Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Kluczowe cechy
Ten opis został przetłumaczony automatycznie z języka angielskiego - Oryginalną wersję zobacz tutaj
Numer produktu: 291730
Tekstura powierzchni i satynowe wykończenie nitrocelulozowe Lemon Burst
Pod niemal każdym względem, Gary Moore Signature Les Paul BFG nie jest zwykłym Les Paulem - włączając w to powierzchnię i teksturę korpusu i szyjki. Najpotężniejszy, najbardziej radykalny Les Paul potrzebował surowego wyglądu, więc projektanci Gibson zdecydowali się pozostawić ślady rzeźbienia powierzchni na litym klonowym topie i mahoniowym korpusie - dokładnie tak, jak wyglądają, gdy wychodzą z surowego młyna. Korpus modelu Gary Moore Signature Les Paul BFG otrzymał następnie wykończenie Lemon Burst, które bardzo przypomina wykończenie historycznych, oryginalnych Les Paulów Moore'a. Szyjka również otrzymuje początkowe wykończenie, a następnie jest ręcznie szlifowana, aby uzyskać unikalny, zużyty wygląd. Gładka warstwa satynowej nitrocelulozy jest następnie nakładana na całą gitarę, zapewniając mniejszą ingerencję w naturalne wibracje instrumentu - wytwarzając czystsze brzmienie - i pozwalając drewnu oddychać i starzeć się naturalnie i prawidłowo w trakcie jego życia.
Czysty mostek
Czysta szyjka
Czysty środek
Brudny mostek
Brudny środek
Brudna szyja
Gibson Burstbucker 3 i P-90
Gary Moore Signature Les Paul BFG wymagał konfiguracji przetworników tak radykalnej, jak sam człowiek, a połączenie Gibson Burstbucker 3 z klasycznym P-90 jest tak intensywne, jak to tylko możliwe. Burstbucker 3 pojawił się na scenie w 1990 roku i - podobnie jak Burstbucker 1 i 2 - reprezentuje dążenie Gibson do uchwycenia i odtworzenia charakterystyki humbuckerów vintage "Patent Applied For" z późnych lat 50-tych. Na hali produkcyjnej oryginalnej fabryki Gibson w Kalamazoo w stanie Michigan, najwcześniejsze humbuckery Gibson PAF były nawijane przy użyciu nieprecyzyjnych maszyn, co skutkowało przetwornikami o różnym stopniu mocy wyjściowej i brzmieniu. Linia Burstbucker reprezentuje te wariacje, ale z kilkoma nowoczesnymi dodatkami. Burstbucker 3 zapewnia historycznie wierne brzmienie PAF z dwoma lekko nawiniętymi cewkami, tworząc surowe, przewiewne brzmienie wypełnione wystarczającą ilością punch, aby przebić się przez każdy miks. Legendarna czarna mydelniczka P-90, wprowadzona na początku lat 50-tych, Gibson prawdziwie legendarny przetwornik singlecoil i oferuje uduchowione, klasyczne brzmienie, które może zapewnić tylko P-90. Zapewnia więcej ciepła niż statywardowy przetwornik z pojedynczą cewką, zapewniając wysoką moc wyjściową i słodką reakcję wysokich tonów. Razem stanowią jedną z najpotężniejszych kombinacji przetworników w każdym Les Paulu.
Gibson Zaokrąglony profil szyjki z lat 50-tych
Żaden profil szyjki gitary nie jest bardziej rozpoznawalny niż profile szyjki stosowane w dzisiejszych modelach Gibson. Bardziej tradycyjny profil szyjki z lat 50-tych - który można znaleźć na Gary Moore Signature Les Paul BFG - jest grubszym, bardziej zaokrąglonym profilem, naśladującym te same kształty szyjki, które można znaleźć na osobistych i oryginalnych Les Paul statywards Moore'a z późnych lat 50-tych. Szyjka jest obrabiana w zgrubnej frezarce Gibson przy użyciu frezów do drewna do wykonania wstępnych cięć. Po przyklejeniu podstrunnicy reszta - w tym końcowe szlifowanie - jest wykonywana ręcznie. Oznacza to, że nie ma dwóch szyjek o dokładnie takich samych wymiarach. Tak więc, chociaż nadal ma podstawową charakterystykę odpowiedniego profilu, każda szyjka będzie nieco inna, z wyraźnym, ale tradycyjnym odczuciem.
Komorowy korpus
Jest coś w graniu na gitarze o surowym, potężnym brzmieniu, równowadze i wadze. Jednym ze sposobów, w jaki doświadczeni rzemieślnicy z Gibson USA osiągają tę równowagę, jest rzeźbienie starannie odwzorowanych komór w litym mahoniowym grzbiecie Les Paula za pomocą routera sterowanego numerycznie (CNC) przed przyklejeniem klonowego wierzchu. Rozmieszczenie ścieżek zostało ustalone po dokładnym zbadaniu charakterystyki rezonansowej Les Paula. Gibson podszedł do tego procesu ze świadomością, że każda zmiana formuły będzie miała wpływ na brzmienie instrumentu. Tak więc, oprócz odciążenia pleców i ramion gracza, te lżejsze gitary Gibson poprawiają również paletę tonów w sposób unikalny tylko dla tych gitar. Rezultatem są wygodne, lekkie gitary, które są akustycznie głośniejsze, ze zwiększonym sustainem i rezonansem.
Korpus
Osprzęt
Elektronika
Szyjka
Podstrunnica
Futerał