Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Kluczowe cechy
Ten opis został przetłumaczony automatycznie z języka angielskiego - Oryginalną wersję zobacz tutaj
Numer produktu: 98399
Kombinacja świerk sitka i mahoń zapewnia graczom dźwiękowo miłe doświadczenie, które będzie dźwięk czysty i naturalny, gdy wzmacniany. Oszałamiające góry świerk sitka produkuje wszechstronny dźwięk, który będzie odpowiedni dla wielu różnych gatunków i techniki, z agresywnym bicie do fingerpicking style gry. Świerk Sitka daje ostry artykulacji i ma bogate pełnię dźwięku, który zachowuje przejrzystość na wszystkich dynamicznych poziomów. Sitka, świerku towarzyszy mahoń tył i boki, które zapewnia graczom naprawdę piękny dźwięk miesza się z najwyższej jakości, które można oczekiwać od Gibson gitara. Mahoń wytwarza gruby obecne klasy średniej i ziemisty głos, który jest szczególnie używany w muzyki blues i bluegrass. Oprócz jego dźwięk super, wybór mahoń oferuje również wspaniałe wzór ziarna, które dodane do ogólnej vintage wygląd gitary.
Wykonana z mahoniu, J-35 szyi zapewnia graczom z dużą ilością rezonans i oferuje trwałe i stabilne grać. Jego profil zaokrąglone szyja wygodnie leży w dłoni gracza i zapewnia płynne Feeling. Szyja jest zwieńczona palisandrową podstrunnicą, co daje ciepłe, jasne, blasku sizzling który naprawdę błyszczy przy użyciu technik fingerpicking. Posypane matka-z- pearl dot półprodukty dla dodano elegancji i wysokiej jakości wykończenia.
Funkcje Gibson J-35 kształtu ciała dreadnought ramię okrągłe, który pierwotnie przydomek 'Pracy konia' z powrotem w 1942. J-35 zapewnia graczom z dużą ilością projekcji i ogólnie utrzymuje tonalnych równowagi całego spektrum. Kształt dreadnought został pierwotnie zaprojektowany do ataku ciężko wybrać. Jednak przez lata kunsztem, Gibson stworzył dreadnought oszałamiająco stonowanych, dobrze wyważony głos, który może obsługiwać wiele stylów gry z równą łatwością. Duże ciało lepiej nadaje się dla graczy z większy zasięg i tych, które są bardziej komfortowe z rozmiar dreadnought. Natłoku, którym J-35 może projekt sprawia, że idealny dla piosenkarza, jak wokalistów można cisnąć ich membrany na maksa i nie czuć się zbyt głośne gitary woluminu. Ciało okrągłe ramię zapewnia doskonałą dynamikę, ciepłe mids i mocno mocne basy i mocny sygnał akustyczny. Jego ramiona okrągłe nie tylko oferują elegancki estetyczny, ale zapewniają J-35 z naciskiem mellow średniej klasy dla graczy wszystkich stylów i technik.
Gibson J-35 jest wyposażony w popularnych pickup VTC z L.R. Baggs, który rysy twarzy niski profil undersaddle odbioru, który jest sprawdzony, bardziej stabilne i trwałe niż wiele przetworniki statywardowe typu wstążki. W połączeniu z dyskretny i wymiennych głośności/tone control montowane tylko w otwór rezonansowy, VTC i J-35 razem zapewniają sielankowy ustawienie dla profesjonalnych muzyków. VTC funkcje obrotowe kontroli głośności i tonu kształtowania i ma na celu projektu bogaty dźwiękowy znak, że można oczekiwać od mic 'd up wydajności w środowisku studio. Gibson są dostarczanie graczy z elektroniką L.R. Baggs, który uchwycić magię swoje gitary naturalny akustyczny dźwięk i replikuje go doskonale.
Podobnie jak w przypadku wielu Gibsona akustyczna, J-35 funkcje tradycyjne ręcznie ożebrowanie typu X. Ten szczególny rodzaj stężających struktury składa się z dwóch nawiasów klamrowych, tworząc kształt 'X' całej płyty rezonansowej, który nie tylko poprawia jakość dźwięku i oferuje dobrze wyważony dźwięk, ale również zapewnia wzmocniona konstrukcja stabilna i trwała.