Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Kluczowe cechy
Ten opis został przetłumaczony automatycznie z języka angielskiego - Oryginalną wersję zobacz tutaj
Numer produktu: 107962
Alder jest preferowany przez większość graczy za jego niesamowicie wyważony dźwięk, oferując doskonały zakres dynamiki, aby dopasować się do większości stylów muzycznych. To olchowe ciało jest idealne do różnych stylów gry, ponieważ jego doskonały sustain i rezonans zapewnia, że każda nuta jest słyszalna. Jego jasne, sizzling wysokie, zaokrąglone niskie i beefy midrange ustawia podstawy gitary ogólnej tonalności, pozwalając graczom osiągnąć doskonałe dźwięki w większości sytuacji. ESP E-II BTL-4 jest również wyposażony w olśniewający wizualnie spalted maple top w czarnym, naturalnym pęknięciu finish, tworząc pięknie surową estetykę odzwierciedlającą jego surową moc tonalną.
Ta wysokiej jakości gitara basowa wyposażona jest w 3szt. szyjkę klonową i ebony podstrunnicę, dostarczając ciepłe, jasne tony o dużej głębokości i dynamice. Klon zapewnia ogólny ton z okrągłą jakością, tworząc jasne charakterystyki i doskonałą ilość podtrzymania. Jego cienki profil w kształcie litery U jest idealny dla demonów prędkości, umożliwiając graczom łatwe dotarcie do całej podstrunnicy bez utraty komfortu. Dodanie ebony podstrunnicy pomaga zacieśnić ton szyi, nadając jej określone odczucie, doskonałą przejrzystość i szybki atak. Klon i ebony kombinacja tworzy iskrzące, sizzling high end, kontrolowaną muskularnie odpowiedź basową i szybką średnicę z dodatkową obecnością w dolnych średnicach.
ESP E-II Bass jest wyposażony w zestaw przetworników Seymour Duncan SSB-4, dostarczających mocny dźwięk punch o wspaniałych właściwościach tonalnych odpowiednich dla różnych stylów gry. Ich umiarkowana moc wyjściowa zapewnia basowi BTL-4 subtelne walory tonalne, dodając dodatkową warstwę głębi i zapewniając graczom piękne organyiczne odczucia.
Wyposażony również w wysokiej klasy aktywny 3-pasmowy system korektora cynamonowego EQ ESP, E-II BTL-4 oferuje niewiarygodną elastyczność i potężne rzeźbienie tonu, aby dostarczyć doskonały ton dla każdego gatunku muzycznego. Jego pokrętła basów, tonów średnich i wysokich zapewniają doskonałą kontrolę nad częstotliwościami, podczas gdy regulator balansu i głośności pozwala znaleźć słodkie miejsce basu na każdej scenie. Pot objętości również funkcje push/pull funkcji, pozwalając graczom całkowicie ominąć przedwzmacniacz sekcji i po prostu dostarczyć E-II BTL-4 surowego tonu.
Dodatek mostka w stylu Hipshot A zapewnia ESP E-II Bass z niesamowitą intonacją, pozwalając każdej strunie swobodnie wibrować, utrzymując ją zamkniętą i bezpieczną. Most został precyzyjnie obrobione dla doskonałej wydajności, oferując w pełni regulowany groove-locking siodełko projektowania w celu zapewnienia, że nie ma transferu tonu buzz. Oprócz eleganckiego, nowoczesnego wyglądu, mostek w stylu Hipshot A może pomieścić zarówno string-through jak i top-load setup, podczas gdy jego gniazda szybkiego ładowania oferują szybką i łatwą wymianę sznurków.
Ta gitara basowa jest wykończona szeregiem wysokiej klasy komponentów, aby zapewnić graczom jak najlepsze wrażenia z gry. Gotoh locking Tunery poprawiają stabilność i redukują poślizg strunowy, podczas gdy taśmy Schallera chronią przed przypadkowym zwolnieniem taśmy, zapewniając graczom możliwość dostarczenia potężnych osiągów bez obawy o upuszczenie ich gitary.
ESP jest japońskim producentem gitar, założonym w 1975 roku pod nazwą Electric Sound Products, koncentrującym się głównie na produkcji gitar elektrycznych i basów. Ich asortyment będzie odpowiadał różnym budżetom i stylom gry, z ich popularnymi Signature, statywardowymi, oryginalnymi, graficznymi, Xtone i leworęcznymi series gitarami. Firma posiada coraz większą liczbę wysokiej klasy artystów, którzy zaprojektowali własne signature instrumenty, takie jak Ron Wood, Kirk HammettJeff Hanneman i wiele innych.