Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Ten opis został przetłumaczony automatycznie z języka angielskiego - Oryginalną wersję zobacz tutaj
Gibson Les Paul Studio Faded pozostaje jednym z gitary pożądany i najbardziej popularne w linii Gibson, a dysponuje w Dodatki wprowadzane do wydajności.
Numer produktu: 13834
Gibson USA Les Paul Studio odeszły niektóre gitarzystów jak wygląd błyszczący, nowy gitary. Inne, jednak wolą wygląd instrumentu przestarzały gitarę, bez połysku, który wygląda trochę używane i ma gładkie, zużyty wygląd.
Dla tych graczy tu jest Les Paul Studio znikła z Gibson USA, które pozwala zobaczyć i poczuć piękno drewna ziarna.
Podobnie jak jego brat, Les Paul Studio, Les Paul Studio wyblakłe oferuje zapierające dech w piersiach wydajności Les Paul w nowoczesne, bez zbędnych dodatków pakietu, który z pewnością zadowoli nawet najbardziej wymagających graczy. Gdy pierwszy Les Paul Studio hit na ulicach w 1983 roku, od razu stał się ulubionym ocenę muzyków studyjnych wybitnych. Dlaczego bo składał się z podstawowych podwozia Les Paul z wszystkie niezbędne elementy potrzebne do rocka, w tym stałe mahogany ciała i parę prawdziwy Gibson humbucker pickups. Jego wciąż ten sposób dzisiaj, ale tylko lepiej.
Les Paul Studio wyblakłe pozostaje jednym z najbardziej pożądanych i popularne gitary Gibson linia, i to, czego mu brakuje w Dodatki, które to nadrabia w wydajności.
Jeżeli nam nie wierzysz, poproś jednego z tysięcy muzyków, którzy grają to dziś. Les Paul Studio staje się swojej ulubionej gitarze prawo z futerałem. Grać i staje się Twoim najlepszym przyjacielem. Nawiązania połączenia potrzebne dzisiaj
Czysty Bridge
Czysty szyi
Most nieczysty
Brudna szyja
50 lat zaokrąglony profil szyi
Gibsons tradycyjnych szyi zaokrąglony profil, który potym szyi każdego Les Paul Studio wyblakłe, jest grubsze, bardziej okrągłe profil, emulacji kształty szyi norm ikony Les Paul końca 1950. Każdej szyi jest obrabiane w Gibsons szorstki młyn przy użyciu drewna Czopiarki do początkowego cięcia. Ale po gryfie dostaje klejone, reszta w tym końcowe szlifowanie odbywa się ręcznie. Oznacza to, że każdy szyi kończy się kiedykolwiek tak subtelne różnice, które sprawiają, że każdy z nich jako wyjątkowy i niepowtarzalny jako kolejny.
Fingerboard
Palisander deskorolkę i Trapez wkłady były elementem ostoją na Les Pauls odkąd wprowadzenie modeli w 1950 i FB na Gibson Les Paul Studio wyblakłe są nie różni. Są one wykonane z najwyższej klasy palisander na naszej planecie. Każdy kawałek drewna jest osobiście kontrolowane i zakwalifikowane przez Gibsons zespół wykwalifikowanych drewna ekspertów przed nim wprowadzić fabrykach do zamontowania na szyje.
Przetworniki
Gibsons jazdy aby odzyskać magia oryginalny Patent Applied For przetworniki humbucker z 1950 roku zakończyły się wraz z wprowadzeniem linii Burstbucker na początku lat 1990. Te Burstbuckersrodzaje 1, 2 i 3 uchwycili subtelne Wariacje humbucker prawdziwy, klasyczny dźwięk z historycznie niezrównaną szpulek uzwojenia i magnesy Alnico II. W 2002 r. Gibson po tym innowacyjnych realizacji z kolejny przełom w odbioru projektu Burstbucker Pro, zaprojektowane specjalnie dla nowych standardów Les Paul.
Funkcje Burstbucker Pro magnes Alnico V (zamiast Alnico II), który oferuje nieco wyższe wyjście i pozwala przedwzmacniaczy napędzane trochę trudniejsze do uzyskania bardziej naturalnego rozpadu. Podobnie jak wszystkie Burstbuckers Burstbucker Pro ma asymetryczne cewki prawdziwe oryginalne PAFs, które dostarczają bardziej otwarty dźwięk. Burstbucker szyi Pro jest rany nieco mniej niż oryginalny PAFs, natomiast Burstbucker Pro most jest lekko overwound dla zwiększenia produkcji. Przetworniki Burstbucker Pro są również wosk Wbitej aby umożliwić głośno wielkość ciśnienia z minimalnym opinii. Podobnie jak w futerał wszystkich Gibson pickupy, każda część jest właśnie produkowane w Gibson USA w Nashville, Tennessee, ubezpieczenia Armatura szczelne, bez szwu i doskonałą jakość wykonania.
Powrotem Mahogany i góry
Nie ma nic bardziej istotne niż dopasowanie Les Pauls mahoń z powrotem jego mahoń WPR, a także udział w wyborze prawo drewna oraz wzór schematu do wysuszenia go. Po pierwsze drewno jest osobiście kontrolowane i kwalifikowaną Gibsons zespół wykwalifikowanych ekspertów drewna przed wejściem fabryk Gibson. Wewnątrz fabryki Gibson wilgotność utrzymywana jest w 45% i temperaturze 70 stopni. Gwarantuje to, że drewno jest wysuszone do poziomu równowagi, gdzie zawartość wilgoci nie ulega zmianie podczas procesu produkcyjnego. To gwarantuje szczelną stawów i nie ekspansji i kontroluje skurczu i Wypaczanie drewna, oprócz redukcji wagi. Również poprawia skrawalność lasy i wykończeniowe właściwości i przyczepność kleju. Spójne wilgotności oznacza, że Gibson gitara będzie odpowiadał równomiernie na zmiany temperatury i wilgotności długo po opuszczeniu fabryki.
Komorowym ciała
Tam coś o gitarze doskonały dźwięk, równowagi i wagi. Jednym ze sposobów ekspertów rzemieślników w Gibson USA osiągnąć tej równowagi jest rzeźba starannie odwzorowany na komory w Les Pauls mahoń powrót za pomocą routera komputerze liczbowe kontrolowane (CNC) przed mahoniu jest przyklejona. Pozycjonowanie na trasach powstała po starannym zbadaniu cech rezonansowe Les Paul. Gibson podszedł do tego procesu ze świadomością, że każda zmiana w formule chcieliby mieć wpływ na dźwięk instrumentów. Tak oprócz łagodzeniu stresu na graczy pleców i barku, te lżejsze gitary Gibson również zwiększyć palecie dźwięk w sposób unikatowy tylko do tych gitar. Wyniki są wygodne, lekkie gitary, które są akustycznie głośniej, z wzrosła utrzymania i rezonansu.
elementy konstrukcyjne
Elektronika
Szyi
Fingerboard
Przypadek