Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Ten produkt jest obecnie niedostępny do wysyłki do Twojego kraju
Kluczowe cechy
Ten opis został przetłumaczony automatycznie z języka angielskiego - Oryginalną wersję zobacz tutaj
Numer produktu: 318116
Wejścia mikrofonowe Tstojak16 są wyposażone w nieskazitelne, przezroczyste przedwzmacniacze i oferują indywidualnie regulowane zasilanie phantom 48 V i -20 dB pad. Wszystkie ustawienia można regulować bezpośrednio za pomocą przycisków MIC 1 i MIC 2 lub z poziomu oprogramowania Tstojak16 CueMix uruchomionego na komputerze. Wejścia mikrofonowe mogą być obsługiwane indywidualnie lub w parach stereo, w zależności od potrzeb.
Bez odpowiednich poziomów impedancji, bezpośrednie wejście gitarowe DI nie będzie brzmiało dobrze, gdy przepuścisz je przez wtyczki wzmacniaczy gitarowych i wirtualne stompboxy. Dwa gniazda gitarowe Tstojak16 zapewniają charakterystykę obciążenia o wysokiej impedancji, odpowiednią zarówno dla pasywnych, jak i aktywnych przetworników, aby zapewnić odpowiednie brzmienie gitary do oprogramowania hosta. Aby uzyskać jeszcze bardziej autentyczne wrażenia i reakcję podczas korzystania z wirtualnych wtyczek wzmacniaczy gitarowych i kolumn, użyj adaptera impedancji gitary ZBox.
Wejścia analogowe Tstojak16 zostały zaprojektowane z myślą o elastyczności, dzięki czemu można je wykorzystać w szerokim zakresie sytuacji nagraniowych. Zbalansowane ćwierćcalowe wejścia liniowe zapewniają odpowiednie dopasowanie poziomu dla klawiatur, mikserów analogowych, procesorów efektów lub innego sprzętu z wejściem o poziomie odniesienia -10 dB lub +4 dB. Stereofoniczne, ósmocalowe wejście "mini" doskonale nadaje się do iPada lub innych urządzeń konsumenckich.
Podłącz parę zasilanych monitorów studyjnych do głównych wyjść. Wyjścia liniowe mogą być wykorzystywane do różnych celów, albo jako lustrzane odbicie wyjść głównych (np. dla drugiego zestawu monitorów studyjnych), albo jako całkowicie niezależna para wyjść (np. dla oddzielnego miksu przesyłanego do stołu mikserskiego lub klinów scenicznych). Ponieważ wyjścia liniowe można programować, oferują one ogromną elastyczność.
Przedwzmacniacze Tstojak16 zapewniają czysty dźwięk, wzmocnienie 53 dB i regulację w krokach co około 1 dB za pomocą trymerów na panelu przednim lub oprogramowania CueMix na ekranie. Sama regulacja wzmocnienia jest płynna, a cyfrowe sterowanie zapewnia zarówno precyzję, jak i możliwość zapisywania i przywoływania ustawień trymów. Otrzymujesz więc to, co najlepsze z obu światów: analogowy trim z cyfrową precyzją i kontrolą. Trim jest regulowany na wejściu, przed mikserem, więc ma zastosowanie do wszystkich miksów. Poziomy miksów są kontrolowane oddzielnie od trymowania, więc nigdy nie poświęcasz jakości dźwięku na rzecz zbalansowanego miksu. Optyczne wejścia cyfrowe również mogą być przycinane.