Nieobsługiwana przeglądarka
Przeglądarka internetowa, której obecnie używasz, nie jest już wspierana i w związku z tym funkcje tej strony mogą nie działać zgodnie z oczekiwaniami. Zalecamy aktualizację do aktualnie obsługiwanej przeglądarki (takiej jak Chrome, Edge lub Firefox), aby poprawić bezpieczeństwo, szybkość i ogólne wrażenia.
Ten produkt jest obecnie niedostępny do wysyłki do Twojego kraju
Kluczowe cechy
Ten opis został przetłumaczony automatycznie z języka angielskiego - Oryginalną wersję zobacz tutaj
Numer produktu: 319080
MicroBrute to nowy, przełomowy syntezator wyposażony w mieszalne przebiegi i nową konstrukcję suboscylatora. Funkcje obejmują słynny filtr wielomodowy Steiner-Parker, superszybką obwiednię, synchronizowane LFO i nowy sekwencer krokowy. Nie ma żadnych ustawień wstępnych ani menu, nic nie stoi na przeszkodzie, abyś mógł wyrzeźbić swój dźwięk live. Bądź całkowicie oryginalny za każdym razem, gdy tworzysz i występujesz, z zadziwiającą jakością dźwięku.
Ścieżka głosowa w MicroBrute jest w 100 procentach analogowa. Nie jest to analog sterowany cyfrowo, nie są to cyfrowe oscylatory z funkcją kształtowania fali, ale prawdziwy, szczery analog. MicroBrute ma ten sam rodzaj bogatego, ciepłego brzmienia, które można znaleźć w jego wielokrotnie nagradzanym starszym bracie. MicroBrute ma brzmienie, które nigdy nie wyjdzie z mody ani nie stanie się przestarzałe, podobnie jak wiele prawdziwych analogowych klasyków, które przetrwały próbę czasu. Oscylator MicroBrute generuje wiele kształtów fal w tym samym czasie. The wave mikser pozwala mieszać te różne kształty fal na różnych poziomach, aby tworzyć różnorodne dźwięki, które nie mają końca. Oscylator MicroBrute nie ogranicza możliwości dźwiękowych i pozwala na swobodę tworzenia własnych dźwięków. Arturia zawiera specjalne kształtowniki fal na każdym kształcie fali, aby jeszcze bardziej rozszerzyć zakres dźwiękowy.
Overtone to nowo zaprojektowany oscylator Sub, który jest czymś więcej niż typowym subwooferem. Overtone idzie dalej dzięki kontroli harmonicznej, która zwiększa górne podteksty, aż wysokość w końcu osiągnie pełną 5-tą powyżej oscylatora głównego. Arturia wybrał zwycięską kombinację filtra Steiner-Parker dla MicroBrute. Znany ze swojego charakterystycznego brzmienia i ogromnej gamy opcji tonalnych, Steiner-Parker jest podstawowym filtrem w świecie syntezatorów modularnych. Dostępne są trzy tryby - dolnoprzepustowy, pasmowoprzepustowy i górnoprzepustowy. Połączenie tego filtra z niesamowitym oscylatorem zapewni ci wiele opcji kształtowania dźwięku.
Brute Factor sprawia, że MicroBrute jest jednym z najbardziej agresywnie brzmiących syntezatorów analogowych. Kontrolowany obwód może zapewnić nasycone i wzmocnione brzmienie niskich tonów przy niskich poziomach głośności i siać spustoszenie w systemach dźwiękowych na całym świecie przy wysokich poziomach głośności.
Zmień domyślne trasy modów i twórz własne patche, aby uzyskać zupełnie nową arenę możliwości dźwiękowych. Dzięki temu MicroBrute staje się czymś więcej niż tylko kompaktowym syntezatorem. MicroBrute działa dobrze jako ekspander i może stać się kontrolerem dla syntezatorów modularnych.
MicroBrute posiada zintegrowane LFO oferujące przebiegi kwadratowe, triangle i piłokształtne. Kontrolery szybkości i ilości LFO pozwalają modyfikować szybkość i ilość modulacji, zapewniając elastyczność. LFO może działać swobodnie lub może być zsynchronizowane z wewnętrznym sekwencerem. MicroBrute posiada również wbudowany sekwencer. Sekwencer pozwala z łatwością tworzyć szybkie i kreatywne wzory. Posiada 8 sekwencji, z których każda może mieć do 64 kroków i nie zostaną one utracone po wyłączeniu zasilania. Masz również możliwość tworzenia sekwencji, a następnie dostosowywania dźwięku, LFO i innych elementów podczas odtwarzania. Sekwencer jest idealny do tworzenia pomysłów. Możesz oczywiście nagrywać własne wzory, nagrywać je i odtwarzać w różnych tempach. MicroBrute posiada również wejścia MIDI IN i USB IN, które umożliwiają synchronizację sekwencera z zewnętrznym sprzętem lub DAW.
"Naprawdę uwielbiam brzmienie oryginału, które ma ten charakter i może być jeszcze bardziej dzikie. Możesz uzyskać wszelkiego rodzaju szalone i muzyczne interakcje z innym sprzętem analogowym i automatami perkusyjnymi. Połącz te dwa elementy razem i dajesz czadu". - Adrian Utley (Portishead)