Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Kluczowe cechy
Ten opis został przetłumaczony automatycznie z języka angielskiego - Oryginalną wersję zobacz tutaj
Aura mystique otacza Gibson Flying V. Elektryczna dużym wyprzedzeniem w stosunku jej czasie gdy została wprowadzona w 1958, V pływających pod intensywną odwołania magnetyczne, potężnym i niezwykle znanych kształtu nastąpił jedną z najbardziej rozpoznawalne gitara na świecie. Gibson patrzył na dodanie futurystycznego proporcji obrazu firmy wprowadzili Flying V.
Chociaż niektóre największe gitara dwunastostrunowa o wszech czasów - włączając Lonnie Macka and Albert King - natychmiast embraced Flying V, it wasn't aż Gibson przywrócona gitarę w 1967 roku, że reszta świata złowionych na. Guitar Gods jak Jimi Hendrix, Johnny Winter, Billy Gibbons, Michael Schenker, Lenny Kravitz mają wszystkie ulegli do Flying V fascynujące urokiem.
Numer produktu: 12707
Główka łamaną pod kątem prostym
Górną, zaostrzoną główka x V-współczynnik jest typowym jest unikatowa. Podobnie jak każdy główka Gibson rzeźbione z tego samego przedmiotu obrabianego mahogany jako szyi. Nie jest główka "przyklejone na" i proces trwa kunsztu, czas i wysiłek. Jednak korzyści są radość jest tym większa.
Główka jest dokładnie pod kątem 17 stopni, które zwiększa presję na struny i pomaga w ich pobyt w gniazdach orzecha. Wzrost ciśnienia strunyów oznacza również znajduje się utrzymać bez utraty drgań struny między nakrętkę i tunery, co równa się lepiej. Cover pręt białego kratownicowy dodaje Nicei końcowa pompa do główka i idealnie uzupełnia białego pickguard na nadwoziu V-Factor X.
Współczynnik V X profilu szyi
Nie gitara szyi profile są bardziej odróżnialne od profile szyi zatrudnionych na modele Gibson dzisiaj. Bardziej tradycyjnych 50s profil szyi jest kontur grubsze, bardziej zaokrąglone emulowania kształtów szyi Gibsona ikoniczna modeli pod koniec lat 50. 60S szyi profilu uważa się za bardziej nowoczesnych, kieszeń stożkowe konturu powiązanymi z modele Gibson Dobrica. Szyja Gibsona V-współczynnik x ma best of both worlds — jest mieszaniec między 50,60 latach zaokrąglone kontur i 60s kieszeń stożek profilu.
Podobnie jak w futerał wszystkich Gibson szyje, obrobione w Gibsona olejarni surowca za pomocą shapers drewna dokonanie wstępnej kawałków mięsa. Po fingerboard pobiera przyklejone na odpoczynku — w tym szlifowania wersja ostateczna — jest wykonywana ręcznie. Oznacza to, że nie ma żadnych dwóch szyjami z dokładnie te same wymiary. Tak się program nadal podstawowych cech swoich odpowiednich profilów, każdy szyi może się nieco różnić, z odrębnych, lecz tradycyjnego sposobu działania.
Stały organy Mahogany
Najbardziej centralnych wszystkich funkcji V-Factor X jest jej kształt litery V, stałe mahogany ciała. Czy jest regularne V Flying lub X V-współczynnik Gibson, jednostka mahogany stałych zapewnia sygnału, utrzymania, a wydajnością. Mahogany przechodzi przez ten sam proces selekcji rygorystyczne jak cały Gibsona lasy, jest osobiście inspekcji i zdobył Gibsona zespół wykwalifikowanych ekspertów drewna przed jej wejściem fabryk. Wewnątrz fabryki Gibson wilgotność jest utrzymywany na poziomie 45 procent i temperatury 70 stopni.
To gwarantują, że wszystkie lasy są suszone do poziomu "równowaga", jeżeli zawartość wilgoci nie zmienia się podczas procesu produkcyjnego. To gwarantuje ściśle dopasowane stawów i nie rozszerzenia i pomaga kontroli kurczliwość i wypaczanie of the woods, oprócz pomaga zmniejszyć wagę. Ta funkcja pomaga także w poprawę lasach? wykończenie właściwości i przydatności do obróbki mechanicznej. Zawartość wilgoci spójne oznacza, że gitara Gibson będą odpowiadać równomiernie na zmiany temperatury i wilgotności długo po opuszczeniu fabryki.
Elektronika
Jeśli chodzi o gitara elektronika, jest zdecydowanie lepiej. A z całą pewnością przechowuje że prawda z Gibsona V-współczynnik X. Gibson zdecydował zainstalować dwóch głośności i tylko jednego tonu przełącznika, co przekłada się na mniej opór pomiędzy pobranie i rzeczywista produkcja. Oznacza to, że zakończenie nic, ale ton od pobrania i jednego flat-out Krzyk stanowiska rock and roll.
Gibsona 496R i 500T przetworniki
Nie zdarzenia jest bardziej odpowiedzialnego za znacznie wpływających na ewolucję muzyki popularnej niż Gibson? s wprowadzenie Pick-Up podwójne EHVD "humbucking" w 1955 roku. Z ciepłe tony jazzowy Charlie Christian, erupcje rockabilly Scotty Moore i Skała cruching Jimmy Page niezliczonych graczami na całym świecie zbadane nieograniczone możliwości tonów widma poprzez gitary, Gibson pickups.
Muzyczne krajobraz zmiany, w tak czy rozwoju Pick-Up humbucker. Wprowadzone z supergrupą, Gibsona 496R i 500T pickups wypełnione potrzebę bardziej wydajne humbuckers i pod napięciem pojawienie się hard rock, heavy metalu. Niesamowite produkuje 496R podtrzymania i cięcia zasilania z jego magnes ceramiczne, dodając więcej zalety z zwiększył definicji i nie muddiness wcale. 500T jest jednym z najbardziej zaawansowanych pickups Gibsona, zawierające strukturę trzech magnesów ceramiczne, która umożliwia crunch Szalonego rock and roll, który nigdy nie traci jego bogatą kombinacji wzmocnionej wady i zalety kryształowo przejrzysta. Jest to jeden z najbardziej skuteczną kombinacji poczty Gibsona.
Organ:
Szyja:
Fingerboard:
Elektronika:
Sprzęt: