszym promienie.
Kropka półprodukty z Inlay Trapez na 12 Fret
Przez te lata Gibsona klasyczne dot i półprodukty trapezoid mają był jednym z bardziej odróżnienia funkcje wiele tradycyjnych gitary Gibson. Dzisiejsze Les Paul Studio Raw Power oferuje najlepsze zarówno z kropką półprodukty przez większą część fingerboard i jeden inlay trapezoid na 12 fret. Jest dostępna tylko przy gitarach serii Raw Power wyróżniający wygląd. Podobnie jak wiele Gibson inlays, figured, Wir akrylowych daje im pearl klasyczny. Są wstawiane do fingerboard wykorzystując proces, który eliminuje luki i nie został? t wymagają użycia Wypełniacze szczelin.
Nowy Satin kolory Zakończ Nitro
Nowy wiersz Raw Power Les Pauls Gibson USA są dostępne w nowej palety kolorów satynowany, wszystkie pokryte Gibsona tradycyjnych nitrocelulozy lakier zakończenia. Wybierz złota, żółty, White, Blue/Platinum, Trans Ebony, oliwkowy, naturalnych, akwamaryna i Platinum. A resztą zapewnił, że ten sam pracy, który intensywny proces stosowany na zakończenie innych gitara Gibson jest procesem stosowanym w Les Paul Studio Raw Power. Zakończ odpowiednio stosowane nitro wymaga szeroko zakrojone osobogodziny, wiele powłok równomiernie stosowane i ogromne ilości czasu suszenia. Jeszcze fakt ten został nigdy nie uległ Gibson do zmiany tej metody sprawdzona, zatrudnionych od pierwszą gitarę został swathed z lakier w 1894 roku. Dlaczego? Na powitalnego bonusa Zakończ nitro dries znacznie Herb cieńsze niż pianek poliuretanowych Zakończ. To pozwala na nieszkodliwą mniej zakłóceń naturalnych drgań przyrządu i pozwala na czystszy dźwięk. Zakończ nitro jest również łagodnie, co czyni go łatwo naprawy. Korygowanie ding na zakończenie nitro, ale nie na zakończenie poli. Zakończ nitro jest również bardzo porowatych charakter i rzeczywiście otrzyma cieńsze w czasie. Nie zamknięciem drewna w hermetycznym powłoki-, podobnie jak zakończenie poli. Umożliwia on drewna do oddychania i wieku prawidłowo
Gibsona 57 Classic przetworniki
Wśród tych jakości, które Gibsona oryginalnego patentem stosowanych dla humbucking pickups unikalny są delikatne różnice między Cewka uzwojenia. Przez pierwsze kilka lat swojej produkcji 1955 do 1961 Gibson PAF humbuckers były niezainfekowaną ranę przy użyciu maszyn nieprecyzyjne, powodując pickups z nieco inny wynik i odcienia, pożądane dla graczy, którzy chcieli wymieszać i dopasowania i eksplorować pełnego spektrum możliwości tonów. ? 57 Classic pickups są wynikiem Gibsona dysku do przechwytywania i odtworzyć tę znaną cechę. Wprowadzone w 1992 r., 57 Classic oferuje ciepłe, pełny dźwięk z wyważoną odpowiedź, pakowania to klasyczne crunch humbucker Gibson PAF. A ponieważ zostały zainspirowane przez te oryginalne PAFs, 57 Classic pickups są wprowadzane dokładnie te same dane techniczne, łącznie z Alcino II magnesy, niklu lub pozłacane elementy biegunów, niklu pochodzenia, klon przekładek i winobrania style, 2 żyłowe splatana okablowania. Dodatkowo, okablowanie jest pokryta poli zamiast z emalią tworzywem sztucznym, która zwiększa spójność poprzez wyeliminowanie cienką lub grubą plam w sieci. Są one również wosk przesadzone, co spowoduje usunięcie wszystkich wewnętrznych przestrzeni powietrznej i możliwość microphonic opinii.