Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Ten produkt jest obecnie niedostępny do wysyłki do Twojego kraju
Kluczowe cechy
Ten opis został przetłumaczony automatycznie z języka angielskiego - Oryginalną wersję zobacz tutaj
Numer produktu: 318615
Wyposażony w sześć niezależnie kontrolowanych głosów perkusyjnych, LXR-02 robi krok w kierunku syntezy zamiast tradycyjnych automatów perkusyjnych. Zoptymalizowany do tworzenia specyficznych zestawów, wszystko jest możliwe, od głębokich i potężnych kick drumów, werbli, rezonujących tomów, przeszywających talerzy i innych perkusjonaliów. Niezależnie od tego, czy szukasz wypróbowanych i prawdziwych brzmień z przeszłości, czy też chcesz stworzyć nowe i kreatywne podejście do syntezy perkusyjnej, LXR-02 jest dźwiękowym laboratorium do całkowitego eksperymentowania.
Nazywanie LXR-02 automatem perkusyjnym byłoby niesprawiedliwe, ponieważ wykracza on daleko poza tradycyjne sekwencjonowanie statycznych próbek. Posiadając głęboki zestaw modulatorów, LXR-02 pozwala na eksperymentowanie z brzmieniem w stopniu, w jakim wcześniej nie było to możliwe z próbkami perkusyjnymi. Każdy głos posiada generator obwiedni, pozwalający na dostosowanie odpowiedzi każdego dźwięku perkusji do Twojego miksu. Parametry do regulacji ataku i zaniku pozwalają na wydłużenie czasu trwania próbki dla wolniejszych utworów z większą przestrzenią między uderzeniami lub skrócenie go dla szybszych utworów. Dalsze kształtowanie reakcji jest możliwe dzięki dołączonemu generatorowi transjentów. Ten generator transjentów umożliwia dodanie warstwy próbek transjentów poprzez stronęclick, pomagając zwiększyć atak w sygnale w celu uzyskania dodatkowego ataku i punch.
Syntezator perkusyjny LXR-02 oferuje szeroki zakres wewnętrznej modulacji za pomocą wbudowanego LFO na głos. Dzięki możliwości zmiany kilku parametrów, takich jak wysokość dźwięku, częstotliwość filtra, rezonans, drive i wiele innych, możesz cieszyć się ewoluującymi pejzażami dźwiękowymi, które podążają za Twoją muzyką. W połączeniu z 64-stopniowym, Erica Synths LXR-02 pozwala na zautomatyzowanie zmian parametrów w celu ciągłej ewolucji brzmienia z każdym krokiem w sekwencji.
LXR-02 jest nie tylko niezbędny w studiu, ale jest również gotowy, aby przenieść Twoje brzmienie na scenę. Zaprojektowany z myślą o wydajności, większość funkcji jest dostępna za jednym naciśnięciem przycisku i znajduje się na przedniej ściance urządzenia, dzięki czemu nie trzeba zagłębiać się w menu ani uczyć się ich obsługi. Fadery głośności dla każdego głosu są uzupełnione o przycisk dla każdej z sześciu warstw głosowych, co pozwala na występowanie w overdubach, podczas gdy 64-stopniowa sekwencja układa Twój beat. Oferując bardziej elastyczne pokazy live, syntezator perkusyjny LXR-02 zawiera również tryby wydajności, które zapewniają ręczne wyzwalacze dla różnych artykulacji, takich jak rolls i wyciszenia, a także możliwość dynamicznego morfingu między niestatywardowymi presetami zestawu.
LXR-02 posiada również rozbudowaną sekcję FX, która pozwoli Ci przekształcić Twoje dźwięki. Idealne dla inżyniera studyjnego, wbudowane efekty obejmują wszystko, od bardziej tradycyjnych napędów i kompresorów, aby dodać charakteru i brzmienia do Twojego dźwięku, ale także do eksperymentalnych efektów modulacji pierścieniowej i delay. Aby Twoje dźwięki wyróżniały się z tłumu i oferowały coś innego niż nudne brzmienia elektronicznych bębnów typu "wytnij i wklej", możesz wzmocnić brzmienie bębnów kick i snare za pomocą wbudowanych dźwięków overdrive. Trzy różne tryby, w tym nasycenie lampowe, wavefolder i zniekształcenie hard-clip, pozwalają pozbyć się ostrych transjentów i dodać nasycenie harmoniczne, aby przeciąć gęste miksy. Poza normą, użycie wbudowanej modulacji pierścieniowej dla bębnów snare może być składnikiem, którego potrzebujesz, aby dodać inne niż zwykle tekstury rytmiczne w swoim groovie. Używana często w muzyce dubowej, delay na bębnie kopiącym może pomóc dodać polirytmy, które wypełnią luki w twoim stałym tempie lub mogą być wysłane na nowe terytoria, gdy przesuniesz do maksimum 700ms. Na pokładzie delay znajduje się również LFO, które podąża za wysokością dźwięku w utworze, tworząc efekty typu flanger, które są idealne do przejść między sekcjami, aby budować i rozładowywać napięcie.