Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Kluczowe cechy
Ten opis został przetłumaczony automatycznie z języka angielskiego - Oryginalną wersję zobacz tutaj
Gibson 1968 Flying V 2008 modelu Cherry Z nowych Classic Chrome A sprzętu dla Rocking przez Twenty-First Century. Z ciepłe tony jazzowy Charlie Christian, erupcje rockabilly Scotty Moore i Skała cruching Jimmy Page niezliczonych graczami na całym świecie zbadane nieograniczone możliwości tonów widma poprzez gitary, Gibson pickups.
Numer produktu: 14040
Aura mystique otacza Gibson Flying V. Gitara dużym wyprzedzeniem w stosunku jej czasie gdy została wprowadzona w 1958, Flying Vs intensywnej odwołania magnetyczne, potężnym i niezwykle znanych kształtu nastąpił jedną z najbardziej rozpoznawalne gitara na świecie. Legendarny Gibson prezydent Ted McCarty patrzył na dodanie futurystycznego proporcji obrazu companys wprowadził Flying V i jego Ci się udało. I chociaż niektóre z największych gitara dwunastostrunowa wszech czasów łącznie ze Lonnie Mack i Albert King wystawia natychmiast odnowionego embraced v pływające pod jej nie był aż Gibson przywrócona gitarę w 1967 roku, że reszta świata złowionych na. Guitar Gods jak Jimi Hendrix, Johnny Winter, Billy Gibbons, Michael Schenker, Lenny Kravitz mają ulegli z urokiem fascynujące Flying Vs
Gibson Flying V był również przed jego czasu kiedy zostało wprowadzone w 1958 roku, co czyni to najbardziej rozpoznawalnych gitara na świecie. Spreparowane from mahogany stałe Flying V zawiera górną, zaostrzoną główka, cztery ply pickguard i Klusen stylu zielone tunerów. Szyja jest mieszaniec między standardowy rozkład "50s zaokrąglone i profilu stożek kieszeń" 60s. Wreszcie dodawanie mięśni Flying v są pickups Gibson 496R i 500T Humbucker dla klasycznych ponadczasowe rock and roll.
Główka łamaną pod kątem prostym
Górną, zaostrzoną główka x V-współczynnik jest typowym jest unikatowa. Podobnie jak każdy główka Gibson rzeźbione z tego samego przedmiotu obrabianego mahogany jako szyi. Nie jest główka przyklejone, a proces trwa kunsztu, czas i wysiłek. Jednak korzyści są radość jest tym większa. Główka jest dokładnie pod kątem 17 stopni, które zwiększa presję na struny i pomaga w ich pobyt w gniazdach orzecha. Wzrost ciśnienia strunyów oznacza również znajduje się utrzymać bez utraty drgań struny między nakrętkę i tunery, co równa się lepiej. Cover pręt białego kratownicowy dodaje Nicei końcowa pompa do główka i idealnie uzupełnia białego pickguard na nadwoziu V-Factor X
Stały organy Mahogany
Najbardziej centralnych wszystkich funkcji V-Factor X jest jej kształt litery V, stałe mahogany ciała. Czy jego regularne V Flying lub X V-współczynnik Gibson, jednostka mahogany stałych zapewnia sygnału, utrzymania i wydajności. Mahogany przechodzi przez ten sam proces selekcji rygorystyczne jak cały Gibsons lasy, jest osobiście inspekcji i zdobył Gibsons zespół wykwalifikowanych ekspertów drewna przed jej wejściem fabryk. Wewnątrz fabryki Gibson wilgotność jest utrzymywany na poziomie 45 procent i temperatury 70 stopni. To gwarantują, że wszystkie lasy są suszone do poziomu równowagi, w futerał gdy zawartość wilgoci nie zmienia się podczas procesu produkcyjnego. To gwarantuje ściśle dopasowane stawów i nie rozszerzenia i pomaga kontroli kurczliwość i wypaczanie of the woods, oprócz pomaga zmniejszyć wagę. Pomaga również poprawę lasy przydatności do obróbki mechanicznej i wykańczania właściwości. Zawartość wilgoci spójne oznacza, że gitara Gibson będą odpowiadać równomiernie na zmiany temperatury i wilgotności długo po opuszczeniu fabryki.
Elektronika
Jeśli chodzi o gitara elektronika, jest zdecydowanie lepiej. A z całą pewnością przechowuje że wartość PRAWDA w Gibsons V-współczynnik X. Gibson zdecydował zainstalować dwóch głośności i tylko jednego tonu przełącznika, co przekłada się na mniej opór pomiędzy pobranie i rzeczywista produkcja. Oznacza to, że zakończenie nic, ale ton od pobrania i jednego flat-out Krzyk stanowiska rock and roll.
Gibsona 496R i 500T przetworniki
Nie zdarzenia jest bardziej odpowiedzialnego za znacznie wpływających na ewolucję muzyki popularnej niż Gibsons wprowadzenie Pick-Up EHVD podwójnym humbucking w 1955 roku. Z ciepłe tony jazzowy Charlie Christian, erupcje rockabilly Scotty Moore i Skała cruching Jimmy Page niezliczonych graczami na całym świecie zbadane nieograniczone możliwości tonów widma poprzez gitary, Gibson pickups. Muzyczne krajobraz zmiany, w tak czy rozwoju Pick-Up humbucker. Wprowadzone z supergrupą, Gibsons 496R i 500T pickups wypełnione potrzebę bardziej wydajne humbuckers i pod napięciem pojawienie się hard rock, heavy metalu. Niesamowite produkuje 496R podtrzymania i cięcia zasilania z jego magnes ceramiczne, dodając więcej zalety z zwiększył definicji i nie muddiness wcale. 500T jest jednym z najbardziej zaawansowanych pickups Gibsons, zawierające strukturę trzech magnesów ceramiczne, która umożliwia crunch Szalonego rock and roll, który nigdy nie traci jego bogatą kombinacji wzmocnionej wady i zalety kryształowo przejrzysta. Jest to jeden z najbardziej skuteczną kombinacji poczty Gibsons.
Organ:
Szyja:
Fingerboard:
Elektronika:
Sprzęt: