Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Kluczowe cechy
Ten opis został przetłumaczony automatycznie z języka angielskiego - Oryginalną wersję zobacz tutaj
Pakiet zawiera pedał Electro Harmonix Big Muff Pi USA jedynie ograniczony czas. Instrument wybór takich legend jako Leslie West, Steve Marriott, Keith Richards, Mick Ralphs, Mick Jones i Paul Westerberg i to Re-issue of Gibsona najlepiej sprzedających się gitara elektryczna modelu.
Numer produktu: 13210
Kliknij poniższe łącze, aby pobrać demo mp3 Gibson Les Paul Junior 1958, Satyna Cherry
Jak konkurencji do rozwijania i rynku po przystępnych cenach i profesjonalnie opracowany ciała stałe elektryczna nagrzewanie został w połowie lat pięćdziesiątych, Gibson rozgałęzione w nowych kierunkach, będzie ostatecznie zapewniającego szeroki zakres Gibson nowe i innowacyjne produkty w różnych punktach ceny. Wśród tych nowych produktów był modelu pojedynczego przekrój Les Paul Junior, która szybko stała się najlepiej sprzedających się modeli Gibsona i instrument wybór takich legend jako Leslie West, Steve Marriott, Keith Richards, Mick Ralphs, Mick Jones i Paul Westerberg.
Tradycyjne zaokrąglonym profilu szyi Gibsona
Nie gitara szyi profile są bardziej odróżnialne od profile szyi zatrudnionych na modele Gibson dzisiaj. Profil zaokrąglone szyi Les Paul Junior emuluje profile szyi najpowszechniej znajdowane na Gibsona ikoniczna Les Paul modeli z późnego "outsiderów. Zgodnie ze wszystkich Gibson szyje, jest obrabiane w Gibson? s olejarni surowca za pomocą shapers drewna dokonanie wstępnej kawałków mięsa. Po rosewood fingerboard pobiera przyklejone na odpoczynku — w tym szlifowania wersja ostateczna — jest wykonywana ręcznie. Oznacza to, że nie ma żadnych dwóch szyjami z dokładnie te same wymiary. Dlatego chociaż nadal posiada podstawowe właściwości profilu zaokrąglone szyi, każdy szyi może się nieco różnić, z odrębnych, lecz tradycyjnego sposobu działania.
22 Fret Rosewood i Ebony Fingerboard
Ebony and rosewood zawsze obdarzył fingerboards świata? s najelegantszych strunowy instrumentów włącznie z wielu współczesnych przez Gibsona. Fingerboards w Les Paul Junior zbudowane są z najwyższej klasy hebanu i rosewood na planecie, osobiście inspekcji i zdobył Gibsona zespół wykwalifikowanych ekspertów drewna przed jej wejściem fabryk. Odporność te lasy gęste i trwałe uczynić fingerboards wyjątkowo wyważone i stabilny, nadanie każdej akord i zanotuj nieporównywalną jasności i ukąszenie. Promień 12-calowy fingerboard zapewnia płynne Uwaga zginania zdolności i eliminuje "martwy" lub "niedrożności poza" notatki, Wikimedian na fingerboards z mniejszym promienie. Rosewood fingerboards są dostępne z wykończenie Satin Vintage serii i Satyna Cherry i hebanu fingerboards są dostępne z wykończenie Satin biały.
Styl winobrania Wraparound Bridge/Tailpiece
Klasyczne element sprzętu, obwódkami Mostek/tailpiece sprawie Les Paul Junior oferuje prostoty i funkcji, które są trudne do dopasowania. Przedsiębiorstwo siedzenia dla strunyów, graczowi dostosować wysokość strunyu stosownie do potrzeb i intonacji i nadającego niesamowite Unii pomiędzy struny i jednostki, powstałej w doskonały dźwięk i utrzymania.
Klasyczne półprodukty Dot
Inlay klasyczne kropka jest jednym z najbardziej odróżniają funkcje wielu tradycyjne modele Gibson, łącznie z Les Paul Junior. A figured, Wir akrylowych daje następujące półprodukty ten klasyczny "pearl". Są one wstawiane do fingerboard wykorzystując proces, który eliminuje luki i nie wymaga użycia wypełniaczy.
Jednoczęściowe, stałe Mahogany ciała i budowy zestaw szyi
Dwa najbardziej centralnym funkcji Les Paul Junior są jego jednoczęściowe, stałe organyu mahogany i jego zestaw szyi budowy lub przyklejone szyi wspólne. Podobnie jak większość gitara klasyczna Gibsona szyi Les Paul Junior jest ustawiony do jednostki szyi JAMA za pomocą kleju, który zapewnia kontakt "drewno drewno", nie przestrzeni powietrznej w Jamie szyi, a maksymalna kontaktu między szyją i treści, co pozwoliło na szyi i jednostka funkcjonuje jako pojedynczą jednostkę. Wynik - lepiej sygnału, lepiej utrzymania oraz nie szyj luzem lub nieprawidłowo wyrównany. Zgodnie z wszystkimi Gibson lasy, zajmujące się reżim wyboru drewna jednostka prawa i formuły do wysuszenia nieoczyszczonych jest rozbudowana. Po pierwsze drewno jest osobiście inspekcji i prawniczym Gibsona zespół wykwalifikowanych ekspertów drewna przed jej wejściem w fabrykach Gibson. Tych inspektorów u klienta upewnij się że zwykły klon pochodzi od firmy stosujące się do standardów lasu zapisywanie Sojusz lasów tropikalnych, Gibson jest dumny członka i członka rodziny rozdzielonej. Wewnątrz fabryki Gibson wilgotność jest utrzymywany na poziomie 45 procent i temperatury 70 stopni. To gwarantuje, że wszystkie lasy są suszone do poziomu "równowagi," gdzie zawartość wilgoci nie zmienia się podczas procesu produkcyjnego. Gwarantuje ściśle dopasowane stawów i nie rozszerzenia i kontroluje kurczliwość i wypaczanie of the woods, oprócz redukcji wagi. Poprawia także przydatności do obróbki mechanicznej w drewnie i wykańczania właściwości oraz przestrzeganie Przyklej. Zawartość wilgoci spójne oznacza, że każdy Les Paul Junior będą odpowiadać równomiernie na zmiany temperatury i wilgotności długo po opuszczeniu fabryki.
Gibson? s legendarnego Pickup P-90
Legendarny P-90 - wprowadzone na początku lat pięćdziesiątych - jest Gibson? s prawdziwie legendarnego Cewka pojedynczego pobrania i oferuje soulful, klasyczne sygnału który można tylko P-90. Dostarczanie więcej ciepła niż pickup standardowe jeden cewka, z większą wielkości produkcji i słodkie odpowiedzi tonów, P-90 nadal jest jedną z najbardziej popularnych pickups dzisiaj, oferujących sygnał odrębne i wydajne pozostaje niedopasowane w obliczu relentless personifikacji.
Jednostka
Szyja
Fingerboard
Elektronika
Big Muff Pi daje słodkie skrzypce polichlorowanych bifenyli sustaining dźwięku. Jest tego samego dźwięku legendarnego utworzone przez Jimiego Hendriksa. Zakłócenia, które niezliczonych gitarzystów i rockowy legendami jak Hendrix i Santana korzystali z jej jest sformatowany, kremowe, skrzypce, takie jak utrzymania.
NYC oryginalnej. Kawałek ponadczasowe, Big Muff Pi ma zostały zdefiniowanie dźwięku rocka gitara ponad 30 lat. Z Pink Floyd do White Stripes każdy chce fragment Pi.