10 YEAR EXTENDED WARUNKI GWARANCJI:

Z zastrzeżeniem poniższych warunków i postanowień, niniejsza gwarancja ma zastosowanie do następującej pozycji:

1 x Gator GT-ELECTRIC-BLK Transit Series Electric Guitar Bag, Black

Długość gwarancji od daty dostawy: 10 lata

Okres gwarancji zwrotu pieniędzy: 180 dni.

 

WADLIWE TOWARY W RAMACH GWARANCJI:

Z zastrzeżeniem warunków niniejszej gwarancji, jeżeli produkt ulegnie uszkodzeniu z powodu wady produkcyjnej w ciągu 10 lat od daty zakupu, wówczas produkt Gear4music zostanie bezpłatnie naprawiony lub wymieniony, a następnie bezpłatnie zwrócony klientowi.

180 DNIOWA GWARANCJA ZWROTU PIENIĘDZY:

Z zastrzeżeniem warunków niniejszej gwarancji, produkty mogą zostać zwrócone w celu uzyskania pełnego zwrotu pieniędzy, wymiany lub kredytu w ciągu 180 dni od daty dostawy.

W przypadku wniosków o zwrot w ciągu 30 dni od daty dostawy:
Gear4music odbierze towar od klienta bezpłatnie, a oryginalne standardowe opłaty za dostawę zostaną zwrócone. Zwrot kosztów dostawy i bezpłatny odbiór nie obejmują rozszerzonej opcji dostawy, w tym usług w sobotę i na określony czas.

Dla wniosków o zwrot złożonych po 30 dniach od daty dostawy:
Jeśli wniosek o zwrot pieniędzy zostanie przedłożony po upływie 30 dni od daty dostawy (ale w ciągu 180 dni od daty dostawy), towar musi zostać zwrócony Gear4music na koszt klienta lub alternatywnie Gear4music może zorganizować odbiór towaru za symboliczną opłatą. Oryginalne opłaty za dostawę nie podlegają zwrotowi. Opłaty z tytułu gwarancji rozszerzonej uiszczone przez klienta nie podlegają zwrotowi. Wszystkie zwrócone instrumenty dęte drewniane i mosiężne podlegają opłacie za sanityzację w wysokości 5 GBP.

Rozszerzona gwarancja zwrotu pieniędzy nie obejmuje towarów uszkodzonych w transporcie, które zostały zgłoszone po 30 dniach od daty dostawy (patrz poniżej).

Po otrzymaniu zwróconych towarów przez Gear4music, zostaną one skontrolowane w celu upewnienia się, że są w nowym stanie, a wszystkie podręczniki, akcesoria, darmowe elementy i wszelkie inne komponenty znajdują się w zwróconym opakowaniu i że klient obchodził się z tymi towarami z należytą starannością. Klient musi dołożyć wszelkiej staranności w celu zapewnienia, że towary są odpowiednio zapakowane, aby umożliwić bezpieczny transport powrotny do Gear4music. W przypadku gdy Gear4music otrzyma towar, który nie został traktowany z należytą starannością, klient Gear4music zostanie obciążony opłatą w wysokości obniżenia wartości towarów lub 10% wartości zakupu, w zależności od tego, która z tych wartości jest wyższa. Koszty te zostaną odliczone od wszelkich zwrotów należnych klientowi.

Przedmioty zwrócone po siedmiu dniach od daty dostawy muszą być w nowym stanie technicznym. Jeżeli produkty zostaną zwrócone po upływie siedmiu dni od daty dostawy bez oryginalnych pudełek i opakowań, może zostać naliczona opłata magazynowa w wysokości 10%. Niektóre pozycje są wyłączone z gwarancji zwrotu pieniędzy, w tym oprogramowanie komputerowe, które zostało odplombowane lub zarejestrowane, muzyczne systemy komputerowe zbudowane według specyfikacji klienta, douszne monitory i słuchawki oraz produkty zakupione przez klienta w sklepie Gear4music w Yorku.

TOWARY USZKODZONE W TRANZYCIE

Każdy towar otrzymany przez klienta, który uległ uszkodzeniu podczas transportu musi zostać zgłoszony Gear4music jak najszybciej, a najpóźniej w ciągu 30 dni od otrzymania towaru. Gear4music odbierze uszkodzony towar od klienta i dostarczy towar zastępczy jak najszybciej na własny koszt. Gear4music nie ponosi żadnej odpowiedzialności za towary uszkodzone w transporcie, jeśli klient zgłosi uszkodzenie po upływie więcej niż 30 dni po otrzymaniu towarów, dlatego zalecamy sprawdzenie, czy towary nie uległy uszkodzeniu w transporcie, jak tylko je otrzymasz. Pozycje zwrócone po 30 dni w wyniku uszkodzenia w tranzycie będą podlegały opłacie magazynowej w wysokości odpowiadającej zmniejszeniu wartości towaru.

KOSZTY ODBIORU I DOSTAWY:

W przypadku uszkodzenia produktu objętego niniejszą gwarancją i w ciągu 2 lat od daty dostawy, Gear4music zorganizuje bezpłatny odbiór produktu. W przypadku produktów dostarczonych wcześniej niż dwa lata przed zgłoszeniem reklamacji, klient jest odpowiedzialny za zwrot produktu do Gear4music i Gear4music bezpłatnie odeśle naprawiony/wymieniony produkt z powrotem do klienta.

WARUNKI ZWROTU GOTÓWKI:

Jeśli nie wykorzystałeś gwarancji po zakończeniu umowy, masz prawo do żądania zwrotu 50% pierwotnych kosztów zakupu gwarancji.

PRZENIESIENIE GWARANCJI:

Gear4music musi zostać poinformowany przez e-mail o danych nowego właściciela, w tym nazwisko, adres, adres e-mail i numer telefonu w ciągu 30 dni od zakupu przedmiotu. Niezastosowanie się do tego wymogu spowoduje unieważnienie gwarancji, a nowy właściciel nie może zgłaszać żadnych roszczeń. Zwrot gotówki po upływie okresu gwarancyjnego nie jest ważny w przypadku przeniesienia gwarancji.

SPRZĘT WYPOŻYCZONY:

Jeżeli produkty objęte niniejszą gwarancją nie zostaną naprawione w ciągu 28 dni od otrzymania towaru przez Gear4music, klient może zażądać bezpłatnego wypożyczenia produktu. Wypożyczenie produktu nie jest jednoznaczne z jego bezpośrednim zastąpieniem i może nie być w tej samej cenie lub o tych samych specyfikacjach co produkt oryginalny, ale musi mieć podobną funkcjonalność (np. jeśli Twoje cyfrowe pianino pęknie, możemy pożyczyć Ci inny dowolny rodzaj pianina cyfrowego do czasu naprawy Twojego produktu lub do czasu uzgodnienia modelu zamiennego lub zwrotu gotówki, jak określono w niniejszych zasadach). Pozycje wypożyczone pozostają zawsze własnością klienta Gear4music, ale muszą być ubezpieczone na wypadek kradzieży i uszkodzenia przez klienta. Za dostawę i odbiór sprzętu wypożyczonego odpowiada klient.

PRODUKTY ZASTĘPCZE:

W przypadku, gdy naprawa produktu nie będzie możliwa w ciągu 60 dni, dostarczony zostanie równoważny element zastępczy o podobnej funkcjonalności. Elementy zamienne niekoniecznie muszą być nowe, ale będą w pełni funkcjonalne i nie będą starsze niż te, które zastępują. Produkty zastępcze nie będą droższe niż produkty, które zastępują. Stosowność produktów zamiennych zostanie omówiona z klientem, ale ostateczna decyzja w sprawie ich przydatności zostanie podjęta przez Gear4music. Żadna naprawa lub wymiana wadliwego produktu nie odnawia ani nie przedłuża niniejszej gwarancji poza pierwotną datę wygaśnięcia gwarancji.

RABAT GOTÓWKOWY:

W okresie gwarancji wynoszącym 10 lat, w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, jeśli odpowiedni produkt zastępczy nie może być dostarczony w sposób opisany powyżej lub proponowany produkt zastępczy ma znacznie różniącą się specyfikację od produktu oryginalnego, która jest nie do zaakceptowania przez klienta, wówczas zwrot gotówki zostanie zaoferowany po zastosowaniu deprecjacji w oparciu o następujący procent pierwotnej ceny zakupu:

1 rok: 100%, 2 rok: 70%, 3 rok: 45%, 4 rok: 30%, 5 rok: 20%, 6 rok: 15%.

Cena detaliczna rozszerzonej gwarancji nie podlega zwrotowi.

Przedmioty, które są wymieniane lub miały wypłacony rabat gotówkowy, staną się własnością Gear4music.

ANULOWANIE POLISY:

Polisa może zostać anulowana w dowolnym momencie, jeśli nie została wykorzystana, a proporcjonalny rabat zostanie przyznany w oparciu o czas, jaki pozostał do wygaśnięcia polisy. Polisa nie może zostać anulowana, jeżeli zostało wniesione roszczenie.

WYKLUCZENIA GWARANCYJNE:

Niniejsza gwarancja obejmuje wady produkcyjne. Jeśli produkt nie działa z innego powodu niż wada fabryczna, w tym z jednego z poniższych powodów, niniejsza gwarancja nie jest ważna:

INNE INFORMACJE

Zgodnie z najnowszymi przepisami, jesteśmy zobowiązani do zwrócenia uwagi na to, że nie musisz kupować rozszerzonej gwarancji w tym samym czasie, w którym kupujesz swój towar. Masz prawo do robienia zakupów, a my aktywnie zachęcamy Cię do tego. Gwarancja ta jest świadczona jako dodatkowa usługa dla naszych klientów i naprawdę uważamy, że jest warta niewielkiej kwoty pieniędzy, którą kosztuje!

Niniejsza gwarancja jest ofertą ekskluzywną i jest obsługiwana i finansowo wspierana przez firmę Gear4music Limited. System rekompensat z tytułu usług finansowych nie ma zastosowania do niniejszej gwarancji, a środki pieniężne nie są wyodrębnione z Gear4music Limited. Niniejsza gwarancja nie jest polisą ubezpieczeniową i sugerujemy, abyś ubezpieczył swój towar od kradzieży i uszkodzenia.

Kupując produkt, jesteś chroniony przepisami prawnymi, takimi jak Ustawa o Sprzedaży Towarów z 1979 r. (z późniejszymi zmianami). Jeśli produkt nie jest, w momencie sprzedaży, o zadowalającej jakości lub nie nadaje się do użytku, masz prawo do żądania naprawy lub wymiany w okresie do 6 lat (5 w Szkocji). W ciągu pierwszych 6 miesięcy sprzedawca detaliczny musi udowodnić, że zakupione towary spełniały niezbędne standardy. Po pierwszych 6 miesiącach obowiązkiem klienta jest udowodnienie, że produkt był wadliwy w momencie dostawy: może to wiązać się z wszczęciem postępowania sądowego. Więcej informacji na temat praw konsumentów można uzyskać w lokalnym dziale Standardów Usług Handlowych. Dalsze wskazówki dotyczące Ochrony Konsumentów przed Nieuczciwym Handlem z 2008 r. można znaleźć tutaj.

Mimo, że Ustawa o Sprzedaży Towarów obejmuje Cię w dokładnie określonych okolicznościach, jeśli Twój sprzęt ulegnie uszkodzeniu po zakupie, nie jest ona tak wszechstronna, jak nasza rozszerzona 10 letnia gwarancja, która z pewnością usunie stres i kłopoty związane z roszczeniemi wykraczającym poza standardowy okres gwarancji producenta.