Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Ten produkt jest obecnie niedostępny do wysyłki do Twojego kraju
Kluczowe cechy
Ten opis został przetłumaczony automatycznie z języka angielskiego - Oryginalną wersję zobacz tutaj
Numer produktu: 319059
Sennheiser e604 wyróżnia się zdolnością do dostarczania czystego, zbalansowanego dźwięku o niskim poziomie zniekształceń, nawet przy ekstremalnie wysokich poziomach ciśnienia akustycznego. To sprawia, że jest to doskonały wybór do nagrywania głośnych i dynamicznych instrumentów, takich jak tomy, werble i instrumenty dęte blaszane, zapewniając, że każdy niuans występu zostanie uchwycony z wyrazistością. Jego wzmocniony korpus z włókna szklanego jest zbudowany tak, aby wytrzymać rygory tras koncertowych i występów live, skutecznie tłumiąc hałas uderzeniowy i zapewniając długowieczność mikrofonu.
Dzięki kompaktowej konstrukcji, e604 można łatwo umieścić na różnych instrumentach, oferując dużą elastyczność zarówno na live, jak i w studiu. Niezależnie od tego, czy jest przypięty do obręczy bębna, czy zamontowany na statywie do instrumentów dętych blaszanych i drewnianych, mikrofon ten pozostaje dyskretny, zapewniając jednocześnie optymalny odbiór. Cewka kompensująca szumy dodatkowo poprawia jakość dźwięku poprzez redukcję zakłóceń elektrycznych, co skutkuje czystszym, bardziej skupionym dźwiękiem.
Konstrukcja e604 minimalizuje wrażliwość na uderzenia i hałas podczas obsługi, co czyni go niezawodnym wyborem do występów o wysokiej energii. Jego bardzo wysoka zdolność przenoszenia ciśnienia akustycznego zapewnia, że głośne instrumenty są nagrywane bez zniekształceń, oferując realistyczne wrażenia dźwiękowe. Dzięki zintegrowanemu mocowaniu statywowemu, konfiguracja e604 jest prosta i wydajna, pozwalając muzykom i inżynierom dźwięku skupić się na występie, a nie na sprzęcie.