Pełny opis
Widok pełny Opis
Przedwzmacniacze Vita
Zaprojektowane specjalnie dla dźwięku live, przedwzmacniacze Vita są praktycznie bezgłośne, charakteryzują się dyskretną konstrukcją przedniego końca klasy A, podwójną stabilizacją sprzężenia zwrotnego i optymalizacją prądu polaryzacji dla niezrównanej wydajności przy niskim poziomie szumów.
Efekty ReadyFX Engine
Zupełnie nowe efekty ReadyFX engine wykorzystują zmiennoprzecinkowy procesor DSP, zaprojektowany specjalnie do intensywnego przetwarzania wysokiej jakości dźwięku. Skutkuje to efektami, które są bogate i zawsze gotowe do podniesienia wydajności i zainspirowania publiczności.
Zaawansowany zestaw narzędzi do miksowania Live
Każdy model ProFXv2 jest dobrze wyposażonym zestawem narzędzi audio. Od krytycznych narzędzi, takich jak wielopasmowa korekcja graficzna, po inteligentne funkcje, takie jak inserty kanałów i przełączane nożnie wyciszanie FX, ProFXv2 zawsze ma potrzebne narzędzia.
Nagrywanie/odtwarzanie przez USB
ProFX16v2 posiada wbudowany interfejs USB umożliwiający proste nagrywanie miksu live bezpośrednio z miksera. Dodatkowo złącze USB może być wykorzystywane do odtwarzania muzyki z laptopów i innych urządzeń podczas występu. W zestawie z FX16v2 znajduje się łatwe w użyciu oprogramowanie do nagrywania Tstojaktion.
3-pasmowa korekcja
ProFX16v2 posiada 3-pasmową korekcję dźwięku w starannie dobranych punktach, które mogą być używane do podbijania lub wycinania wszystkich częstotliwości powyżej określonej częstotliwości. Korektor Hi EQ zapewnia do 15 dB podbicia lub odcięcia powyżej 12 kHz, a także jest płaski (bez podbicia lub odcięcia) w punkcie zatrzymania. Użyj go, aby dodać skwierczenia do talerzy, ogólnego poczucia przejrzystości lub krawędzi do klawiszy, wokalu i gitary. Zwiększ wycięcie, aby zmniejszyć sybilancję z mikrofonu lub zamaskować syczenie taśmy. Średni korektor jest wyśrodkowany na 2,5 kHz i może być używany do manipulowania dynamiką podłączonego instrumentu. Dodatkowo korektor niskich częstotliwości zapewnia do 15 dB podbicia lub odcięcia poniżej 80 Hz. Ta częstotliwość reprezentuje punch w bębnach basowych, gitarze basowej, tłustych łatach syntezatorowych i niektórych śpiewakach barytonowych.
Cechy
- 10 wyjątkowo niskoszumowych przedwzmacniaczy mikrofonowych Mackie Vita zaprojektowanych, aby dodać życia każdemu wejściu.
- Zupełnie nowe efekty ReadyFX engine z 16 świetnie brzmiącymi efektami, takimi jak pogłosy, opóźnienia i chorusy
- Kompresja kanału z jednym pokrętłem dla płynnej, równomiernej kontroli dynamiki (kanały 5-8)
- 7-pasmowy korektor graficzny do strojenia głośników głównych lub monitorów
- Wbudowany interfejs USB do nagrywania pokazu lub odtwarzania muzyki
- 4 elastyczne podgrupy do profesjonalnego zarządzania miksem
- 2 wyjścia Aux dla miksów monitorowych, głośników wypełniających i nie tylko
- 3-pasmowy korektor z przemiatanymi tonami średnimi na kanałach mono
- 16 wejść liniowych o wysokim poziomie sygnału
- Indywidualne wyciszanie kanałów i sygnalizacja przeciążenia
- Filtry dolnoprzepustowe 100 Hz na kanał (18 dB/oktawę)
- Inserty kanałowe do podłączenia przetwarzania outboard (kanały 1-4)
- 60-milimetrowe suwaki dla kanałów wejściowych, podgrup i głównych masterów
- Zasilanie phantom 48V do podłączania mikrofonów pojemnościowych
- Wyciszenie FX ze zdalnym sterowaniem za pomocą przełącznika nożnego
- Przełącznik Break wycisza wszystkie kanały do odtwarzania muzyki między setami
- Wyjścia do pomieszczenia kontrolnego / słuchawkowe z kontrolą poziomu
- Wyjścia główne zbalansowane XLR i zbalansowane/niezbalansowane 1/4 cala
- Wbudowany interfejs nagrywania USB z prostą konfiguracją za pomocą komputera Mac lub PC
- Możliwość nagrywania podgrup 1/2 lub głównego miksu L/R
- Oddzielna kontrola poziomu wejściowego USB do sieci
- Możliwość routingu USB do w pełni funkcjonalnej listwy kanałów
- Świetny do nagrywania live i idealny do domowego studia
- Strumieniowe odtwarzanie muzyki dla live lub aplikacji studyjnych
- Zawiera przyjazne dla użytkownika oprogramowanie do nagrywania Tstojaktion
- Legendarna konstrukcja Mackie "Built-Like-A-Tank"
- Solidna stalowa obudowa chroni inwestycję
- Wytrzymała osłona boczna ABS
- Solidny wewnętrzny zasilacz wielonapięciowy
Specyfikacja
Ogólne
- Wejścia: 10 x XLR, 16 x 1/4" Line, 4 x 1/4" Insert, 1 x Stereo RCA, 2 x 1/4" Aux Return
- Wyjścia: 2 x 1/4" Main Out, 2 x XLR Main Out, 1 x 1/4" FX Send, 2 x 1/4" Mon Send, 1 x 1/4" Headphones, 1 x Stereo RCA, 4 x 1/4" Sub Out, 2 x 1/4" CR Out
- Pasmo przenoszenia: 20 Hz - 40 kHz
- Zniekształcenia (THD+N): Mic to Insert Send (EIN): -128 dBu
- Wyjście szumów resztkowych: -85 dBu
- Tłumienie / przesłuch: - 90dB
- Przełącznik wyciszenia / przełącznik przerwania (przesłuch): -100dB
- CMRR: 70 dB
- Poziom wejściowy (maks.): +22 dBu
- Poziom wyjściowy (maks.): +28 dBu
- Efekty cyfrowe (wejście): Mono
- Efekty cyfrowe (wyjście): Stereo
- Wstępne ustawienia efektów cyfrowych: 16
- Zasilanie Phantom: +48V
- Temperatura pracy: 0° - 40°C
- Pobór mocy: 40 W
- Wysokość: 3,8" / 97 mm
- Szerokość: 18,7" / 475 mm
- Głębokość: 16" / 407mm
- Waga: 5,9 kg
USB
- Format: USB 1.1
- WEJŚCIA/WYJŚCIA: Wejście/wyjście stereo
- A/D/A: 16-bitowy, 44,1 kHz / 48 kHz
Wyrównanie kanałów
- Niski: +/- 15 dB przy 80 Hz
- Średnie: +/- 15 dB przy 2,5 kHz
- Wysokie: +/- 15dB @ 12 kHz
- Filtr Low Cut: 18 dB/oktawę przy 100 Hz
Korekcja graficzna
- Centra częstotliwości: 125, 250, 500, 1k, 2k, 4k, 8k
- Wzmocnienie: +/-15
- Możliwość przypisania do: Main, Monitor, Bypassable
Impedancja
- Wejście mikrofonowe: 3,3K Ohm
- Channel Insert Return: 10K Ohm
- Wejścia: >20K Ohm
- Wyjście taśmowe: 1K Ohm
- Wyjście telefoniczne: 25 Ohm
- Inne wyjścia (niezbalansowane): 120 Ohm
- Inne wyjścia (zbalansowane): 240 Ohm
Maksymalne wzmocnienie napięcia
- Wyjście Insert (wejście mikrofonowe): 50dB
- Wyjście taśmowe (wejście mikrofonowe): 60dB
- Wyjście USB (wejście mikrofonowe): 60dB
- Wyjście główne 1/4" (wejście mikrofonowe): 70dB
- Wyjście główne XLR (wejście mikrofonowe): 76dB
- Monitor Send (wejście mikrofonowe): 76dB
- FX Send (wejście mikrofonowe): 90dB
- Insert Output (wejście M/Line): 30dB
- Wyjście na taśmę (wejście M/Line): 40dB
- Wyjście USB (wejście M/liniowe): 40dB
- Wyjście główne XLR (wejście M/Line): 56dB
- Monitor Send (wejście M/Line): 61dB
- FX Send (wejście M/Line): 70dB
- Tape Output (S/Line Input): 30dB
- Wyjście USB (wejście s/liniowe): 30dB
- Wyjście główne XLR (wejście S/Line): 46dB
- Monitor Send (wejście S/Line): 51dB
- FX Send (wejście S/Line): 55dB
- Wyjście główne XLR (wejście na taśmę): 36dB
- Wyjście główne XLR (wejście USB): 36dB
- Wyjście główne XLR (S/Powrót): 26dB